"עולם האופנה טוב עבורי. אלו חיים מדהימים. אתה יכול לפגוש אנשים יצירתיים כל יום ולגלות מקומות חדשים בעולם". ג'יימס טרלינגטון

מסלול משפחתי: ג'יימס טרלינגטון ממשיך את דרכה של דודה כריסטי בדוגמנות

עם עצמות לחיים מחודדות ודמיון בולט לסופר מודל משנות ה-90, הדוגמן הצעיר פרש מקריירת בייסבול לטובת עולם האופנה. המעצבים כבר נותנים לו מקום של כבוד

פורסם:
עצמות הלחיים המחודדות של ג'יימס טרלינגטון קרטר לא משקרות – מדובר בגנים המשפחתיים המשובחים שגם מלווים את דודתו, הסופר מודל כריסטי טרלינגטון, מהדוגמניות הבולטות ביותר בשנות ה-90. בשנה האחרונה עושה טרלינגטון קרטר את צעדיו בעולם הדוגמנות, לאחר שפרש מקריירה ארוכה כשחקן בייסבול.
9 צפייה בגלריה
ג'יימס טרלינגטון
ג'יימס טרלינגטון
לא מתגעגע לבייסבול. טרלינגטון
(צילום: AP)

תוכלו לראות אותו בקמפיינים של המעצב האמריקאי טומי הילפיגר, בבית האופנה האיטלקי אטרו, בקמפיין משפחתי משותף עם הדודה אצל ולנטינו, ולאחרונה גם על המסלול בתצוגת הביכורים של קים ג'ונס לפנדי במסגרת שבוע ההוט קוטור בפריז, שם היה טרלינגטון בין הגברים הבודדים שצעדו לצד דמי מור, קארה דלווין, קייט מוס ונעמי קמפבל, חברותיה הטובות של דודתו כריסטי, שלא נפקדה גם היא מהמסלול עתיר המפורסמות.
9 צפייה בגלריה
ג'יימס טרלינגטון בקמפיין של אטרו
ג'יימס טרלינגטון בקמפיין של אטרו
ג'יימס טרלינגטון בקמפיין של אטרו
(קמפיין)

הכל נשאר במשפחה. טרלינגטון, בן 27, הוא בנה של קלי, אחותה הגדולה של כריסטי טרלינגטון, וג'יימס קרטר. מאוחר יותר התחתנה קלי עם בריאן ברנס, אחיו הגדול של אדוארד ברנס, בעלה של כריסטי. כשחקן בייסבול, נשא טרלינגטון ג'וניור את שם המשפחה של אביו, קרטר, ואף כונה בתקשורת Mr. Carter, אך עם המעבר לדוגמנות החליף לשם הנעורים של האם, ודאי כדי ליצור חיבור מקצועי לדודה המפורסמת, ולשחק על הדמיון הפיזי אליה שמלווה אותו מילדות.
9 צפייה בגלריה
ג'יימס טרלינגטון בקמפיין של ראג אנד בון
ג'יימס טרלינגטון בקמפיין של ראג אנד בון
בקמפיין של ראג אנד בון
(צילום: Rag & Bone, Stephen Shore)

בשנות ה-90 היו אלה המעצבים אן טיילור וקלווין קליין ששמו לב לכישרון המשפחתי, וליהקו את השניים לקמפיין משותף בתפקיד אם ובנה. עכשיו, כאמור, הוא זוכה לחשיפה בזכות עצמו. "ג'יימס היה ידוע תמיד בשלווה שלו, ולכן הוא לא נראה עצבני מול המצלמה או על המסלול", סיפרה הדודה טרלינגטון לאתר mlb. "בילדות נהגתי להקניט אותו שהוא שלי, אבל כיוון שעבדתי ונסעתי כל כך הרבה כשהיה תינוק, ביקשתי מאחותי לגדל אותו עבורי. זה היה בצחוק, אבל לזמן מה אני חושבת שהוא לא היה כל כך בטוח בזה".
9 צפייה בגלריה
ג'יימס וכריסטי טרלינגטון בקמפיין של ולנטינו
ג'יימס וכריסטי טרלינגטון בקמפיין של ולנטינו
"בילדות נהגתי להקניט אותו שהוא שלי". ג'יימס וכריסטי טרלינגטון בקמפיין של ולנטינו
(קמפיין)

לפני כשנתיים, כאמור, בחר לפרוש מבייסבול לטובת עולם הדוגמנות. הוא חתם בסוכנות IMG והספיק מאז גם לככב על שערי מגזינים כמו ווג, ל'אופיסייל ו-V Magazine. בפוסט שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו, כתב: "כילד שחלם לשחק בליגות הגדולות, אני מסתכל אחורה על הקריירה שלי, ואסיר תודה שהגשמתי את המטרות שהצבתי לעצמי. לא הייתי משנה דבר, אבל כשפרק אחד מסתיים, מתחיל פרק אחר".
9 צפייה בגלריה
ג'יימס טרלינגטון
ג'יימס טרלינגטון
"ג'יימס היה ידוע תמיד בשלווה שלו, ולכן הוא לא נראה עצבני מול המצלמה או על המסלול"
(צילום: Getty Images)

בראיון מאוחר יותר לאתר The Cut סיפר טרלינגטון כי אינו מתגעגע לחייו כשחקן בייסבול מקצועי. "מה הכי חסר לי? רק החברים", הסביר. "אתה נמצא כל יום עם אותם בחורים ועובד לקראת אותו חלום. אבל עולם האופנה לא פחות טוב עבורי. אלו חיים מדהימים. אתה יכול לפגוש אנשים יצירתיים כל יום ולגלות מקומות חדשים בעולם. זה די מגניב לטייל במקומות שמעולם לא הייתי בהם".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button