ממשיכה את הקאמבק המתוקשר. ג'יזל בונדשן בקולקציית אייקון החדשה של ויקטוריה'ס סיקרט

שובן של המלאכיות: ויקטוריה'ס סיקרט חוזרים לדוגמניות מפורסמות ורזות

אחרי שמותג ההלבשה התחתונה ניסה לשנות תדמית עם שיח מכיל ורבגוני, קולקציית "אייקון" החדשה שלו מגייסת כוכבות כמו ג'יזל בונדשן וקנדיס סוונפול עם חזיית פוש-אפ

פורסם:
בחמש השנים האחרונות עשתה חברת ויקטוריה'ס סיקרט כמה סלטות במטרה לקושש אהבה בקרב חוג לקוחות צעיר, עם הפניית עורף למלאכיות המותג ותצוגות האופנה הגרנדיוזיות שהציגו מודל יופי אחיד ונעלמו לטובת שיח מכיל ורב-תרבותי. את הגזרות מעוררות הקנאה של מלאכיות כמו ג'יזל בונדשן וקנדיס סוונפול החליפו דוגמניות במגוון מידות, צורות, גילים, צבעי עור ומגדר (ע"ע הדוגמנית הטרנסג'נדרית ולנטינה סאמפיו), אבל עם הצטמצמות המידות על מסלולי התצוגות בשתי העונות האחרונות ומותה של התקינות הפוליטית, גם במותג הבינו שעם כל הכבוד לשיח אינקלוסיבי – מה שתמיד מכר את ההלבשה התחתונה שלהם זה דוגמניות במידה אפס.
4 צפייה בגלריה
קנדיס סוונפול בקולקציית אייקון של ויקטוריה'ס סיקרט, 2023
קנדיס סוונפול בקולקציית אייקון של ויקטוריה'ס סיקרט, 2023
מלאכית עבר. קנדיס סוונפול בקולקציית אייקון
(צילום: Mikael Jansson/Courtesy of Victoria's Secret)

השבוע השיקה החברה את קולקציית The Icon by Victoria’s Secret בכיכובן של מלאכיות עבר ודוגמניות מפורסמות, ביניהן ג'יזל בונדשן, נעמי קמפבל, אמילי רטאייקאוסקי, היילי ביבר, אדוט אקץ', אדריאנה לימה, קנדיס סוונפול ואחרות. מניפת דגל ה"פלאס סייז" בקמפיין היא פלומה אלססר (מידה 46), כאשר כל קשר לשיח הרבגוני שהתהדרו בו בחברה בעבר התאדה. החזרה למודל יופי ישן לא רק מהדהדת את הבחירה בדוגמניות מפורסמות, אלא גם במוצר שלשמו התכנסו ואף יושק בישראל בחודש הבא: חזיית פוש-אפ, שלדברי המותג "כוללת טכנולוגיה ראשונה מסוגה של הרמה ופיסול החזה בהתאם לקימוריה הטבעיים של האישה".
4 צפייה בגלריה
ג'יזל בונדשן בתצוגת אופנה של ויקטוריה'ס סיקרט, 2000
ג'יזל בונדשן בתצוגת אופנה של ויקטוריה'ס סיקרט, 2000
תלתה את כנפי מלאכית המותג לפני 16 שנה. ג'יזל בונדשן בתצוגת אופנה של ויקטוריה'ס סיקרט, 2000
(צילום: Getty Images)

מי שזוכה למרב הפרסום היא ג'יזל בונדשן, שתלתה את כנפי מלאכית המותג לפני 16 שנה. "אני אסירת תודה על ההזדמנות והביטחון הכלכלי שהחברה נתנה לי, אבל הייתי במקום אחר בחיי, ולא הייתי בטוחה שאני רוצה להמשיך לעבוד שם", הסבירה ב-2007 כשבחרה לא לחדש את החוזה עם החברה, שאיתה עבדה מאז שהייתה בת 19. בונדשן (43) נמצאת מאז גירושיה בשנה החולפת בקאמבק מתוקשר לאחר הפסקה שכפתה על עצמה במשך שנים. ראינו אותה בקמפיינים של לואי ויטון וג'ימי צ'ו, ורק השנה כבר הספיקה לככב על שערי המגזינים וניטי פייר, ווג ברזיל, ווג איטליה ו-Elle צרפת.
4 צפייה בגלריה
נעמי קמפבל בקולקציית אייקון של ויקטוריה'ס סיקרט, 2023
נעמי קמפבל בקולקציית אייקון של ויקטוריה'ס סיקרט, 2023
"אייקונים לא נולדים, הם מפוסלים מהמסע שלהם". נעמי קמפבל
(צילום: Mikael Jansson/Courtesy of Victoria's Secret)

עוד איתה בקמפיין מופיעה נעמי קמפבל (53), שפרסמה את תמונתה עם הדוגמנית אדוט אקץ' לצד מניפסט מעצים על סף המגלומני, שבו היא כותבת על היותה אייקון ובכלל. "אייקון אינו רק תואר", הסבירה קמפבל שעבדה עם המותג בתחילת שנות ה-90 במקביל לצעדיה הראשונים כדוגמנית. "זה הקצב של המסלול, פעימות הלב של סגנון וסימפוניה של חוזק. זה אומר לחבק כל צעד עם מטרה, לשדר ביטחון עצמי כמו עור שני, ולהשאיר חותם בל יימחה על בד הקנבס של העולם. אייקונים לא נולדים, הם מפוסלים מהמסע שלהם".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button