"מאחר שהתמודדתי עם נושאים של דימוי גוף מגיל צעיר, הבנתי מה אני רוצה לייצג". פלורנס פיו

אל תעירו לה על המשקל: הסטייל של פלורנס פיו על השטיחים האדומים

היא הוכתרה כיורשת של סקרלט ג'והנסון, מבלה בתצוגות הוט קוטור, הודפת ביקורת על הזוגיות שלה ורוצה ללמד נערות צעירות לקבל באהבה את גופן

פורסם:
השחקנית פלורנס פיו היא השם החם של הרגע. עם תפקיד בסרט הקולנוע החדש "האלמנה השחורה" לצד סקרלט ג'והנסון, פיו מתגלה שוב לקהל הישראלי, שכבר זכה להתרשם ממנה בסרטים קודמים: איימי ב"נשים קטנות" וקתרין ב"ליידי מקבת", שבו עשתה תפקיד דרמטי מחשמל. בסדרת הדרמה הבריטית "המתופפת הקטנה", על פי ספרו של ג'ון לה קארה, המתאר מצוד של סוכני מוסד אחר מחבלים של אש"ף, גילמה את צ'רלי, שחקנית בריטית שאפתנית שהופכת לסוכנת כפולה של המוסד ושל הפלסטינים.
12 צפייה בגלריה
פלורנס פיו במסיבת אוסקר, 2020
פלורנס פיו במסיבת אוסקר, 2020
פלורנס פיו בשמלה של לואי ויטון במסיבת אוסקר, 2020
(צילום: AP)

על תפקידה כילנה פלובה בסרט "האלמנה השחורה", קיבלה השחקנית הבריטית בת ה-25 ביקורות חיוביות במדורי הקולנוע בארץ ובעולם, והיו כבר מי שהכתירו אותה ליורשת של ג'והנסון. מבקר הקולנוע של ynet ארז דבורה, כתב לאחרונה כי "'האלמנה השחורה' הוא אולי אקורד הסיום של סקרלט ג'והנסון בסרטי מארוול, אבל לא פחות מכך ההצגה של פלורנס פיו. אז ברכות פרידה מג'והנסון הפנסיונרית החדשה, וברוכה הבאה פלורנס פיו".
12 צפייה בגלריה
פלורנס פיו באירוע מעריצים של "האלמנה השחורה", 2021
פלורנס פיו באירוע מעריצים של "האלמנה השחורה", 2021
לובשת שמלה של מיו מיו בהקרנה של "האלמנה השחורה", 2021
(צילום: Getty Images)

תפקיד חדש בסרט הוא תמיד גם הזדמנות לחרוך את השטיחים האדומים. שם, לפיו יש עוד עבודה לעשות כדי לשייף את הסטייל שלה. היא מקפידה על סגנון לבוש צבעוני מאוד, סקסי וצעיר, אבל זה לא תמיד מחמיא ל-162 הסנטימטרים שלה, שלרוב כורעים תחת נטל הדרמה. לפרמיירת הסרט בלונדון בחודש שעבר, לדוגמה, היא בחרה בשמלה סקסית של מיו מיו, סנדלים של ג'ימי צ'ו ושרשרת יהלומים. זה היה מראה יחסית יוצא דופן בשבילה על השטיח האדום, אך למרות הכוונות הטובות, הוא לא היה מדויק מספיק.
12 צפייה בגלריה
פלורנס פיו בתצוגת ההוט קוטור של דיור לסתיו-חורף 2021-22
פלורנס פיו בתצוגת ההוט קוטור של דיור לסתיו-חורף 2021-22
בתצוגה של דיור בשבוע ההוט קוטור בפריז
(צילום: Getty Images)

חודש לאחר מכן היא התארחה בשבוע ההוט קוטור בפריז, שם אפשר היה לחוש בשיפור ניכר, כמו מערכת לבוש פרחונית של דיור שהורכבה מטופ קטנטן וחצאית מקסי. סגנון דומה בחרה גם לארוחת ערב רשמית של לואי ויטון באותו שבוע, עם חצאית ומעיל בומבר בהדפס מטאלי מרהיב.
12 צפייה בגלריה
פלורנס פיו באירוע של לואי ויטון, 2021
פלורנס פיו באירוע של לואי ויטון, 2021
בארוחת ערב רשמית של לואי ויטון, 2021
(צילום: Getty Images)

אם שואלים את פיו, המראה המוצלח ביותר שלה על השטיח האדום מאז ומעולם היה בטקס האוסקר 2020, שאליו הגיעה כמועמדת לפרס שחקנית המשנה הטובה ביותר על תפקידה ב"נשים קטנות". היא הפסידה ללורן דרן, שחזרה הביתה עם פסלון על תפקידה ב"סיפור נישואים". פיו הגיעה לטקס בשמלת טאפטה בגזרת קומות בצבע טורקיז בהיר של בית האופנה לואי ויטון, ונראתה בה כמו מתבגרת בשמלת פרום. יחד עם שמלה נוספת של ויטון, הפעם מטאלית עם שסע צידי, שלבשה למסיבה של "וניטי פייר" בתום טקס האוסקר – פיו נראתה הכי טוב עד היום. אפשר לקוות שחזרתם של אירועי השטיח האדום תספק לה הזדמנות לשחזר את ההצלחה.
12 צפייה בגלריה
פלורנס פיו בטקס האוסקר, 2020
פלורנס פיו בטקס האוסקר, 2020
פלורנס פיו בשמלה של לואי ויטון בטקס האוסקר, 2020
(צילום: Getty Images)

"בתור אישה צעירה, הכול נאלץ להיות כל כך מיני"

פיו, ילידת אוקספורד, גדלה כבת השנייה מבין ארבעה אחים ואחיות, באנדלוסיה, ספרד, לאב מסעדן ואם רקדנית. שתי אחיותיה, ארבלה ורפאלה, הן שחקניות, ואחיה הוא המוזיקאי טובי סבסטיאן, שגילם את דמותו של הנסיך טריסטן מארטל ב"משחקי הכס". את דרכה כשחקנית החלה בגיל 17, ומהר מאוד התברגה לתפקידים בסרטים עצמאיים. "זה היה בית רועש ויצירתי להפליא, שהיה מלא באמני במה", סיפרה בריאיון ל"ניו יורק טיימס". "היית צריך לצעוק כדי שהקול שלך יישמע. זה סייע לי למצוא את מקומי: אני די עקשנית וקשת עורף, ואוהבת להתקוטט".
12 צפייה בגלריה
פלורנס פיו על השטיח האדום, 2019
פלורנס פיו על השטיח האדום, 2019
על השטיח האדום, 2019
(צילום: Getty Images)

לא פלא שעם הגיעה להוליווד כאישה צעירה, סירבה פיו להתיישר לדרישות המראה של תעשיית הסרטים. או במילה אחת: לרזות. בריאיון שער למגזין "גלאמור" בדצמבר 2019, סיפרה פיו כי בתחילת דרכה כשחקנית נדרשה על ידי צוות ההפקה באחת מעבודותיה לרדת במשקל.
"הובהר לי שאני צריכה לרדת במשקל והיה לי ברור שאני לא רוצה להיות חלק מההפקה הזאת", אמרה. "מאחר שהתמודדתי עם נושאים של דימוי גוף מגיל צעיר, הבנתי מה אני רוצה לייצג. אני שמחה שהתגברתי על דימוי הגוף שלי בגיל מוקדם, אבל הרבה נשים לא בנות מזל כמוני".
12 צפייה בגלריה
פלורנס פיו בהקרנה של "נשים קטנות", 2019
פלורנס פיו בהקרנה של "נשים קטנות", 2019
"אני שמחה שהתגברתי על דימוי הגוף שלי בגיל מוקדם, אבל הרבה נשים לא בנות מזל כמוני"
(צילום: AP)

"אחד הדברים המזעזעים ביותר בגיל ההתבגרות", הוסיפה, "הייתה ההבנה שהגוף שלי הופך מנערה לאישה, בלי שהייתי מוכנה נפשית לכך. פתאום אנשים מסתכלים עלייך ובודקים אותך. זה משהו שגורם לך להתבגר כל כך מהר, כי בתור אישה צעירה הכול נאלץ להיות כל כך מיני, כל כך מהר. אני זוכרת שהייתי בהופעה בגיל 12 וחשבתי שכולם מנסים לחטוף אותי. 'למה כולם מסתכלים עליי?' חשבתי. אבל למעשה, הם הסתכלו עליי כי עכשיו היו לי ציצים! זה היה אחד מרגעי ההתבגרות המוזרים ביותר עבורי".
12 צפייה בגלריה
פלורנס פיו על השטיח האדום, 2019
פלורנס פיו על השטיח האדום, 2019
סגנון לבוש צבעוני מאוד, סקסי וצעיר
(צילום: Getty Images)

הביטחון שמקרינה פיו לא מסתכם רק בדימוי גוף. ניכר שהיא לא חוששת להביע את דעותיה כשמדורי הרכילות ביקרו את הזוגיות שלה מזה שלוש שנים עם השחקן והבמאי זאק בראף, המבוגר ממנה ב-21 שנה. בראף הוא יהודי חובב ישראל, חברם הקרוב של אורי פפר ויעל גולדמן, שאף ביקר בחתונה של השניים בארץ. "אני מבוגרת מספיק כדי להיות אדם בוגר ולשלם מסים, אבל אני לא מספיק מבוגרת כדי לדעת עם מי כדאי או לא כדאי לי לקיים יחסי מין?" תהתה לפני כשנה בריאיון.
12 צפייה בגלריה
פלורנס פיו בטקס פרסי באפטה, 2020
פלורנס פיו בטקס פרסי באפטה, 2020
"אני בת 25 ואני לא יכולה לבחור במי להתאהב?"
(צילום: Getty Images)

עכשיו היא מחדדת את דבריה בריאיון שהעניקה מוקדם יותר החודש ל"סאנדיי טיימס" הבריטי. "אני חושבת שזה מטריד אנשים כי זה לא מי שציפו לו", אמרה על בן זוגה, "אבל אלה החיים שלי ואני לא עושה שום דבר כדי לרצות אנשים, או כדי להפוך את החיים שלי לכותרת או לסיפור טוב יותר בתקשורת. אני בת 25 ואני לא יכולה לבחור במי להתאהב? יש כנראה סיבה שאני לא עם מישהו בגילי – זה לא עבד".
בתוך כך, התייחסה פיו לבריונות ברשת ולביקורת ברשתות החברתיות: "כל כך מוזר בעיניי לעבור לעמוד של מישהו (ברשתות חברתיות, א"י) ולחרבן עליו. זה דבר כל כך מוזר, שהפכנו אותו למקובל בעשר השנים האחרונות. אנשים רוצים שאינסטגרם יהיה מקום נחמד יותר, הם רוצים לראות דברים נחמדים, לקבל השראה ולהיות מאושרים. לא אכפת לי שלא תאהבו אותי, זה בסדר גמור. פשוט אל תעקבו אחריי".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button