קים קרדשיאן פיט דייוידסון

בזכות קים קרדשיאן? פיט דיווידסון מככב בקמפיין של H&M

הקומיקאי נבחר להוביל את קו הגברים של חברת האופנה השבדית, שגורסת כי "הביטחון העצמי והמשחק שלו עם סגנון הלבוש, מעורר השראה עבור בחורים רבים ברחבי העולם". ואנחנו נוסיף - וגם הזוגיות שלו עם כוכבת הריאליטי

פורסם:
הזוגיות המתוקשרת עם קים קרדשיאן עושה טוב לחוש האופנתי של פיט דייוידסון. חברת האופנה השבדית H&M בחרה בקומיקאי והשחקן בן ה-28 להוביל את קו הגברים של קולקציית אביב-קיץ החדשה שצפויה להיכנס לחנויות ביום חמישי הבא. זהו קמפיין האופנה השני של דייוידסון, לאחר שבחורף האחרון הוביל את הקמפיין של מותג האופנה הקנדי Moose Knuckles. עכשיו, הוא עושה זאת בווליום בינלאומי רחב, שמגיע, קרוב לוודאי, כפועל יוצא מהזוגיות המתוקשרת עם כוכבת האופנה הגדולה של התקופה.
במובנים מסוימים, על תהליך הפיכתו של דייוידסון למוביל אופנתי אחראית קים קרדשיאן, מהלך שבעצמה עברה לפני כמעט עשור כשהכירה את בעלה לשעבר, קניה ווסט. האחרון עיצב אותה על פי חזונו האופנתי והפך אותה מכוכבת טראש לאחת ממשפיעניות האופנה הגדולות של העשור. כעת, כך נראה, ממשיכה קרדשיאן את המסורת ומסייעת לעצב את דימויו האופנתי של בן זוגה, שאת סגנון לבושו אפשר להגדיר כנינוח, צבעוני, קז'ואלי ופרוע. לא תמיד בסדר הזה.

תחת הסלוגן Wear That Feeling מופיע דייוידסון בקמפיין לבוש מכנסי טאי-דאי בגוון לילך וחולצה בהדפס טרופי של פרחים בגווני כתום ואדמה. בסרטון הוא צועד עם חבר ברחוב, מציג לראווה זיפים מדובללים, קעקועים על הזרועות וגורמט כסף תלוי על הצוואר, כשתוכי ממכונית נוסעת אומר לו "Cool Shirt". הוא מתחיל להגיב בהומור למראה החיצוני שלו, אבל דווקא ההליכה שלו בסוף - ספק טווס ספק גנגסטר צעצוע - מעלה חיוך על הפנים.
"שיתוף הפעולה היה חוויה נהדרת. נהנינו מאוד ליצור את התמונות והתוכן. הבגדים נוחים ומרגישים נהדר ללבישה וזה מה שאני אוהב ב-H&M", מסר דייוידסון בהודעה לקונית שפורסמה באתר החברה. "אנחנו נרגשים שפיט דייוידסון הוא הפנים של הקמפיין החדש והנועז שלנו", מסרו מצידם השבדים, "הביטחון העצמי והמשחק שלו עם סגנון הלבוש, מעורר השראה עבור בחורים רבים ברחבי העולם".
3 צפייה בגלריה
פיט דייוידסטון קמפיין H&M
פיט דייוידסטון קמפיין H&M
מתוך צילומי הקמפיין של H&M
(באדיבות H&M)
במילים אחרות, דייוידסון מייצג אנטיתזה למראה והדימוי של קניה ווסט, שחתום אצל המתחרים עם שיתוף פעולה ארוך טווח עם ענקית האופנה האמריקנית GAP. ביוני ייחשף שיתוף הפעולה של ווסט והמותג יחד עם בית האופנה בלנסיאגה, מה שמבטיח קיץ חם במיוחד ברשתות האופנה, וקרב ענקים משולש בין קים, קניה ופיט. ממש כמו בחיים האמיתיים.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button