"בפילטרים כולן נראות אותו דבר – עם השפתיים המנופחות, העיניים המלוכסנות, לפעמים בצבע אחר, והעור החלק-חלק. זה פתטי". מור סילבר בביתה

מור סילבר מול המראה: "בהיריון שלישי, אבל יודעת שהגוף יחזור לעצמו"

היא חושבת שהשימוש המוגזם בפילטרים הפך לפתטי, פוחדת שהזרקות ישנו לה את הפנים ושוכחת מהר את הקשיים אחרי כל לידה – מה גילינו אצלה באמבטיה?

פורסם:
צפו בשגרת הטיפוח והאיפור של מור סילבר בזמן ההיריון
( צילום: טל שחר)

מור סילבר, איך הכל התחיל?

"למדתי תואר בתקשורת בבינתחומי, ומורן מרציאנו הגיע להרצות באחת הסדנאות. דיברנו בסוף ההרצאה והוא סיפר לי שהוא מלהק ראשי לפורמט סופר מגניב בשם "TLV עושים את תל אביב", ואמר שאני מתאימה לו בול. הגעתי לאודישן אצלו והתקבלתי. הקפאתי את הלימודים, שכמובן המשכתי אחר כך, ויצאתי למסע של שלושה חודשים. זה היה על שלושה צעירים ממקומות שונים בארץ, שמגיעים לעיר הגדולה ומתברגים בתעשיית התקשורת. אני אומנם מהרצליה, אבל התאמתי בדיוק לטייפ-קאסט. עד אז הייתי ילדה מפונקת. אני בת יחידה, ואמא שלי הבן אדם הכי מפנק בעולם, אמא אבסולוטית. אז לעזוב את הבית של אמא שלי, היה קטע. הייתי בת 24 והתחלתי לעבוד ככתבת שטח של נענע 10. אחרי שסיימנו את הצילומים, הייתי היחידה שהמשיכה לעבוד. משם התברגתי להיות כתבת שטח של כל התוכניות ברשת, של "אקס פקטור" ושל The Voice. היתה לי תוכנית משלי בהוט בידור, It Show. הפכתי להיות פרזנטורית של חברות גדולות – קליניק, פנדורה, סמסונג ועוד".
"היה לי חשוב מאוד להישאר בתודעה, כי בדרך כלל אחרי דוקו-ריאליטי אנשים נעלמים. יש את 15 דקות התהילה ומאוד קשה לשמר את המעמד שלך. את צריכה להיות כריזמטית ופושרית, וכמובן גם כישרונית. אני לא ויתרתי"

גם חשבון האינסטגרם שלך התפתח יפה.

"אפשר להגיד שאני מהחלוצות באינסטגרם. אני שם באמת מההתחלה, כבר יותר מעשור. פתחתי את החשבון כדי לשאוב השראה – עקבתי אחרי בלוגריות אופנה בעולם, שמרתי לוקים של בגדים. לאט-לאט התחלתי להעלות תוכן. פתאום התחלתי לשבת עם הסוכנות שלי שרית ולורנס, על תוכניות עבודה. כל חוזה שנסגר כלל גם סעיף שאני מקדמת את המותג ברשת החברתית, כי גם היה לי חשבון פייסבוק חזק. היה לי חשוב מאוד להישאר בתודעה, כי בדרך כלל אחרי דוקו-ריאליטי אנשים נעלמים. יש את 15 דקות התהילה ומאוד קשה לשמר את המעמד שלך. את צריכה להיות כריזמטית ופושרית, וכמובן גם כישרונית. אני לא ויתרתי. היה לי חשוב להישאר בתודעה ולהמשיך להישאר מעניינת בשביל הצופים שלי".
7 צפייה בגלריה
מור סילבר ומשפחתה
מור סילבר ומשפחתה
"כשהפכתי לאמא, הבנתי שאני צריכה משהו בטוח". מור סילבר ומשפחתה
(צילום: חן מזרחי)

ואיך נכנסת לתחום המוצרים לאימהות צעירות?

"כשהפכתי לאמא, הבנתי שאני צריכה משהו בטוח, כי מאוד קשה לשמר את כל העולמות. ואז נפתח לי עולם חדש של האימהות. קיבלתי מלא מתנות, שהיו פחות לטעמי ופחות בסטנדרטים שלי. באותה תקופה, שון שלי היה עם עור אדמומי והתאימה לו רק 100 אחוז כותנת במבוק. זו כותנה שהכל בה טבעי והיפואלרגני, וקשה להשיג אותה בארץ. גיליתי שקשה להשיג פה כל מיני מוצרים לתינוקות ברמה גבוהה. שלא לדבר על מתנות ללידה, שאו שלא משתמשים או שמחליפים או שמעבירים הלאה. ויש רק חודש החלפה ובדרך כלל אין זמן, כי ההתחלה אף פעם לא פשוטה.
"התחלתי לבדוק מה יש ומה אין בשוק. ראיתי שאין את המארז המושלם ואת מתנת הלידה שעונה על כל הצרכים. ככה הקמתי את המותג שלי – Silver Bell והלוגו הוא S עם פעמון, שגם נראה כמו אישה בהיריון. חשבתי על כל הפרטים. המתנה גם מגיעה עם סרט ופעמון מצלצל. באמת ליקטתי מכל התערוכות הכי טובות בעולם. הכל קרה כשהייתי אמא טרייה. זה נתן לי כוח ואוויר לנשימה, כי רדפתי אחרי החלום שלי. חשבתי מה הכי נכון לאמא ולתינוק. אני ממש אוהבת את זה".

אחרי הלידה הראשונה, דיברת הרבה על הקשיים באימהות.

"קודם כל, אלוהים ברא את השכחה. למזלי, אני כבר לא זוכרת את הקושי, הכאב והגודש, כי לצד זה יש אושר עצום. תינוק חדש בבית מכניס אושר ושמחה. אני כל כך אוהבת את הריח של תינוק טרי, ומהר מאוד שוכחת את הקשיים. אני יוצרת חיים בתוכי, זה פלא. זה אף פעם לא נקלט. גם האינסטגרם מאוד עוזר לי, כי הרבה אימהות התחילו לעקוב אחריי ונוצרה אחוות אימהות. אני משתפת שם הכל. גם דברים פחות פוטוגניים. אלה החיים האמיתיים. אומנם בפיד לא אעלה את הבן שלי עם חום, אבל בסטורי כן שיתפתי. יש מלא דאגה ואכפתיות ברשת, שזה מדהים".
7 צפייה בגלריה
מור סילבר בביתה
מור סילבר בביתה
"אני אהיה בת 36 בקיץ. יש בנות שמתחילות עם ההזרקות בגיל 20. זה עידן אחר"
(צילום: טל שחר)

יש לך טיפים להצלחה באינסטגרם?

"תמיד חשובה אותנטיות, כי לא הכל מושלם. לא בחיים ולא באינסטגרם. פשוט לנסות להראות את האמת. אנשים הכי מתחברים לאמת. גם אם יש רגעים לא מוצלחים, מקבלים הרבה אהבת חינם. לפעמים זה המפלט שלי, האינסטגרם. לא צריך רק להעלות תמונות יפות, צריך ליצור גם תוכן. אפשר לראות את היחס בתגובות, בין תמונות עם טקסט לתמונות בלי. כל הזמן צריך להעלות תכנים – להיות שם. אם את לא שם – את לא קיימת. זו ממש עבודה".

מה לגבי הזיוף שיוצרים הפילטרים?

"הפילטרים גרמו לפייק. לפני כן, אינסטגרם היה פלטפורמה שמצלמים ומעלים, ולא יותר מדי מעבדים את התמונות. עכשיו כל תמונה רחוקה שנות אור מהמציאות. זה הפך להיות ממש פייק. בפילטרים כולן נראות אותו דבר – עם השפתיים המנופחות, העיניים המלוכסנות, לפעמים בצבע אחר, והעור החלק-חלק. זה פתטי. חבר שלנו סיפר שהוא יצא לדייט עם בחורה שהכיר באינסטגרם. כשנפגשו, היא נראתה אחרת לגמרי. הוא ממש הרגיש בבליינד דייט, כי באינסטגרם היא נראתה הרבה יותר עשויה. היא הודתה בפניו שהיא התמכרה לפילטרים. אבל בסוף הם קבעו דייט נוסף. לפעמים האמת יותר חזקה מכל הפייק הזה. אנשים לא יכולים כבר לצלם את עצמם בלי פילטרים. גם אני משתמשת בפילטרים, אבל מאוד עדינים. יש לי אחריות. אני יודעת שהרבה עוקבות אחריי ואני לא רוצה לעודד את האובר-פייקיות".
7 צפייה בגלריה
מור סילבר
מור סילבר
"אני יוצרת חיים בתוכי, זה פלא. זה אף פעם לא נקלט"
(צילום: חן מזרחי)

ומה דעתך על תעשיית ההזרקות והניתוחים הפלסטיים: בעד או נגד?

"עוד לא עשיתי כלום, כי בחמש-שש השנים האחרונות אני כל הזמן בהריונות. בהיריון אסור ובהנקה אסור, אז אני עדיין לא שם. יש לי איזה קמט שמציק לי במצח למעלה, שלא היה לי לפני שנה. הוא מופיע וצץ, בעיקר כשאני מדברת למצלמה בסטורי. אפשר לחיות עם זה. אני לא נגד. לאמא שלי יש עור מדהים וזה נטו מקרמים. הגנטיקה משחקת תפקיד גדול והגנטיקה שלי טובה. אני אהיה בת 36 בקיץ. יש בנות שמתחילות עם ההזרקות בגיל 20. זה עידן אחר. בקטע הזה, אני של פעם. אני גם מפחדת שזה ישנה לי את הפנים. אני אוהבת שרואים תווי פנים והבעות. קשה לי כשזה הופך למוגזם. נשים לא יודעות לעצור ולא להגזים, כדי לא להיראות כמו בובת ברבי. זה גם בא המון מהבית. אמא שלי בת 64 ועוד לא עשתה כלום. אנחנו חיים בעידן אחר. אם הקמט הזה ימשיך להציק לי גם אחרי הלידה, אולי אחשוב על זה. בינתיים לא".
"אני אוהבת שרואים תווי פנים והבעות. קשה לי כשזה הופך למוגזם. נשים לא יודעות לעצור ולא להגזים, כדי לא להיראות כמו בובת ברבי. זה גם בא המון מהבית. אמא שלי בת 64 ועוד לא עשתה כלום"

ספרי על שגרת הטיפוח שלך.

"יש לי קוסמטיקאית קבועה, שאני הולכת אליה אחת לחודש. זה נשמע הרבה, אבל היא גם הפכה לסוג של פסיכולוגית. אני מקבלת אצלה המון לחות לפנים ויוצאת ממנה רעננה ויפה יותר. בן אדם חדש. קוראים לה נוי פאשה והיא נמצאת ביהוד, למרות שאני גרה בתל אביב. יש לה מוצרים של ביופפטיקס והם מעולים לעור. אני אוהבת את סבון הקצף שלהם ומשתמשת גם בסרומים, בקרמים לפנים ובקרם לצוואר המעולה שלהם. אני ממש משקיעה בעור הפנים. גם מאוד אוהבת ונהנית מזה. חוץ מזה, אני משתדלת לשתות הרבה מים.
"לגבי האיפור, אני משתמשת במייק-אפ של ג'ייד וגם במסקרה שלהם. היא נותנת את הווליום של החיים. אני משלבת שתי מסקרות – אחת שפותחת את העיניים ואחת לווליום. זה פותח את העיניים וחשוב במיוחד לאימהות עייפות. המסקרה עושה אצלי את כל ההבדל. הקונסילר האהוב עליי ביותר הוא של NARS. אני קונה אותו בחו"ל. הסומק הוא של טום פורד ואני גם מתה על בובי בראון ועל השפתונים הטבעיים שלה. אני לא מאלו שמגזימות עם האיפור ביום-יום. לא אוהבת שזה נראה יותר מדי. גם ואדים בעלי אוהב את המראה הטבעי. זה עדיין כן להתאפר, אבל במינון".
7 צפייה בגלריה
מור סילבר
מור סילבר
"הכל קרה כשהייתי אמא טרייה. זה נתן לי כוח ואוויר לנשימה, כי רדפתי אחרי החלום שלי". Silver Bell
(צילום: חן מזרחי)

מה לגבי הגוף?

"בחודש החמישי להיריון התחלתי להשתמש בג'ל למניעת סימני מתיחה של המותג הצרפתי Lierac. הוא מדהים ולא שומני. הבן הגדול שלי לפעמים מעסה לי את הבטן עם הג'ל ומרגיש את הבעיטות. הבושם שלי הוא דלינה של מרלי, מרשת אפריל. זה סוד כמוס, אבל אני משתפת. הוא מדהים עליי. אין בן אדם שלא שואל אותי מה זה הבושם הזה".

איך את מטפלת בשיער?

"יש לי ספר שאני איתו כבר 11 שנה, דודי צעירי מכיכר המדינה בתל אביב. הוא היחיד שנוגע בשיער שלי ועושה לי גוונים וצבעים. אני מאוד נאמנה לו. בכלל, אני מאוד נאמנה. גם למושיק טקו, שעושה לי גבות. גם כשמציעים לי בחינם, אני לא מתפתה. דודי הוא עילוי. הוא שומר לי על השיער, לא מאלה שעושים גוונים ושורפים את השיער. בבית אני חופפת ומשתמשת במוצרים של קרסטס".

מה לגבי תזונה וכושר?

"תזונה זה פחות הקטע שלי עכשיו, כי אני בהיריון ומרשה לעצמי. לאחרונה קצת הגזמתי. פחות מסתכלים על זה בהיריון. אחרי הלידה, אני יודעת שאלך לתזונאית. בהיריון של שון עליתי במשקל 17 קילו והיה לי דד-ליין, כי יצאתי ל"מרוץ למיליון" יחד עם חברה חצי שנה לאחר הלידה. היינו על תקן האימהות הטריות. למזלי, בעלי ואמא שלי נרתמו לזה.
"הלכתי לתומר טנצר המהולל לאימוני TRX וכוח, בשילוב עם התזונאית ענת אשר, שפשוט איזנה אותי. לפני כן, הייתי אוכלת פחמימה עם פחמימה. היא לימדה אותי לאכול נכון, כדי שהמזון יתפרק נכון בגוף. לא יכולתי לעשות שביתות רעב, גם כי הנקתי וגם כי אני לא כזאת. זה גורם לי לדיכאון. הודות לענת, גיליתי עולם. הגעתי אז לשיא של הגוף שלי, עם ריבועים בבטן חצי שנה אחרי הלידה. זו היתה עבודה קשה. אני הולכת לתומר גם בהיריון, כי אני אוהבת את האווירה. גם מאוד חשוב להזרים את הדם בגוף. אני מאוד מקשיבה לגוף שלי. לא מהמשתגעות. זה היריון שלישי ואני לא דואגת, אני יודעת שאחזור לעצמי. אני מודעת לגוף שלי".
7 צפייה בגלריה
מור סילבר בביתה
מור סילבר בביתה
"תמיד חשובה אותנטיות, כי לא הכל מושלם. לא בחיים ולא באינסטגרם". מור סילבר בביתה
(צילום: טל שחר)

איזו עצה היית נותנת לעצמך הצעירה יותר?

"פחות לחשבן לאנשים. כן לתת מעצמי לקרובים ביותר. אני מדברת על המעגל השלישי והרביעי. לא להתאמץ יותר מדי. תמיד הייתי מרצה אנשים ולא פוגעת. בסופו של דבר, כשיש משפחה וילדים, יש לך את קומץ האנשים שהם הכי חשובים ובהם צריך להשקיע, כי הם יצעדו איתך לאורך כל הדרך. פחות לתת את עצמי לכל העולם. אני לא יכולה לחלק את עצמי למיליון. וגם להאמין בעצמי, כי היו רגעים שהוציאו לי את האוויר מהמפרשים. למזלי, יש לי את אמא שלי, שהיא דמות מאוד חשובה בחיי. היא תמיד שם בשבילי, אז לא יכולתי ליפול. ידעתי שיש לי על מי להישען. אבא שלי נפטר כשהייתי בת 22. אמא שלי היא המודל שלי לא לוותר לעצמי. אז הייתי אומרת לעצמי הצעירה: 'מור, הכל יהיה בסדר. לא להרים ידיים. המשיכי לחלום הכי גבוה ולהגשים את עצמך בעבודה קשה, כי דברים לא באים במתנה".

איפור לתמונות סטילס: רונית יולזרי | עיצוב שיער: אבישי מסטי | בגדים: חלוק משי בווידאו, אינטימה | שמלה צהובה, עפרי מצא סטודיו | נעליים, עמנואל | חליפה צבעונית ומעיל – זארה | נעליים, ג'ימי צ'ו בפקטורי 54 | משקפיים, ולנטינו | סווטשירט, MAMA – הקולקציה המשפחתית של Silver Bell | מכנסונים, H&M
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button