טרוי קייסי. "מריחת שתן מיושן על הפנים והגוף היא מעיין הנעורים"

דוגמן לשעבר טוען: שומר על מראה צעיר בזכות שתיית השתן של עצמי

בשנות ה-90 התפרסם טרוי קייסי בקמפיין מדובר של ורסאצ'ה לגברים. היום הוא בן 55 עם שרירים בבטן, זקן עבות ודעות קיצוניות ושנויות במחלוקת על הסוד לנעורים נצחיים

פורסם:
לא מן הנמנע שהמידע הבא יעורר תחושה מסוימת של סקרנות מהולה בגועל. בכל זאת, לא בכל בוקר מייחס דוגמן מצליח לשעבר את המראה הצעיר שלו לשתיית השתן של עצמו. כמו הפעם ההיא שצופית גרנט עשתה זאת בשידור טלוויזיוני. טרוי קייסי (55) שבשנות ה-90 היה דוגמן מצליח וכיכב בקמפיין הגברים המפורסם לקו הג'ינס של ג'יאני ורסאצ'ה שצולם במיאמי ביץ', טען השבוע בריאיון לאתר News Dog Media כי הוא שומר על המראה הצעיר ועל מבנה הגוף החטוב שלו בזכות מנה יומית של שתיית שתן, שפשוף של השתן על עורו וכן שטיפת חוקן של פי הטבעת איתו. "התחושה מחשמלת!" הודה.

קייסי לא המציא שום דבר חדש, כמובן. הראשון שזיהה את היתרונות הבריאותיים שבשימוש בשתן לשתייה היה היפוקרטס, וריפוי באמצעות שתיית שתן על בסיס יומיומי היא פרקטיקה איורוודית עתיקה. "זה לא היה כזה נורא, למעט המחסום הנפשי בראש", סיפר קייסי, שהחל לשתות את השתן שלו בשנת 2008, "באופן אינטואיטיבי, זה הרגיש טוב". מאז הוא שותה אותו באופן יומיומי, ואף התנסה בצום של שתיית שתן לאורך שבעה ימים. כלומר, לא שתה דבר מלבד את הפסולת של עצמו.
2 צפייה בגלריה
טרוי קייסי (שני מימין) בקמפיין של ורסאצ'ה, 1993
טרוי קייסי (שני מימין) בקמפיין של ורסאצ'ה, 1993
טרוי קייסי (שני מימין) בקמפיין של ורסאצ'ה משנות ה-90
(צילום: Doug Ordway)

בעמוד האינסטגרם של גורו הבריאות השנוי במחלוקת מאריזונה, ארצות הברית, לא תמצאו עדויות לתקופתו כדוגמן עבר מצליח. עם זאת, בסרטון וידיאו שהעלה הלילה, הוא יושב מול המצלמה לבוש בחלוק של ורסאצ'ה, מה שוודאי מכוון לפרסום המחודש שלו בימים האחרונים במחווה של הומור עצמי.

הפוסטים שמפרסם קייסי ל-121 אלף העוקבים שלו מציגים את עמדותיו: סרטונים שבהם הוא שוטח את משנתו ל"בריאות טבעית", התנגדות למסכות ולחיסוני קורונה (שלה אינו מצרף אף טיעון מדעי או עובדתי), וטיפים לשמירה על מראה העור והגוף. גם כאן, השתן משחק תפקיד. "אני מתסיס את השתן שלי בצנצנת סגורה במשך שבועיים, ואז עושה איתו חוקן", הסביר וטען: "זה מחזק אותך בריאותית וקיבלתי את הריבועים בבטן שלי בזכות זה".


מעניין אם הפרסום המחודש יביא לקייסי קמפיין עתידי למותג אופנה, אך הוא ללא ספק שוב בתודעה. נכון להיום, אחת המטרות שלו היא לדלג מעל המחסום של שתן. "שימוש בשתן עצמי זה מחסום פסיכולוגי גדול עבור הרבה אנשים, אבל חומצת שתן משמשת גם במוצרי טיפוח עור יוקרתיים", הוא אומר וטוען, בלי לספק עובדות מוכחות, כי חברות קוסמטיקה רבות חוששות כי אנשים ילמדו שהסוד לבריאותם טמון בעצמם. "מריחת שתן מיושן על הפנים והגוף היא מעיין הנעורים, וחוקנים בשתן מיושן הם אחת הדרכים שבזכותן הבטן שלי שטוחה כל כך. אני בן 55 ורוב האנשים בגילי לא נראים ומרגישים כמוני".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button