"כל כך התרגשתי מההזדמנות לשתף פעולה ולעבוד עם מסיקה". קנדל ג'נר בקמפיין החדש של מותג התכשיטים

הכול נשאר במשפחה ובאופנה: הקשר הישראלי בין קנדל ג'נר לעדן פינס

מותג התכשיטים מסיקה מככב בעולם, אך מחובר למעשה למשפחה ישראלית שעוסקת באופנה במשך דורות. איך הפכו שתי הדוגמניות המצליחות לחלק מהפנים היפות שלה בארץ ובחו"ל?

פורסם:
לאחר שתי עונות שבהן שמרה על שקט תעשייתי יחסי, דוגמנית העל האמריקנית קנדל ג'נר חוזרת בשני קמפיינים חדשים ומדוברים. בשבוע שעבר נחשף כי ג'נר תוביל את הקמפיין לקו הראשי של המעצב מייקל קורס ואמש (שני) פורסמו תמונות חדשות שלה למותג התכשיטים הצרפתי MESSIKA שהוקם בשנת 2005 על ידי ואלרי מסיקה, דור שני למשפחת יהלומנים. אביה הוא היהלומן הנודע אנדרה מסיקה, הנשוי בשנית לדוגמנית הישראלית לשעבר ומעצבת האופנה בהווה דנה מסיקה, שהיא אימו של היהלומן אילן מסיקה, בן זוגה של הדוגמנית עדן פינס. אם להסתמך על הניסוי "שש דרגות של הפרדה" שערך הפסיכולוג החברתי סטנלי מיליגרם – הטוען כי בין כל שני אנשים בעולם מחברים חמישה מתווכים בלבד – הרי שהחיבור בין קנדל ג'נר לעדן פינס מצטמצם לאחד.
5 צפייה בגלריה
קנדל ג'נר בקמפיין של מסיקה, 2022
קנדל ג'נר בקמפיין של מסיקה, 2022
"אני רואה בקנדל התגלמות של אשת האלפא: מסתורית, חופשית ושולטת בגורלה". ג'נר למסיקה
(צילום: Chris Colls)


בחצי השנה האחרונה זוכה מותג התכשיטים מסיקה לנראות גוברת במדורי האופנה והבידור. באוקטובר האחרון הציג המותג תצוגת תכשיטים במהלך שבוע האופנה של פריז (על אף שהיה מחוץ ללוח התצוגות הרשמי), שבה הוצג שיתוף הפעולה בין ואלרי מסיקה לדוגמנית הבריטית קייט מוס, שכיבדה בנוכחותה את השורה הראשונה לצד פיגורות כמו קארדי בי. גם פינס טסה במיוחד לפריז כדי לכבד את האירוע המשפחתי, כשהיא לבושה בשמלה שחורה משובצת אבנים נוצצות בעיצוב המותג DANAMÉ PARIS, שהוקם בשנת 2016 על ידי דנה סטינה-מסיקה (אימו של אילן). סטינה-מסיקה הגיעה לפריז בגיל 19 כדוגמנית מצליחה (בישראל זוכרים אותה מפרסומת לאגוזי) ושם הכירה את אנדרה מסיקה, שהיה גרוש עם שני ילדים. ואלרי היא בתו מנישואיו הראשונים. כיום מתגוררת המשפחה במושב בני ציון על קו מילאנו.
(דנה מסיקה בפרסומת לאגוזי)


המשולש הסימביוטי בין דוגמניות, בגדים יפים ותכשיטי יוקרה מהדהד בחשבון האינסטגרם של פינס, אשר נוהגת ללבוש את עיצוביה של אימו של בן זוגה, שמצידו מככב בחשבון האינסטגרם של מותג התכשיטים. הכול נשאר במשפחה. האח הצעיר ליאור סיפר מעט על ההיסטוריה המשפחתית בריאיון ל"כלכליסט" באפריל אשתקד: "אבא שלי היה היהלומן הטוניסאי הראשון בפריז והפך לאחד היהלומנים המצליחים שם, הוא שלט בפריז. הוא היגר מטוניס כנער בן 13, התחיל כמתמחה בחנות לתיקון שעונים, ובגיל 14 ביקש מסוחר יהלומים לקחת אותו תחת חסותו. הוא לא רכש השכלה פורמלית והיה אוטודידקט, אבל למד מהר ויישם עוד יותר מהר. הוא טיפס בשרשרת המזון במהירות, הפך לשחקן משמעותי בתוך כמה שנים, ובשנות ה-70 וה-80 כבר נהנה מהצלחה מסחררת בפריז כשמותגי התכשיטים הגדולים עברו לעבוד איתו".
5 צפייה בגלריה
אילן, ואלרי ואנדרה מסיקה
אילן, ואלרי ואנדרה מסיקה
משפחתיים. אילן, ואלרי ואנדרה מסיקה במותג התכשיטים מסיקה
(צילום: מתוך האתר www.messika.com)


עכשיו, כאמור, זוכה הקמפיין החדש והמשפחתי בכיכובה של קנדל ג'נר לשטוף את מדורי האופנה. הקמפיין צולם בדרום צרפת על ידי כריס קולס, וג'נר מככבת בו בבגדי ים וחוף בצבעוניות של פחם וכחול מטאלי שמבליטים את תכשיטי היהלומים של המותג המקשטים את פניה ואת גופה. "אני אוהבת את התכשיטים הדומיננטיים והאייקוניים שמסיקה מציעים ואני מעריצה את המותג כבר די הרבה זמן", מסרה ג'נר, "כל כך התרגשתי מההזדמנות לשתף פעולה ולעבוד עם מסיקה, במיוחד מכיוון שהרגישות האסתטית שלנו מאוד דומה".
"אני רואה בקנדל התגלמות של אשת האלפא: מסתורית, חופשית ושולטת בגורלה. היא גם אישה חזקה ומשפיעה", הוסיפה ואלרי מסיקה, "היא בין הדוגמניות המובילות בדורה".
5 צפייה בגלריה
קנדל ג'נר עם ואלרי מסיקה בצילומי הקמפיין של מסיקה, 2022
קנדל ג'נר עם ואלרי מסיקה בצילומי הקמפיין של מסיקה, 2022
קנדל ג'נר עם ואלרי מסיקה בצילומי הקמפיין של מסיקה
(צילום: Chris Colls)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button