התכתבות עם הטרנדים הרותחים של הרגע. איריס אפאטו

היורשות של השטיחים האדומים: שלוש כוכבות אופנה צעירות שנולדו לעולם הזוהר

אווה פיליפה שומרת על הסגנון של האם ריס ווית'רספון, איריס אפאטו גונבת את הפוקוס להורים והאחות המפורסמת, ואיזדורה גוד'מונדסדטיר בארני מעדנת את האקסצנטריות של האם ביורק

פורסם:
גנים משובחים הם משאב שמותגי אופנה משוועים אליו. כשמחוברים אליהם גם שושלות משפחתיות מפוארות, הדרך לפסגה קצרה. "בנות ובנים של", גם אם הם לא יפים לפי מידות הסימטריה הנדרשות, הפכו למצרך מבוקש על מסלולי התצוגות ובקמפיינים של בתי אופנה. כך, מדי כמה עונות אנחנו נחשפים לקבוצה נוספת של יורשים שזוכים לפרסום נרחב – מצאצאים של משפחות מלוכה, דרך בנות של דוגמניות אייקוניות ועד ילדים של מפורסמים שכבר בגיל ההתבגרות מתייצבים מול המצלמות של בכירי צלמי האופנה. תופעה זו אינה ייחודית רק להוליווד. גם בישראל, לדוגמה, זוכים "ילדים של" למעמד לא פחות מכובד מזה של הוריהם.
שלוש "בנות של", שהיו עד לא מזמן יחסית אנונימיות, ממנפות בימים אלו את הייחוס המשפחתי לטובת קריירה בעולם האופנה. חלקן רק כעת יוצאות מצל האנונימיות לאור הזרקורים של בית אופנה, אחרות כבר התפרסמו קודם בזכות תפקידי משחק קטנים או צילומים משותפים עם אבא ואימא. עכשיו, כאמור, עצמאיות מתמיד, הן מככבות בקמפיינים אופנתיים או מתארחות בשורה הראשונה של בתי היוקרה, שאימצו אותן בעיקר בשל שם המשפחה. גם אם כל אחת ואחת מהן כבר מבססת לעצמה שם בעולם הבידור והתרבות, ברור לכל כי התנופה הפרסומית מגיעה מהבית שבו גדלו, ניצחון כפול לבתי האופנה ולדור ההמשך.
7 צפייה בגלריה
איזדורה גוד'מונדסדוטיר בארני, 2022
איזדורה גוד'מונדסדוטיר בארני, 2022
איזדורה גוד'מונדסדוטיר בארני, 2022
(צילום: Getty Images)

איזדורה גוד'מונדסדטיר בארני

הכוכבת: איזדורה גוד'מונדסדטיר בארני (19), או בקיצור: דואה. פירוש השם איזדורה הוא "מתנת איזיס", בהתייחסות לאלת הטבע הפגאנית. בימים אלו היא עושה צעדים ראשונים בדוגמנות, משחק ומוזיקה.
איזדורה גוד'מונדסדטיר בארני בקמפיין התכשיטים של מיו מיו

הייחוס המשפחתי: הכוכבת שנולדה בשנת 2002 היא בתם המשותפת של הזוג האקסצנטרי: הזמרת האיסלנדית ביורק והאמן האמריקני מתיו בארני. לביורק בן נוסף בשם סינדרי (36) מנישואים קודמים. היא גדלה והתחנכה בניו יורק עד לפרידתם של הוריה בשנת 2013, ומאז ועד היום מחלקת את זמנה בין ניו יורק לרייקאוויק, בירת איסלנד. הוריה, לעומת זאת, לא הפסיקו להתכתש בבתי משפט ובתקשורת על הסדרי המשמורת של בתם, שהייתה אז רק בת 12. אולי זאת גם הסיבה שלא תראו אותם בחשבון האינסטגרם שלה.

איפה ראינו אותה? בקמפיין התכשיטים החדש של בית האופנה האיטלקי מיו מיו, לצד כוכבות צעירות נוספות כמו השחקנית סידני סוויני, הדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי והשחקנית דמי סינגלטון. בנוסף היא גם מטפחת קריירת משחק (אפשר לראות אותה לצד אימהּ ביורק בסרט "מלך הצפון" של רוברט פרגרס, שעלה לאקרנים באפריל האחרון) ובמקביל היא במאית סרטים קצרים בעצמה וחברה בהרכב מוזיקלי.
(סרט קצר שביימה איזדורה גוד'מונדסדטיר בארני)

הסגנון האישי: דואה הלכה רחוק מהסגנון האקסצנטרי והאמנותי שדבק באימהּ, ביורק, הידועה בלבוש ייחודי ושיתופי פעולה ארוכי טווח עם מעצבים כמו אלכסנדר מקווין וחוסיין שאלאיין. כמו רבות מבנות גילה השייכות לדור ה-Z, לדואה מראה צעיר, טרנדי מאוד, המתכתב עם אופנת המילניום של תחילת שנות האלפיים וגבות דקיקות שעושות קאמבק בימים אלו.
סגנון טרנדי. איזדורה גוד'מונדסדטיר בארני

איריס אפאטו

הכוכבת: השחקנית הצעירה איריס אפאטו (19), שמופיעה בסרטי קולנוע כבר מגיל חמש.
7 צפייה בגלריה
איריס אפאטו בתערוכה של לואי ויטון, 2022
איריס אפאטו בתערוכה של לואי ויטון, 2022
איריס אפאטו בתערוכה של לואי ויטון, 2022
(צילום: Getty Images)

הייחוס המשפחתי: אפאטו היא בתם הצעירה של במאי הקולנוע היהודי ג'אד אפאטו ("בתול בן 40", "אסון מהלך") והשחקנית לזלי מאן. היא נולדה וגדלה בסנטה מוניקה, קליפורניה, ואחותה הגדולה היא השחקנית מוד אפאטו, שאתם ודאי מכירים כלקסי האוורד בסדרה "אופוריה". בני המשפחה נוהגים לא אחת לשתף פעולה בסרטים, כמו בסרטו האחרון של האב, "הקפסולה" שעלה בנטפליקס, שאליו ליהק את זוגתו לזלי מאן ובתו איריס.
7 צפייה בגלריה
איריס אפאטו עם לזלי מאן ומוד אפאטו בתצוגה של לואי ויטון, 2022
איריס אפאטו עם לזלי מאן ומוד אפאטו בתצוגה של לואי ויטון, 2022
איריס אפאטו עם לזלי מאן ומוד אפאטו בתצוגה של לואי ויטון, 2022
(צילום: Getty Images)

איפה ראינו אותה? אפאטו ג'וניור היא שגרירה של בית האופנה לואי ויטון ולאחרונה התייצבה בפתיחת תערוכה של המותג בלוס אנג'לס. השנה גם הצטלמה לקמפיין של בית האופנה האמריקני רודארטה (לצד שורה ארוכה של משפיעניות ומפורסמות) והיא אורחת קבע בתצוגות אופנה, במגזינים וכמובן, מפתחת גם קריירת משחק לחיזוק השושלת המשפחתית. בין לבין אפשר לראות אותה מסתובבת עם החברות הטובות סלינה גומז, בילי אייליש ופריס הילטון.


הסגנון האישי: שילוב בין אופנת רחוב עכשווית לסגנון וינטג', תוך התכתבות עם הטרנדים הרותחים של הרגע, כפי שניתן ללמוד מעמוד האינסטגרם שלה (800 אלף עוקבים) – שמלות סליפ מסאטן לצד חצאיות מיני בשילוב חולצות בטן צבעוניות, ואווירה כללית של אופנת דור ה-Z שאליו היא משתייכת.

שילוב בין אופנת רחוב עכשווית לסגנון וינטג'


אווה פיליפה

הכוכבת: השחקנית והדוגמנית אווה אליזבת פיליפה (22), שבתחילת השנה יצאה מהארון כפאנסקסואלית. "אני נמשכת לאנשים – המין לא משנה", כתבה בחשבון האינסטגרם שלה.
7 צפייה בגלריה
אווה פיליפה וריס ווית'רספון, 2019
אווה פיליפה וריס ווית'רספון, 2019
אווה פיליפה וריס ווית'רספון, 2019
(צילום: Getty Images)

הייחוס המשפחתי: אווה היא בתם הבכורה של השחקנים ריס ווית'רספון וריאן פיליפה, שהכירו בשנת 1997 ונפרדו כעשור לאחר מכן. יש לה אח נוסף הצעיר ממנה בארבע שנים ואח קטן מהנישואים השניים של אימהּ לסוכן השחקנים ג'ים טות'.
אווה פיליפה בקמפיין לקולקציה של ביונסה לאדידס

איפה ראינו אותה? בקמפיין האחרון של הקולקציה של ביונסה לאדידס, בקמפיין עבור המאפרת הנודעת פט מקגרת', בהפקות אופנה רבות ובסדרות טלוויזיה.

הסגנון האישי: ניכר כי היא עדיין מחפשת אותו. פיליפה רק בת 22, אבל מתלבשת כמו אישה מבוגרת. וזאת לא מחמאה. בדומה לסגנון השמרני והמעט משעמם של אימהּ, גם פיליפה נדבקה במראה המיושן. ניתן לראות אותה בשמלות ארוכות המשוות לה חזות מבוגרת או בשילובים שהשתיקה יפה להם.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button