"אני אובססיבית לכל מה שקשור לטיפוח פנים. זה כמו מדיטציה בשבילי". לירן כוהנר בביתה

לירן כוהנר מול המראה: "אם אישה צריכה להזריק כדי להרגיש טוב עם עצמה – שתזריק"

איך שינתה אותה האימהות לשתי בנות קטנות, למה הפסיקה ללכת לאודישנים ומדוע נתנה לחברתה דר זוזובסקי לטעום את חלב האם שלה? סודות מחדר האמבטיה

פורסם:
צפו בשגרת הטיפוח והאיפור של לירן כוהנר מול המראה
( צילום: טל שחר)

לירן כוהנר, איך הכול התחיל?

"הכל התחיל כשעבדתי אצל דוד שלי, בפלאפל בריבוע ברמת החייל בתל אביב, ובבניין מעל היו המיונים למלכות היופי. בהפסקת הצהריים, השופטים של המיונים נכנסו לאכול, ראו אותי ושאלו אם בא לי לעלות למיונים. אמרתי להם שאבא שלי בחיים לא יסכים. הם דיברו איתו בטלפון והוא דווקא הסכים, רק ביקש שלא אתחייב ולא אחתום על כלום. מיד לאחר מכן טסתי עם סבא וסבתא שלי לארצות הברית לטיול לפני הצבא. כשחזרתי, הודיעו לי שהתקבלתי. בכלל לא היה לי מושג שאני הולכת לזכות. אני יודעת שאומרים את זה המון, אבל אצלי זה באמת היה ככה. באתי בשביל החוויה ובשביל הנסיעה לחו"ל. הרגשתי שיאללה, זה מגניב. בכלל לא חשבתי שאזכה".

עד כמה הזכייה שינתה את חייך?

"קשה להגיד, כי אי אפשר לדעת איפה הייתי היום או מה היה קורה אם לא הייתי זוכה במלכת היופי. אני חושבת שהייתה לתחרות את ההשפעה שלה. אם לא התחרות, יש מצב שהייתי היום וטרינרית או רופאה או צלמת של 'נשיונל ג'יאוגרפיק' או מיילדת. האמת, אף פעם לא הסתכלתי לכיוון של דוגמנות או משחק. זה לא היה במערכת שלי. נחשפתי לעולם חדש ומתוקף העניין, היו הרבה דברים שניסיתי. כן עניין אותי משחק ועשיתי מכינה אצל יורם לוינשטיין, ולקחתי המון שיעורים פרטיים. הלכתי לאודישנים. רציתי לנסות את מזלי. כל נושא המשחק והדוגמנות ליווה אותי אחרי התחרות. ניסיונות וגישושים לראות אם אני אוהבת את זה וטובה בזה, כי עד שאת לא מנסה את לא באמת יודעת".
7 צפייה בגלריה
לירן כוהנר בביתה
לירן כוהנר בביתה
"אני עובדת פול טיים, אבל גם רוצה להיות אמא פול טיים"
(צילום: טל שחר)

מה את עושה היום?

"היום אני לגמרי בייעוד שלי. אני כנראה הרבה יותר טובה בלהיות לירן, מאשר לשחק דמות אחרת. אני מאוד אוהבת את זה ולא צריכה לשחק. בדיוק השבוע הלכתי לאודישן, אחרי שנים שלא הלכתי. משהו במעמד הזה מאוד קשוח, כי היו שנים שקיבלתי הרבה 'לא'. השבוע היה דווקא מרענן באודישן, אבל גם הבנתי למה אני לא עושה את זה יותר. למה אני כל כך נהנית ממה שאני עושה היום. כל הזמן האישור לזה שאני טובה. תנו לי לעשות תוכן ולהעביר מסר, כשאני כותבת ומדברת את הטקסטים שלי. זה כל כך כיף ומספק. בגדול, אני רואה את עצמי כיזמת. יש הרבה מיזמים שאני שותפה בהם. יש לי גם ערוץ יוטיוב. חוץ מזה, אני שותפה במותג האופנה Toppatsu וגם ב-My Clean Bit, שמייצר מי אוזון. עכשיו אני מפתחת עם גיא בעלי משהו שקשור לוויטמינים ותוספי תזונה. זה מאוד מרגש. הכול בזכות התוכן והרשתות החברתיות. וגם יש את ייעוד חיי להיות אמא לשתי בנות".

איך את מתמרנת בין האימהות הטרייה לעבודה?

"אני יכולה להגיד שרק עכשיו שחררתי את זה קצת, כדי שאוכל להיות נוכחת גם פה וגם שם בצורה הכי טובה. יש לי בייביסיטר קבועה ארבע פעמים בשבוע. הג'ינגול בהתחלה היה מאתגר מאוד. עם שיה הייתי שנה בבית בלי מטפלת, כי רציתי להקדיש לה את הזמן הזה. אני בקרחנה של עבודה. עובדת פול טיים, אבל גם רוצה להיות אמא פול טיים".

ואיך זה לעבוד עם גיא בעלך?

"אנחנו לא באמת עובדים ביחד, רק במיזם הזה, שהוא בפיתוח עכשיו. אנחנו משתדלים לשתות יחד את הקפה של הבוקר, כי לכל אחד יש את עיסוקיו ועולם מלא. בסוף היום אנחנו נפגשים כדי לסכם ולהעביר חוויות. אני מאוד אוהבת את זה. אני מתייעצת איתו הרבה על עסקים. הוא, בעיניי, ההשראה איך לעשות עסקים. תכלס, זו זכות שיוצא לנו לעבוד יחד על משהו משותף".
7 צפייה בגלריה
לירן כוהנר בביתה
לירן כוהנר בביתה
"דר רצתה לדעת איזה טעם יש לחלב אם, וזה היה מאוד טעים לה"
(צילום: טל שחר)

הצלחת אפילו לצאת לחופשה משותפת במלדיביים עם החברות הטובות שלך שלומית מלכה, דר זוזובסקי, שביט ויזל וליקי רוזנברג.

"נכון. יש בינינו חברות אמיתית וטהורה. אי אפשר לזייף את זה. זו חברות אמיתית. אנחנו מביאות איתנו את השמש לכל מקום שנלך. לא באמת משנה לאן. במלדיביים קיבלו אותנו באהבה".

אמת או שקר: דר זוזובסקי באמת ביקשה לטעום את חלב האם שלך?

"ברור שאמת. מה רע בזה? למה אנשים לא יכולים להיות סקרנים? דר רצתה לדעת איזה טעם יש לחלב אם, וזה היה מאוד טעים לה".

מה דעתך על תעשיית ההזרקות והניתוחים הפלסטיים?

"אני בעד שכל אישה תעשה מה שגורם לה להרגיש טוב עם עצמה. אם אישה צריכה להזריק כדי להרגיש טוב עם עצמה – אז יאללה, לכי על זה".
7 צפייה בגלריה
לירן כוהנר בביתה
לירן כוהנר בביתה
"אי אפשר לדעת איפה הייתי היום או מה היה קורה אם לא הייתי זוכה במלכת היופי"
(צילום: טל שחר)

ספרי על שגרת הטיפוח והאיפור שלך.

"אני אובססיבית לכל מה שקשור לטיפוח פנים. אני משתמשת בהכול: סבון, פילינג, סרומים, קרם עיניים, קרם פנים, מסכות ומה לא. אני פשוט אוהבת את זה. זה כמו מדיטציה בשבילי. כיף לי להרגיש שאני מטפלת בעצמי. בחיים-בחיים לא קרה שהלכתי לישון בלי לנקות את הפנים. גם כשחזרתי הביתה שיכורה, לא ויתרתי על ניקוי פנים וקרם פנים. כרגע אני משתמשת במוצרים של קיל'ס ומאוד אוהבת אותם. חוץ מזה, אני עושה טיפולי תחזוקה עם המכונות המטורפות של ATO. אני עושה שם לייזרים וטיפולים שממש עושים טוב לעור שלי. המכשירים האלה הם הקוסמטיקאית שלי, במירכאות. בבית אני מקפידה כל יום על ריטואל מלא. הכול. אני ממש-ממש אוהבת את זה. אני גם מאוד מקפידה על קרם הגנה. אין דבר כזה שאצא לשמש בלי קרם הגנה וכובע. ביום-יום, אם אין לי צילומים, האיפור שלי מאוד בסיסי. או שאני לא מתאפרת בכלל, או שאני שמה רק קונסילר, קצת סומק ומשהו על השפתיים. לחות עם קצת צבע".

מה לגבי הגוף?

"אני משתמשת בקרם גוף של קיל'ס, שהוא מאוד עשיר ומושלם. חמאתי כמעט. אני מתבשמת בבושם של אותנטיק ביוטי קונספט, שהוא גם לגוף וגם לשיער, ועשוי מרכיבים טבעיים. זה היה בשבילי כמו סטארט-אפ. אני מכורה לריח שלו ולכך שאני יכולה לשים אותו רק על השיער והוא נתפס מעולה. זה חשוב לי עכשיו, כי ארי תינוקת והיא כל הזמן עליי".
7 צפייה בגלריה
לירן כוהנר בביתה
לירן כוהנר בביתה
"בחיים-בחיים לא קרה שהלכתי לישון בלי לנקות את הפנים. גם כשחזרתי הביתה שיכורה"
(צילום: טל שחר)

איך את מטפלת בשיער?

"אני אצל איציק סבג אהובי כבר אולי עשור. הוא היחיד שנוגע לי בשיער. עובר איתי גוונים, תספורות, ולידות. מטפל בו תמיד בדיוק מופתי וברגישות מיוחדת. אני משתדלת לא לחפוף כל יום, כי הייתה לי נשירת שיער אחרי הלידה וזה פחות טוב לשיער שלי. אני משתמשת בשמפו ובמסכה של אותנטיק ביוטי קונספט – זו חברה בינלאומית שאני השגרירה והפרזנטורית שלה, גם בגלל האג'נדה של הקיימות שהיא מביאה לשולחן. כל הפורמולות טבעיות, והכול באריזות ממוחזרות. יש להם גם שמן שאני מוסיפה למסכה וזה נותן עוד בוסט לשיער. בימים שאני לא חופפת, אני אובססיבית לשמפו היבש שלהם. אני ממש מחסלת בקבוקים. אם אני רוצה מראה טבעי, כמו אחרי הים, אני שמה את הספריי מלח שלהם. אם יש לי צילומים – אז את הספריי המקבע שלהם. פעם הייתי מאוד נזהרת מתכשירי שיער, כי היו בהם חומרים שלא רציתי שייגעו בשיער שלי. היום אני משתמשת חופשי בספריי ברק ובכל המוצרים, כי הכול עשוי מחומרים טבעיים".

ספרי על שגרת הכושר והתזונה שלך.

"אני מתאמנת אצל ליקי, חיים שלי, אחותי בלב ובנפש. זה במערכת שלי ובתוכנה שלי. אני אוהבת להתאמן. זה מרפא, מבחינתי. אני מתאמנת בממוצע שלוש פעמים בשבוע. בהיריון עשיתי גם פילאטיס ואני חייבת לחזור לזה. אני אוכלת טוב. הבסיס שלי בריא ומזין. הסוד אצלי זה באיזון. אני לא מונעת מעצמי כלום. אני אוכלת הכול מהכול. אוכל זו תשוקה גדולה אצלי. אבל כשהבסיס טוב 80 אחוז מהזמן, אז הכול בסדר. אפשר לאכול גם קרואסון שקדים בבוקר ולהתפנק גם בפסטות עם רטבים. הכול תלוי באיזון".

איזו עצה היית נותנת לעצמך הצעירה יותר?

"ליהנות מכל שלב ומכל מה שקורה בחיים. לכל גיל יש את הקסם שלו. תמיד הבעיות בכל שלב בחיים נראות הכי גדולות בעולם, אבל לכל רגע יש את המקום שלו. הייתי אומרת לה, שפשוט תיהנה מכל מה שקורה ומהדרך, וגם שתמיד תקשיב לתחושות הבטן ולאינסטינקטים שלה, כי כשהיא קשובה לעצמה היא קולעת".

איפור לתמונות סטילס: רינת ישראלי | עיצוב שיער: שי בוטא לאותנטיק ביוטי קונספט
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button