קשה לדמיין מישהי מתאימה יותר להגדרה של "גיבורה משודרגת גנטית". המחווה שלי לג'סיקה אלבה

אייקון מאויר בשבוע: ג'סיקה אלבה בת 40 והיא לא רק אחת הנשים היפות בעולם

כבר מתחילת דרכה היא נחשבה ליפהפייה, אבל עם השנים הפכה למתלבשת מצטיינת וגם לאשת עסקים שלא מסתמכת על המראה שלה, אבל עדיין מחזיקה בחיוך ששווה מיליונים

פורסם:

ג'סיקה אלבה

סליחה, במי מדובר? ג'סיקה אלבה, לפחות לפי סקר שערכתי ביני לבין עצמי, היא אחת הנשים היפות בעולם. כשחקנית היא ממוקמת על הציר שבין "בינונית" ל"יעילה", אך היא מככבת בעשירייה הפותחת של כל מצעד "הנשים הסקסיות ביותר בעולם". השבוע היא חוגגת יום הולדת 40, לאחר שהמציאה את עצמה מחדש כאשת עסקים שיודעת כי קריירה קולנועית אולי יכולה להביא אותך עד נקודה מסוימת, אבל משם והלאה כדאי שתדאגי לעצמך. והיא בהחלט דואגת.
11 צפייה בגלריה
ג'סיקה אלבה, 2020
ג'סיקה אלבה, 2020
נינוחה ולא מתאמצת. 2020
(צילום: Getty Images)

היא גם מקסיקנית וגם נורדית, ונדמה שהיא ליקטה לטובתה את היתרונות הגנטיים של כל צד. היא התגברה על ילדות חולנית ועל חיי נדודים בעקבות הקריירה הצבאית של אביה, סימנה וי על התחנה ההכרחית לילדות יפות שמעוניינות בקריירה טלוויזיונית – "בוורלי הילס 90210", ואז נחתה בתפקיד הראשי בסדרת המדע הבדיוני "מלאך שחור" של הבמאי ג'יימס קמרון. שתי עונות בלבד הספיקו כדי לסמן אותה כסמל סקס אולטימטיבי עבור גיקים שאוהבים לחלום על מי שלעולם לא ישיגו. זו היתה סדרה טראשית עם קווי עלילה מבולבלים, ואין פלא שהיא גורשה מהמסך במהירות. עם זאת, קשה לדמיין מישהי מתאימה יותר מאלבה להגדרה של "גיבורה משודרגת גנטית".
11 צפייה בגלריה
ג'סיקה אלבה, 2020
ג'סיקה אלבה, 2020
ג'סיקה אלבה, 2020
(צילום: Getty Images)

בקולנוע היא בעיקר מימשה פנטזיות גבריות בסרטי אקשן מדע בדיוניים, בסרטי אימה, ובמספר קומדיות רומנטיות שהצליחו להיות לא מצחיקות ולא רומנטיות באותה מידה. משם היא היתה אמורה להמשיך במורד הדרך אל קריירה מקרטעת והופעות אורח נשכחות, אך אז היא פצחה בקריירה עסקית חלופית והתחילה לעשות הרבה כסף מחוץ למסך הקטן והגדול.
11 צפייה בגלריה
ג'סיקה אלבה, 2019
ג'סיקה אלבה, 2019
תדמית של אישה שעובדת קשה בשביל הכסף שלה. 2019
(צילום: Getty Images)

למה אייקון? אלבה מיצבה את עצמה כגיבורת אקשן. קצת קשוחה, קצת מתאהבת בגיבור שלצדה, מצילה וניצלת, דמות בלי הרבה עומק אבל כזו שנראית נהדר בלטקס שחור. רגע לפני שהפכה ל"תזכירו לי מאיפה אני מכיר אותה", היא הפנתה עורף לקריירה ההוליוודית המדשדשת והקימה מותג לייף סטייל בשם The Honest Company, שמתמחה במוצרים נגישים, טבעיים ונטולי רעלים, והפך להצלחה גדולה. השבוע אף פורסם כי המותג מתכונן להנפקה ראשונה לציבור בוול סטריט.
אלבה היא הנכס העיקרי של המותג – היא יפה, חייכנית, מתחזקת משפחה אידילית עם שלושה ילדים ובעל תואם, ונהנית מתדמית של אישה מחושבת ומציאותית שעובדת קשה בשביל הכסף שלה.
11 צפייה בגלריה
ג'סיקה אלבה עם בעלה קאש וורן והילדים הונור והייבן, 2014
ג'סיקה אלבה עם בעלה קאש וורן והילדים הונור והייבן, 2014
עם בעלה קאש וורן והילדים הונור והייבן, 2014
(צילום: Getty Images)

במקביל, היא גם שידרגה את סגנון הלבוש האישי ולקחה את המראה החושפני וחסר החן שאפיין את שנותיה המוקדמות על השטיחים האדומים אל מחוזות "אשת העסקים האלגנטית", שיודעת גם לתת פייט ראוי בגזרה הסקסית.
בשנים האחרונות היא נראית תמיד נינוחה ולא מתאמצת. איפור מדויק, שיער לתפארת ובגדים שמצליחים לשדר זוהר ופרקטיות בעת ובעונה אחת. אלבה היא שועלת שטיחים אדומים ותיקה, שנעזרת בסטייליסטית שחפה מטעויות. חוץ מסטייליסטית טובה, יש לאלבה גם גוף מהסוג שכל בגד נראה עליו טוב. רוצים לשנוא אותה לכמה דקות? זה בסדר, לגיטימי לגמרי.
11 צפייה בגלריה
ג'סיקה אלבה, 2003
ג'סיקה אלבה, 2003
בתחילת הדרך היא לא תמיד הצטיינה על השטיחים האדומים. 2003
(צילום: Getty Images)

למה לא? המותג הטבעי שפיתחה הוא כנראה קצת פחות טבעי ממה שאלבה רצתה שנאמין. היא הסתבכה בכמה תביעות על פרסום כוזב ונאלצה להתנצל בפומבי (וכנראה גם לשלם הרבה כסף). יושר עסקי הוא מצרך הכרחי, בעיקר אם בחרת לקרוא למותג שלך Honest.
ובכל זאת: קשה לעמוד בפני הקסם של ג'סיקה אלבה, שמציגה חמידות אינסופית אך ניצלת מאפקט צרבת בזכות סקס אפיל בוגר. השילוב הזה של צמר גפן ורוד ומחויך עם שורשים טלוויזיוניים כחיילת-על משופרת גנטית, הוא בדיוק מה שהעולם רוצה וצריך.
11 צפייה בגלריה
ג'סיקה אלבה בגאלה של המטרופוליטן, 2012
ג'סיקה אלבה בגאלה של המטרופוליטן, 2012
אלבה בגאלה של המטרופוליטן, 2012
(צילום: Getty Images)

מה זה אייקון אחד בשבוע?

עולם הזוהר זוכה ממני בדרך כלל להתייחסות ביקורתית וחשדנית (וגם אני רואה בעצמי לפעמים את המבוגר הממורמר), אך אני חייב להודות שיש בו צדדים שמרגשים אותי בכל פעם מחדש. היוזמה "אייקון אחד בשבוע" משלבת שלוש אהבות גדולות שלי – איור, אופנה וסקרנות, או אפילו אובססיביות, לחייהם של מפורסמים.
בכל שבוע אבחר דמות אחת שמבחינתי ראויה לתואר המחייב "אייקון אופנה", מקומי או בינלאומי, שאותה אאייר ואשתף כאן. אתם מאוד מוזמנים להציע הצעות משלכם לאייקונים לאיור, או להתווכח עם הבחירות שלי.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button