אותנטיות. הקמפיין של NUNUNU

חלון ראווה | "אנחנו מותג בינלאומי אבל חיות בישראל - ולא מסתירות את זה"

המעצבות טלי מילכברג ואיריס אדלר הלכו רחוק עם הקולקציה החדשה של NUNUNU - עד הרחובות של אל איי. בשיתוף פעולה עם האמן מיסטר קרטון הן יצרו חיבור בין בגדי ילדים, קעקועים וגרפיטי. ומה בהמשך? "פחות חספוס, יותר שמחת חיים. העולם נהיה עצוב"

פורסם:
צפייה בסרט התיעודי LA Originals הובילה לשיתוף הפעולה החדש של מותג האופנה NUNUNU, הפועל למעלה מ-15 שנה. הסרט מציג לראווה תת-תרבויות הפועלות בדאונטאון אל.איי, ואת סיפורו של האמן והמקעקע Mister Cartoon בעל השורשים המקסיקניים. מאחורי שם הבמה הזה מסתתר מארק מצ'אדו בן ה-55, דמות מוכרת בעולמות הסטריט ווייר, שהספיק לשתף פעולה עם ענקיות אופנה כמו נייקי ולואי ויטון, ובין היתר הוא גם המקעקע הצמוד של מוזיקאים כמו טראוויס בארקר, כריסטינה אגילרה, ד"ר דרה, 50 סנט, סנופ דוג ועוד. שיתוף הפעולה עם NUNUNU הוא הראשון שלו לבגדי ילדים. עבור המותג, מדובר בשיתוף פעולה בינלאומי גדול נוסף, לאחר שבעבר שיתפו פעולה עם הזמרת סלין דיון.
הכול התחיל כשהמעצבת טלי מילכברג צפתה בסרט בנטפליקס ביחד עם מקס, בנה המתבגר. "למקס היה רגע שהוא רצה להיות סקייטר ועשה גרפיטי, והמליצו לי לצפות יחד איתו בסרט. לשנינו עף המוח מול המסך ומיסטר קרטון מיד עורר בי השראה - איך משכונות המהגרים המקסיקנים עם כל הפשע והאלימות, יצא אמן מצליח שמשפיע תרבותית על כל העולם", מספרת מילכברג, שהקימה את המותג יחד עם שותפתה, איריס אדלר. "אלו חבר'ה קשוחים, חלקם מת מסמים או נרצח, והמעט שנשארו הפכו למשפיעני תרבות. בסרט (שיצא בשנת 2020), מיסטר קרטון מדבר על התמיכה שהוא קיבל מהוריו. אמא שלו, לדוגמה, אמרה לו תמיד שעל אף שהוא אחר ושונה - הוא מוכשר, ונתנה לו לגיטימציה להיות מי שהוא".
5 צפייה בגלריה
NUNUNU X MISTER CARTOON
NUNUNU X MISTER CARTOON
אותנטיות. הקמפיין של NUNUNU
(צילום: Miguel Rama Torres)
שיתוף הפעולה בין שני המותגים תופס את העין בזכות דבר אחד: אותנטיות. אותו ערך נדיר שקשה כבר למצוא בשיתופי פעולה בין מותגים, ובכלל באופנה. הצילומים הנהדרים של מיגל רמה טורס, שצולמו במסיבת יום הולדת של ילד בן שש בלוס אנג׳לס, מעבירים את הקהילתיות ותת-התרבות האופנתית באופן נטול פילטרים. יתרה מזאת, הקסם נולד מתוך הניגודיות הטבועה בחיבור: מצד אחד, מותג בגדי ילדים, מצד שני, מקעקע בעל שפה מחוספסת.
מאז הקימו את NUNUNU בשנת 2008, ניסחו אדלר את מילכברג שפה עיצובית בוגרת ועכשווית לילדים שמתכתבת עם אופנת רחוב למבוגרים. פחות חלוקה לוורוד וכחול, יותר גולגולות ובגדים שחורים לגילאי "ניו בורן".
"בכל שיתוף פעולה אנחנו מחפשות אמירה ואג׳נדה", מסבירה מילכברג. "מיסטר קרטון היה ילד שחי על הקצה, שעשה גרפיטי ושטויות, נעצר, אבל שמר על סנטר עצמי מאוד חזק, ככל הנראה מהבית שהוא גדל בו, והפך את עצמו לאדם ויוצר מוביל. אני רוצה להאמין שזה גם מה שאנחנו עושות, לפחות זה הערך שאנחנו רוצות לתת לילדים, לאנשים הקטנים שאנחנו מטפחות". ביחס לשיתוף הפעולה הנוכחי, היא מוסיפה כי "כדי ששיתוף פעולה בין מותגים יהיה אותנטי ובעל עומק אמיתי ולא מלאכותי כדי להביא קהל חדש בלבד - היה לנו חשוב שהצילומים יתקיימו בקהילה שלו בלוס אנג'לס. הוא עצמו סיפר לנו שהצילומים עוררו בו זיכרון של חגיגות ימי ההולדת השכונתיות עם החברים מהבית. והבאנו את הדבר האמיתי".
5 צפייה בגלריה
NUNUNU X MISTER CARTOON
NUNUNU X MISTER CARTOON
מיסטר קרטון במסיבת יום ההולדת
(צילום: Miguel Rama Torres)
איפה אנחנו תופסים אתכן עכשיו? "בסטודיו בתל אביב, רצות בין פגישות לפני פתיחת חנות הדגל הראשונה שלנו במנהטן חודש הבא".
מה צפויים הלקוחות למצוא בקולקציה החדשה? "זאת קולקציה שעיקרה לילדים מגיל אפס עד גיל 14 לצד מספר פריטי יוניסקס למבוגרים. החיבור בינינו לבין מיסטר קרטון בא לידי ביטוי בגזרות שקיבלו מראה קצת יותר אוברסייז כדי שיתאים לשפה שלו, ובהדפסים בהם הבאנו פרשנות חדשה לטיפוגריפיות, הגרפיטי והקעקועים שלו".
5 צפייה בגלריה
NUNUNU X MISTER CARTOON
NUNUNU X MISTER CARTOON
"הצילומים עוררו זיכרון של חגיגות ימי ההולדת השכונתיות עם החברים מהבית"
(צילום: Miguel Rama Torres)
האם נעשו התאמות מחודשות לקולקציה בעקבות המלחמה? "הקולקציה תוכננה להיחשף באוקטובר, שבועיים אחרי המלחמה, וכאמור, היא נדחתה עד עכשיו. לא היינו מסוגלות עם כל האבל מסביב. אבל זה עניין אישי שלנו, זה לא שהפסקנו לעבוד. אנחנו מותג בינלאומי וככה גם היחס אלינו בעולם. המטה שלנו כאן, אנחנו חיות בישראל, ואנחנו לא מסתירות את זה".
פריט מפתח בקולקציה: "חולצת טי עם הדפס של דמות ליצן עם מסיכה - עיצוב איקוני של מיסטר קרטון, שמתכתב עם התרבות המקסיקנית ממנה הוא מגיע".
5 צפייה בגלריה
NUNUNU X MISTER CARTOON
NUNUNU X MISTER CARTOON
(צילום: Miguel Rama Torres)
האם, לדעתכן, המלחמה תשפיע על הקולקציה הבאה בעיצובכן? "זאת שאלה מעניינת כי אני חושבת שרק כשנסיים את הקולקציה, נדע", אומרת אדלר. "המלחמה חלחלה לכולם, שינתה אותנו. אני מאמינה שרק בעוד שנתיים או חמש, כשנבחן בדיעבד את העיצובים, נבין איך המצב השפיע על היצירה שלנו. אני כבר יכולה לזהות פחות חספוס, יותר שמחת חיים". "זה השפיע וישפיע", מוסיפה מילכברג. "כבר בדיאלוג העיצובי שלי ושל איריס אנחנו מחפשות דברים פחות עצובים, כי העולם נהיה מאוד עצוב, בטח בקונטקסט של הילדים, עם הילדים שנרצחו ואלה שעוד חטופים. סך הכול אני חושבת שיש בעבודה הקריאטיבית שלנו היום פחות ציניות ויותר תקווה".
כולם קוראים עכשיו לקנות כחול-לבן. אילו מעצבים או מותגים ישראלים אתן אוהבות במיוחד? "באתא יש דברים יפים והמותג בז אנד לוטרה עושה עבודה מעולה", אומרות השתיים.
5 צפייה בגלריה
NUNUNU X MISTER CARTOON
NUNUNU X MISTER CARTOON
(צילום: Miguel Rama Torres)
מידות: ילדים, 14-0; מבוגרים, XXXL-S
מחירים: ילדים, 670-84 שקל; מבוגרים, 795-440 שקל.
להשיג באתר ובחנות הדגל: קרית שאול 28, תל אביב
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button