קרלי קלוס

הדוגמנית קרלי קלוס כובשת את האופנה, אבל באינסטגרם מעדיפים תיאוריות קשר אנטישמיות

הסופר-מודלס ואשת העסקים שבשנת 2018 התגיירה ונישאה לג'ושוע קושנר, אחיו של ג'ארד קושנר הנשוי לאיוונקה טראמפ, רכשה את מגזין האופנה i-D. אך השמחה על הצלת המגזין שעמד בפני פשיטת רגל נבלעה בגל תגובות השנאה ברשת החברתית

פורסם:
מי הבוס? קרלי קלוס. דוגמנית-העל האמריקנית קרלי קלוס, שבשנת 2018 התגיירה והחליפה נדרים עם ג'ושוע קושנר, רכשה אתמול את מגזין האופנה והתרבות הבריטי i-D. ג'ושוע קושנר הוא אחיו הצעיר של ג'ארד קושנר, בעלה של איוונקה טראמפ וחתנו של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ.
4 צפייה בגלריה
קרלי קלוס וג'ושוע קושנר בגאלה של המטרופוליטן, 2023
קרלי קלוס וג'ושוע קושנר בגאלה של המטרופוליטן, 2023
קרלי קלוס וג'ושוע קושנר בגאלה של המטרופוליטן, 2023
(צילום: Evan Agostini/Invision/AP)

אילן היוחסין הזה הוביל ביממה האחרונה לגל של תיאוריות קונספירציה אנטישמיות ברשתות החברתיות, הטוענות ל"קשר נסתר" מאחורי הרכישה של המגזין מקבוצת Vice Media, לאחר שעמד בפני פשיטת רגל. i-D הוא המגזין השני שרוכשת קלוס באמצעות קבוצת Bustle Digital Group (BDG) שהיא מובילה, לאחר שבשנת 2020 רכשה הקבוצה את מגזין האופנה האמריקני W.

התגובות לרכישה של קלוס (31), כפי שניתן ללמוד מעמודי האינסטגרם של אתרי חדשות האופנה הבינלאומיים Women's Wear Daily ו-Business of Fashion, נגועות באנטישמיות ואנטי-ישראליות. רבים מהגולשים קישרו בין קניית המגזין לפוסט שהוסר מעמוד האינסטגרם של i-D השבוע, שבו פרסם המגזין פרטים על הפגנת הענק שנערכה בסוף השבוע בלונדון. המגזין קרא ל-2.2 מיליון העוקבים שלו לצאת "בסולידריות עם העם הפלסטיני שנמצא בסיכון לרצח עם, בעקבות המעשים האלימים של ממשלת ישראל". לאחר כמה שעות הוסר הפוסט מעמוד האינסטגרם.
הפוסט של מגזין i-D שהוסר:

עכשיו יש מי שעושים חיבור בין הרכישה של המגזין, שנוסד בלונדון בשנת 1980 על ידי טרי ג'ונס, לבין הסרת הפוסט. קלוס היא פעילה בולטת במפלגה הדמוקרטית בארצות הברית (וזאת למרות הקשר המשפחתי לטראמפ) ובחודש החולף פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה קריאות להחזרת כל החטופים שבידי חמאס. לצד התגובות הנגועות באנטישמיות על הקשר בין כסף יהודי למחיקת הפוסט של המגזין בסוף השבוע, היו שקראו להחרמת המגזין מעכשיו, וזאת בשל בעלי הבית היהודים שלו. משפחת קושנר תרמה במהלך השנים מיליוני דולרים לארגונים יהודיים באמריקה ובישראל, לרבות לצה"ל ולבית החולים שערי צדק בירושלים.
פוסט של קרלי קלוס להחזרת החטופים


קלוס היא דוגמנית אמריקנית בולטת ילידת שיקגו, ולאורך השנים הובילה קמפיינים של מותגי אופנה וקוסמטיקה כמו לואי ויטון, אדידס, אסתי לאודר, טום פורד ואחרים. בקיץ 2018 היא סיימה את תהליך הגיור כדי להינשא לבן זוגה, איש העסקים המיליארדר ג'ושוע קושנר. לשניים שני ילדים. בריאיון ל"ווג" מ-2019 הסבירה את בחירתה להתגייר, והוסיפה כי לא עשתה זאת רק למען קושנר, אלא חקרה את היהדות במשך שנים רבות וכיום היא אף שומרת שבת.
4 צפייה בגלריה
קרלי קלוס בטקס פרסי האופנה של ה-CFDA לשנת 2023
קרלי קלוס בטקס פרסי האופנה של ה-CFDA לשנת 2023
קרלי קלוס בטקס פרסי האופנה של ה-CFDA לשנת 2023
(צילום: Evan Agostini/Invision/AP)

"החיים מאוד אינטנסיביים ומאוד מפתים להמשיך בלי סוף, אבל הרבה אנשים עושים הפסקה באמצע, בין אם זה במדיטציה או בספורט, ועבורי זה שמירת שבת", אמרה ל"ווג". "משישי כשהשמש יורדת ועד שבת כשיורד הערב. השבת נתנה משמעות חדשה לחיים שלי, גרמה לי להתחבר לעצמי ולחיים". 
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button