הג'ינס של JORDANLUCA

3,000 שקל על כתמי "שתן": הג'ינס שכולם רוצים

בית האופנה JORDANLUCA יצר מכנסי ג'ינס עם כתמים שזכו לכינוי Pee-Stained Jeans, והפרובוקציה הצליחה - הם כבר סולד אאוט

פורסם:
בינואר 2023 הציג בית האופנה JORDANLUCA את קולקציית סתיו-חורף 2024, שלמרות הפרובוקציות שהופיעו על המסלול, עברה די חלק מתחת לרדאר האופנתי. התצוגה שנערכה בשבוע האופנה לגברים במילאנו, נפתחה במראה שזוכה השבוע לבום תקשורתי בעקבות כניסתו לחנויות של הדרופ האחרון מהקולקציה: דוגמן לבוש מעיל בומבר שחור ומכנסי ג'ינס בשטיפה בהירה עם כתמי מים כהים באיזור החלציים.
ממבט מהצד, אותם כתמים נראים כאחת משתי אפשרויות: הראשונה, טעות במהלך השטיפה של הג'ינס, השנייה, מהלך עיצובי-יחצני המדמה כתמי בריחת שתן על המכנסיים. למי מאיתנו זה לא קרה. לא בכדי, מכנסי הג'ינס האלו זכו לכינוי Pee-Stained Jeans, לא משהו שבטח הייתם משחררים עליו 811 דולר (3,022 שקל). גם אם תרצו - הם כבר "סולד אאוט", כולל דגם נוסף של מכנסי ג׳ינס בהירים, גם הם עם כתמי פיפי.
2 צפייה בגלריה
ג'ינס
ג'ינס
הג'ינס של JORDANLUCA
(צילום: Pietro S. D'Aprano/Getty Images)
JORDANLUCA הוא מותג אופנה בעל אסתטיקה בועטת ואירוטית, שהוקם בשנת 2018 על ידי המעצבים ג'ורדן בואן ולוקה מרצ'טו. שמו הוא הלחם של שני השמות הפרטיים של המעצבים. בקולקציות בעיצובם בוחנים השניים שאלות על טעם טוב ורע, על מה נכון ומה לא, תוך שימוש בגזרות חדשניות ומשחקי גילוי והסתרה, כמו חגורות תחתונים כפולות ומשולשות אשר בולטות מן המכנסיים, רוכסנים המופיעים לרוחב המכנסיים ולא לאורכם ועוד.
2 צפייה בגלריה
ג'ינס של  jordanluca
ג'ינס של  jordanluca
(צילום: Pietro S. D'Aprano/Getty Images)
ספק אם רוכשים רבים ישמחו ללכת בג'ינס מוכתם בשתן, אבל מבחינה תקשורתית, החשיפה שקיבל המותג שווה מיליונים, עם כתבות שפורסמו ברחבי העולם ודיונים ברשתות החברתיות. אם זה עבד לאחרים, למה לא גם הפעם? בשנת 2020, לדוגמה, עורר בית האופנה האיטלקי גוצ'י סערה זוטא כשהציג מכנסי ג'ינס מוכתמים בדשא עם תג מחיר של 1,200 דולר (4,470 שקל), עבור מי שרוצים להיראות כאילו "התלכלכו" בעבודת הגינון.
שנתיים לאחר מכן היה זה בית האופנה בלנסיאגה, שהציג את קולקציית הנעליים "פריז סניקרס", שכללה מהדורה מוגבלת של מאה זוגות נעליים "הרוסות" על ידי לכלוך, כתמי זפת וקרעים, שהוצעו למכירה במחיר 1,850 דולר (6,890 שקל). העיתונאי ברנדן דאן, המסקר את תחומי נעלי הספורט כתב: "אם רכשתם את הסניקרס של בלסניאגה ב-1,850 דולר שנראים כאילו דרסה אותן מכסחת דשא, בבקשה פנו לקבלת עזרה וגם פנו אליי כי אני אשמח להבין איפה בדיוק המוח שלכם היה באותו הרגע".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button