"אולי בקושי 20 אחוז ממה שכותבים עליי נכון. שידביקו לי סיפורים עד מחר. זה לא מעניין". עדן פינס

עדן פינס מול המראה: "הדביקו לי סטיגמה של פרובוקטיבית. אני בכלל רק מנסה להתחבא"

האנשים שמצקצקים על התמונות החושפניות, השמועות שלא מפסיקות לצוץ סביבה, סגירת המעגל עם החרם בתיכון והחזרת התלתלים לאופנה – מה גילינו על הכוכבת המצליחה בלי איפור

פורסם:
צפו: סודות הטיפוח והאיפור של עדן פינס מול המראה
( צילום: טל שחר)
עדן פינס (25), דוגמנית, שחקנית, פרזנטורית של איל מקיאג' ורנואר, בעלת המותג FIFI לשיער גלי ומתולתל

עדן פינס, איך הכול התחיל?

"התחלתי בתחרות מלכת היופי בגיל 18. זו הייתה דריכת הרגל הראשונה שלי. ואז עמרי יערי יצר איתי קשר בפייסבוק וחסמתי אותו. חשבתי שהוא מתחיל איתי. הוא שלח אליי צלם וככה הבנתי שהוא אמיתי וביטלתי את החסימה. חשבתי שהוא ממציא לי שהוא סוכן, כי הוא היה בתחילת דרכו. אחרי שהוא שלח אליי צלם שכתב לי הודעה בפייסבוק, הבנתי שאולי יש שם משהו. הורדתי את החסימה ומאז אנחנו שנים ביחד. זה היה ב-2015".

ומה קרה בהמשך?

"רציתי לעבוד בחו"ל ולא היו לנו קשרים עם סוכנויות. אמרתי לעמרי שאני קונה כרטיסי טיסה והולכת לדפוק על דלתות של סוכנויות בחו"ל. טסתי לגרמניה וטסתי ללונדון. בגרמניה הם לא כל כך התחברו לחוצפה. בלונדון ממש אהבו ושאלו תוך כמה זמן אני יכולה לעלות על מטוס ולהישאר שם. באותו רגע, עליתי על מטוס. עבדתי שם כמעט שנה וחצי, עבדתי כל יום. הייתי אז בת 19 וחצי".

באמצע השירות הצבאי?

"שירתי שנה וקצת בצבא. הייתי ביחידת מודיעין 9900 ויותר מזה אני לא יכולה לספר, כי אחרת אצטרך להרוג אותך", צוחקת.
10 צפייה בגלריה
עדן פינס
עדן פינס
"כל הזמן מצמידים לי מישהו ומשהו. זה כל כך מיותר ומעליב"
(צילום: טל שחר)

אחרי לונדון חזרת לארץ?

"חזרתי לארץ ועשיתי את הקליפ של 'קרמלה' של משה פרץ, והתחילו ממש לזהות אותי ברחוב. אז גם התחילה סאגת ההצמדות, שאני רגילה אליה כל החיים. כל הזמן מצמידים לי מישהו ומשהו. לא ניכנס לשמות, אבל זה באמת בלתי נסבל. זה כל כך מיותר ומעליב. בן אדם שעובד כל כך קשה ויש לו קבלות על מה שהוא עושה, ובסוף כל הקשקושים זה על עם מי היא נמצאת. זה קצת מראה אמת מכוערת של מה מעניין אנשים. לא מתרכזים בדברים רציניים, רק בדברים הצהובים. אני חושבת שהדביקו לי סטיגמה של פרובוקטיבית בגלל איך שאני מצטלמת ואיך שאני מדברת. אנשים לא יודעים איך לאכול את זה. חושבים שאני עושה פרובוקציות. חושבים שאני עושה דברים כדי לקבל אייטמים. אם היו באמת מכירים אותי, היו יודעים שאני לא עושה שום דבר מכוון. אני לא בן אדם שמראה הכול. אני בכלל רק מנסה להתחבא. מבחינתי, אני הכי פרופיל נמוך ומציגים אותי כהכי פרופיל גבוה. מצד אחד, אני לא באה ממקום של להתלונן, כי זו העבודה שלי. אבל כן הייתי שמחה אם היו מכבדים רגעים פרטיים. שמה שבבית שלי יישאר בבית שלי".

כמו הפרידה האחרונה מבן הזוג שלך בשנים האחרונות, שפורסמה לפני שבכלל קרתה?

"היינו במשבר וזה יצא לתקשורת לפני שזה בכלל קרה. לא ביקשו את התגובה שלי ולא כיבדו את הפרטיות שלי. רכילאים לפעמים שוכחים שאם זה היה הפוך, זה לא היה נעים. הרי להם יש את הסיפורים הכי גרועים על עצמם. רק לא בטוח שזה מעניין מישהו. אבל סיפורים כאלה מפרקים משפחות. הם שוכחים שיש פה חיים של בני אדם ויש נשמות מאחורי הפרסונות. לא הכול זה עבודה ורכילות. אין כבוד פה. זו גם נהייתה מגמה כזו, שכל סיפור הכי מכוער ישר מוציאים החוצה. פה מאוד מקצינים הכול ולא מבינים שזה לא מגניב".

כמה ממה שכותבים עלייך נכון?

"אולי בקושי 20 אחוז. הנה הגיע עכשיו חבר מחו"ל, וברמת הכבוד יצאנו יחד כמה חברים ונהנינו. מישהו פרסם שאני והוא בנשיקה לוהטת. אני רוצה לראות איפה הנשיקה הזו? אני ממש רוצה לראות את זה. לא היה ולא נברא. בשביל הקלקות הם משקרים. שיהיה להם בכיף. אז שידביקו לי סיפורים עד מחר. זה לא מעניין. אבל זה כן הצליח לעצבן אותי והייתי בדיכאון מזה לשעתיים".

ומה לגבי ניימאר?

"אשמור את זה לעצמי".
10 צפייה בגלריה
עדן פינס
עדן פינס
"אנחנו מדינה שהרבה ממנה דתיים, שמרנים ועם דעות קדומות. לא כולם חייבים לאהוב את מה שאני עושה"
(צילום: טל שחר)

יש גם סערה תמיד סביב התמונות החושפניות שלך.

"אנשים קוראים לזה עירום, אבל אין פה שום עירום. לא הצטלמתי אף פעם בעירום. וגם אם הייתי רוצה להצטלם בעירום – זו בחירה שלי. אנחנו מדינה שהרבה ממנה דתיים, שמרנים ועם דעות קדומות. לא כולם חייבים לאהוב את מה שאני עושה. אני לא עובדת בשביל אנשים, אני עובדת בשביל עצמי. יש לי בבית ספר ישן של מדונה, שמצולמת בעירום עם נעמי קמפבל מלפני מלא שנים. בחו"ל זה הכי לא עניין. פה עושים מזה עניין, כי זה כנראה מלחיץ אנשים".

סיפרת שאת מתחזקת והתחייבת בפני עצמך להתלבש בצניעות פעם בשבוע.

"התחייבתי לעצמי פעם בשבוע לשמור על צניעות, כי התחזקתי. אני עושה הכול ביחד וזו החבילה שלי. לא בשביל המצקצקים, רק בשביל עצמי".

מה תגידי למי שאומרים שאפליקציית המנויים אונלי פנס, שהשתתפת בה, סקסיסטית?

"בהתחלה חשבתי שזו אפליקציה מגניבה. חשבתי שאני יכולה להשתלב עם המוזיקאים ועם השפים שנותנים שם תוכן אקסקלוסיבי, ולאו דווקא מיני. כשהבנתי שהם משתמשים בזה לדברים מיניים, מיד שחררתי. אני בכלל לא שם כבר הרבה זמן. היה להם במקור חזון מאוד מגניב לדי ג'ייז ולספורטאים, המעניקים תוכן אקסקלוסיבי בתמורה לתשלום. אבל אנשים מוכרים שם את עצמם וזו בכלל לא הייתה כוונת המשורר. איפה שיש כסף, יש בעיות. תמיד בני אדם יהרסו גם את הרעיון הטוב ביותר. בכל אופן, כשהבנתי מה קורה ישר יצאתי משם".
10 צפייה בגלריה
עדן פינס לאיל מקיאג'
עדן פינס לאיל מקיאג'
"הצמות הארוכות הן תוספות וכשאני עם שיער חלק אלו פאות". עדן פינס לאיל מקיאג'
(צילום: אלכס ליפקין)

סיפרת בעבר שגם את היית קורבן לחרם בתיכון.

"יש לי סיפור מצחיק. לפני כמה ימים ישבתי במסעדה בתל אביב, ומי שמלצרה הייתה אחת הבנות שעשו עליי חרם בתיכון. היא אמרה לי: 'וואי, עדן, את נראית מעולה', ואמרתי לה: 'גם את נראית מעולה', כי היא באמת נראית מעולה. מה לעשות, שבתור ילדה היא הייתה ביץ'. זה שלה. בכל אופן, השארתי לה טיפ מאוד נדיב".

ההתמודדות עם החרם חישלה אותך?

"ברור. זה גרם לי להבין שאני יכולה לבד. באמת לא היו לי חברים בתיכון. גם הבנים נגררו לחרם אחרי הבנות, כי הם נבלות. עד היום אני לא יודעת למה עשו עליי חרם. אני חושבת שהייתי קצת עוף מוזר בגלל התלתלים. הייתי מתלבשת מוזר והיו לי חברים גדולים יותר. גם מהם התנתקתי בהמשך. הייתי רק עם המשפחה שלי. בסוף הבנתי שזה הכי חשוב – המשפחה. אין ספק שזה נתן לי יותר דרייב בחיים. להוכיח למצקצקים בשכבה שלי שהם טועים. המצקצקים הראשונים שלי היו החברים שלי מהשכבה בתיכון. אולי בגלל זה, אני פחות מתרגשת מתגובות רעות. הם חישלו אותי".

עשית קריירה מהתלתלים, החזרת אותם לאופנה.

"אני מקבלת המון תגובות מאימהות, שאומרות לי שהבנות שלהן אוהבות את התלתלים שלהן בזכותי. זו המחמאה הכי גדולה שאני יכולה לקבל. אני יודעת מה זה לעבוד בזה, בתלתלים".
10 צפייה בגלריה
עדן פינס
עדן פינס
"רציתי ללמוד נטורופתיה כדי לטפל בעצמי. זה הכניס אותי ללופ שיותר מודע לאוכל, אבל לא בקטע טוב"
(צילום: טל שחר)

בשנים האחרונות יש לך גם מראות עם שיער חלק.

"תמיד שיחקתי עם זה. אבל זה תמיד פאות, כי אני לא נוגעת בתלתלים. יש לי את מעצב השיער הצמוד שלי אור צעירי, שעושה הכול כדי לשמור לי על התלתלים שלא ייהרסו. מקסימום אנחנו מושכים אותם אחורה עם ג'ל לשיער אסוף. הצמות הארוכות הן תוספות וכשאני עם שיער חלק אלו פאות. הוא מביא לי את הפאות והתוספות הכי יוקרתיות. הוא שומר לי על השיער ועל התלתלים, ולא מוכן ליישר לי אותם. בגלל זה יצרתי מותג שיער מיוחד לשיער מתולתל וגלי. עבדתי על FIFI, שהוא שם החיבה שלי, מסוף 2018. עברתי אינספור מפעלים וניסיתי אינספור פורמולות. ממש חקרתי את זה. בסוף הגעתי לנוסחאות מנצחות. אמרתי כל הזמן שעד שלא אמצא את המוצרים שאני מתמכרת להם – אני לא מאשרת. רק כשהגעתי לפורמולות המנצחות, שבאמת עובדות ומתאימות גם לאקלים הישראלי וגם התמכרתי להן אישית – השקתי את מותג השיער שלי בקיץ האחרון והוא נמכר בלעדית בסופר-פארם. יש לי ליין שלם, הכולל מוצרים לחפיפה, להזנה, לעיצוב וגם מברשות. יש עוד הרבה מוצרים נוספים בדרך".

לא הרבה יודעים שלמדת נטורופתיה, ארומתרפיה, נומרולוגיה וקלפי טארוט.

"למדתי שנה נטורופתיה והפסקתי, כי לא הצלחתי לשלב עם העבודה. ארומתרפיה ופרחי באך כן סיימתי. התחלתי ללמוד גם טארוט ונומרולוגיה, ואז הייתי צריכה לנסוע. אני אף פעם לא מצליחה לסיים לימודים כמו שצריך, כי יש לי כל כך הרבה דברים אחרים. אני לומדת יותר מהחיים. למרות שבנטורופתיה ממש הצטיינתי. רציתי ללמוד נטורופתיה כדי לטפל בעצמי. זה היה יותר לטיפול עצמי. כמובן שאם הייתי מסיימת, אז גם כדי לטפל באחרים. אבל האמת, זה לא עשה לי כזה טוב. הרגשתי כמו ספר מהלך של רכיבים, שומנים, חלבונים ופחמימות. זה הכניס אותי ללופ שיותר מודע לאוכל, אבל לא בקטע טוב. ברגע שהפסקתי, הרגשתי שזה מלמעלה. בכל התקופה שלמדתי, הייתי טבעונית. הייתי חולה על זה. ממה שלמדתי, הרגשתי שזה הדבר הכי נכון שיש. אבל זה כל הזמן סביב מתכונים. שנה שלמה הרגשתי הבן אדם הכי קליל והיה לי הכי נוח בעולם. קצת מתגעגעת לזה לפעמים. אבל בגלל הרקע שהיה לי בעבר עם הפרעות אכילה, וזה אף פעם לא נעלם לגמרי ותמיד נשאר בראש, העדפתי להפסיק את הלימודים. היום אני ממש משחררת את הקטע של האוכל. מה זה משחררת".
10 צפייה בגלריה
עדן פינס בהשקת בושם של פאקו רבאן
עדן פינס בהשקת בושם של פאקו רבאן
"עד היום אני לא יודעת למה עשו עליי חרם. אני חושבת שהייתי קצת עוף מוזר בגלל התלתלים". בהשקת בושם של פאקו רבאן

וגם לא כולם יודעים שעברת תאונת קורקינט קשה.

"נכון. זה קרה בדיוק כשחזרתי מהמגורים בלונדון. נפלתי מהקורקינט, כי מישהי נכנסה בי עם אופניים בטיילת בתל אביב. נשברו לי השיניים הקדמיות ונחבלתי בכל הגוף. למחרת הייתי צריכה להצטלם לשער והצטלמתי עם תחבושות בכל הגוף. את השיניים סידרתי ישר אחרי התאונה".

מה הייתה החוויה שעיצבה אותך?

"'רוקדים עם כוכבים' הייתה חוויה מהממת, מעצימה ולא קלה בכלל. נפצעתי שם פציעה קשה באמת, אבל פחדתי להתבכיין. גם כשהייתי עם שתי צלעות סדוקות, המשכתי לרקוד. עד שלא הסכימו שאעלה יותר, כי אני מזיקה לגוף שלי. הריקוד טבעי לי. אולי כי אני חצי תימנייה".

הליהוק לתפקיד הראשי במחזמר "אישה יפה" קרה בזכות הריקוד בתוכנית?

"יש מצב. אני מאוד מתרגשת. עדיין לא התחלנו בחזרות, כי אנחל בונני פרש. מה שמצחיק זה שכל החיים שואלים אותי אם ראיתי את הסרט 'אישה יפה', כי הכי יש לי את הווייב של ג'וליה רוברטס בסרט. בסוף צפיתי בסרט בפעם הראשונה רק לפני חצי שנה. שבועיים לאחר מכן התקשרו והציעו לי את התפקיד. זה מטורף".
10 צפייה בגלריה
עדן פינס
עדן פינס
"אני בטוב עם המראה שלי. גם אם אני לא בשלמות, אני משחררת"
(צילום: טל שחר)

מה היו רגעי השיא שלך עד כה, לטוב ולרע?

"לגבי הרגע הכי טוב – עוד לא הגעתי אליו, כנראה. היו לי הרבה רגעי שיא, אבל לא יכולה להצביע על משהו ספציפי. הרגע הכי פחות טוב – היו לי הרבה רגעים לא טובים. אבל אני שומרת אותם לעצמי".

את שלמה עם המראה שלך?

"לא, כי מי שלמה עם המראה שלה? אולי כי אני גם תמיד שואפת לשלמות. אבל אני בטוב עם המראה שלי. גם אם אני לא בשלמות, אני משחררת".

מה דעתך על הזרקות וניתוחים פלסטיים, בעד או נגד?

"שכל אחת תעשה מה שטוב לה".

עשו לך פעם פשלת טיפוח?

"א-ו-ה-ו, וממש לא מזמן. עשו לי גוונים מחרידים, הלכתי לתקן אותם אצל מישהו אחר ואז זה נהיה חרדות פי עשר יותר. בקיצור, עברתי לפחות חמישה טיפולים שגרמו לשיער שלי טראומה".

יש לך טיפ טיפוח מנצח?

"שמעתי שמשחה נגד טחורים מעולה לעיגולים מתחת לעיניים, אבל עוד לא ניסיתי ואני מלכת השקיות מתחת לעיניים. הטיפ שלי הוא להסיר את האיפור מהפנים עם שמן גזר, שקונים בחנויות טבע. זה מוריד את האיפור מעולה גם מהעיניים וגם טוב לעור".
10 צפייה בגלריה
עדן פינס
עדן פינס
"איפה שיש כסף, יש בעיות. תמיד בני אדם יהרסו גם את הרעיון הטוב ביותר"
(צילום: טל שחר)

ספרי על שגרת היופי שלך.

"הקוסמטיקאית שלי היא איריס נמני. היא עובדת בקליניקה האסתטית של ד"ר זרח. היא עושה לי טיפולים במכשור מיוחד שנקרא מורפיוס 24. אלה מחטים שנכנסות לעור בעומק של ארבעה מ"מ עם חום. זה הדבר הכי כיף בעולם. אני עושה אצלה גם ניקוי פנים וטיפולי זוהר. זה משתנה לפי מצב העור – אם הוא הורמונלי עם אקנה או יבש. העור שלי משתנה בכל חודש ואני כל הזמן משנה את הטיפול בו. אני משתמשת קבוע בקרם פנים עם הגנה, שיש בו גוון והוא שומר על העור מאקנה ומפיגמנטציה. אני מתחילה תמיד עם קרם העיניים של ZO Skin. יש לו אביזר כזה, שמעניק עיסוי לעיניים ומרגיע את הכהויות מתחת לעיניים. יש לי גם את קרם העיניים פרופסי של חוה זינגבוים. אני מכורה גם לרטיות העיניים של ספורה. בכל פעם שאני בחו"ל, אני קונה סטוקים, כי אני שמה אותן כל יום. אני מורחת סרום ויטמין C ומעליו את הסרום בוסט של איל מקיאג', שעשיר בחומצה היאלורונית ובוויטמין E. אני גם אוהבת את מסכת השפתיים שלהם, שמרככת לי את השפתיים ועוזרת נגד יובש. קרם ההגנה שלי הוא רפואי וטיפולי עם SPF50 ועם קצת גוון, כי אני סובלת קצת מאקנה. לפעמים אני מוסיפה לו קצת מייק-אפ של איל מקיאג' וזה יוצא כמו קרם BB. מעל אני מורחת ברונזר אקסקיוז מי, כיאה לפקצה כמוני. אני אוהבת שמות של פקצות. ממש חולה על זה. הסומק שלי סגול והוא בכלל מפלטת השפתונים של איל מקיאג'. זו פלטה שחרושה אצלי. לשפתיים אני משתמשת בעפרונות השפתיים של איל מקיאג', קופי ואנטיק. אחרי שגיליתי אותם, לא בא לי לשים אחרים. זו האהבה שלי. עכשיו יש לי קטע של שפתונים כהים. אני ממש אוהבת את הכהים".

מה לגבי הגוף?

"אני מאוד אוהבת את קרם הגוף של בלאק פפר. לגבי הבושם, אני אף פעם לא מגלה".
10 צפייה בגלריה
עדן פינס לאיל מקיאג'
עדן פינס לאיל מקיאג'
"המצקצקים הראשונים היו החברים שלי מהשכבה בתיכון. הם חישלו אותי". עדן פינס לאיל מקיאג'
(צילום: דודי חסון)

איך את מטפלת בשיער?

"אור צעירי צמוד אליי מגיל צעיר ומסרק אותי תמיד לצילומים. עדי היקרו הוא הספר שלי ומטפל לי בשיער. כמובן שאני משתמשת רק במוצרי השיער שלי, FIFI".

יש לך שגרת תזונה וכושר?

"אני אוכלת הכול. בתקופות שאפשר לשחרר, אני משחררת. כשאני צריכה יותר לשמור על הגוף, אני משתדלת לאכול בריא. כשאין לי פרויקט מסוים להתכונן אליו, אני משחררת ואוכלת מה שאני רוצה. לגבי כושר, לא התאמנתי שלושה חודשים. חזרתי להתאמן רק לפני כמה ימים ואני עושה אירובי ופילאטיס מתי שיוצא לי".

איזו עצה היית נותנת לעצמך הצעירה עוד יותר, לעדן בתחילת הדרך?

"להמשיך לעשות את מה שהיא עושה ולא לדאוג, ושזה בסדר להיפטר מאנשים מסוימים בחיים".

איפור לתמונות סטילס: נוגה תמיר | עיצוב שיער: אור צעירי | סטיילינג: מזל חסון | בגדים: חליפת פסים, בוטיק Roya | חליפת קורדרוי וחולצה מכופתרת – רונן חן | בווידאו: מעיל שחור עם פרווה סינתטית, מישימונו | צולם במלון תיאודור בראון, הרצל 10, תל אביב.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button