התצוגה של סקימס ונייקי בניו יורק

דז'ה וו לקניה ווסט ואדידס? סקימס ונייקי משיקים מותג משותף בתצוגת אופנה

אחרי שבגדי כושר כבשו גם את אופנת הרחוב, מותג הפנאי של קים קרדשיאן וענקית הספורט נייקי חושפים קולקציה ראשונה מתוך שיתוף פעולה מתמשך, עם דוגמניות-רקדניות בלבוש זהה ואווירה שהזכירה את המותג Yeezy של האקס הבעייתי

פורסם:
האם מה שעבד לאדידס וקניה ווסט טוב גם לקים קרדשיאן, המותג סקימס שבבעלותה וענקית הספורט האמריקנית נייקי? אתמול (רביעי) השיקו סקימס ונייקי שיתוף פעולה מתמשך במיצג אופנתי שנערך למרגלות ספריית העיר ניו יורק, כאשר דוגמניות-רקדניות לבושות בגדי גוף בצבע שוקולד הציגו את הבגדים בתנועה.
11 צפייה בגלריה
התצוגה של סקימס ונייקי בניו יורק, 2025
התצוגה של סקימס ונייקי בניו יורק, 2025
התצוגה של סקימס ונייקי בניו יורק
(צילום: Valerie Terranova/Getty Images)


המראה הקבוצתי בלבוש זהה הזכיר את תצוגות האופנה שערך בעבר המותג Yeezy בעיצוב קניה ווסט (הגרוש של קרדשיאן) לאדידס – שבדרכן היו מחווה למיצגים האנושיים של האמנית ונסה ביקרופט אשר השפיעו רבות על מעצבי אופנה, ובראשם ריק אוונס ומארק ג'ייקובס.
(תצוגת אופנה של Yeezy )

(תצוגת אופנה של ריק אוונס)

באירוע פתוח לקהל הרחב כמעין הכרזה על דמוקרטיזציה של בגדים לכולם, התארחו קרדשיאן, אם המשפחה קריס ג'נר והאחות קלואי קרדשיאן – כולן בבגדי המותג החדש בצללית צמודה ושחורה. השלוש ישבו על כיסאות במאי שחורים, אובייקט המסמל את כתיבת הסיפור האישי שלך – או במקרה זה, הסרט: משלב הרעיון, דרך קבלת ההחלטות ועד הצגת המוצר הסופי.
11 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן בתצוגה של סקימס ונייקי, 2025
קים קרדשיאן בתצוגה של סקימס ונייקי, 2025
קים קרדשיאן בתצוגה של סקימס ונייקי
(צילום: Valerie Terranova/Getty Images/AFP)

11 צפייה בגלריה
מרתה סטיוארט בתצוגה של סקימס ונייקי בניו יורק, 2025
מרתה סטיוארט בתצוגה של סקימס ונייקי בניו יורק, 2025
מרתה סטיוארט בתצוגה של סקימס ונייקי
(צילום: Manny Carabel/Getty Images)

שיתוף הפעולה בין סקימס לנייקי הוא הרבה מעבר לקולקציה חד-פעמית: מדובר בהקמת מותג חדש בשם NikeSKIMS, מהלך אסטרטגי שפניו לעתיד. ההכרזה הרשמית שהגיעה בתחילת 2025 מתארת פרויקט רחב היקף המבקש לשלב בין הטכנולוגיה והביצועים של נייקי לבין הידע העיצובי והניסיון של סקימס בהלבשה פונקציונלית ואופנתית.
11 צפייה בגלריה
סרינה וויליאמס בתצוגה של סקימס ונייקי בניו יורק, 2025
סרינה וויליאמס בתצוגה של סקימס ונייקי בניו יורק, 2025
סרינה וויליאמס בתצוגה של סקימס ונייקי
(צילום: Manny Carabel/Getty Images)

למרות שהצדדים לא חשפו את משך ההסכם או את מספר הקולקציות המתוכננות בשנים הקרובות – ההגדרה כמותג חדש ולא כקולקציה זמנית מעידה על כוונה ברורה: להתבסס כשחקן קבוע בזירת ההלבשה הספורטיבית לנשים. המותג ודאי יהפוך לשחקן מרכזי בקטגוריית אופנת הכושר המתפתחת, ויתחרה על רצפת המכירה מול מותגים כמו אלו יוגה ולולולמון.
11 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן בתצוגה של סקימס ונייקי בניו יורק, 2025
קים קרדשיאן בתצוגה של סקימס ונייקי בניו יורק, 2025
קים קרדשיאן בבגדים מהקולקציה של סקימס ונייקי
(צילום: Manny Carabel/Getty Images)

הקולקציה הראשונה, שתושק רשמית מחר (שישי), מורכבת משבע סדרות: שלוש סדרות ליבה שיתעדכנו באופן שוטף וארבע סדרות עונתיות. בסך הכול מדובר ב-58 דגמים בטווח מחירים שבין 38 ל-148 דולר, שיושקו בחנויות נבחרות של נייקי ובאתרי הסחר המקוונים של שני המותגים.
עם 299 מיליון עוקבים באינסטגרם של נייקי ו-355 מיליון עוקבים אחר קים קרדשיאן (לסקימס "רק" 6.8 מיליון עוקבים) – שיתוף הפעולה בין השניים בונה על הדיאלוג הישיר עם הלקוחות ברחבי העולם. קרדשיאן (44) היא אחת מנשות העסקים המשפיעות הפועלות בתחום האופנה, ומלבד מותגים בבעלותה, היא משתפת פעולה עם בתי אופנה כמו בלנסיאגה ודולצ'ה & גבאנה, שאיתם גם השיקה קולקציה מיוחדת לסקימס.
11 צפייה בגלריה
התצוגה של סקימס ונייקי בניו יורק, 2025
התצוגה של סקימס ונייקי בניו יורק, 2025
התצוגה של סקימס ונייקי בניו יורק
(צילום: Valerie Terranova/Getty Images)

עם זאת, צריך לזכור כי לשוק חוקים משלו ולא תמיד פנים מפורסמות מסייעות למכירות. רק בשבוע שעבר הודיעה קרדשיאן על סגירת מותג הביוטי שלה SKKN by Kim, כשלוש שנים לאחר השקתו ב-2022. המותג לא הצליח לבסס את עצמו בשוק התחרותי ונסגר. חוסר הצלחה רשם גם שיתוף הפעולה שלה עם מותג המשקפיים הישראלי קרולינה למקה.
בשנים האחרונות נמצאת גם חברת נייקי בטלטלה עם נתונים של ירידה במכירות ואיבוד אחיזה בעולם האופנה, לאחר שהבאזז סביב נעלי אייר ג'ורדן ירד. במהלך השנה האחרונה ירדו הכנסות החברה בכתשעה אחוזים – תוצאה של ביקוש חלש בשווקים מרכזיים, ובראשם סין, לצד עלויות ייצור גבוהות וחוסר יכולת לספק מוצרים עם טעם אופנתי בשוק תחרותי ורווי יותר מתמיד.
11 צפייה בגלריה
תצוגת אביב-קיץ 2026 של KNWLS בשבוע האופנה במילאנו
תצוגת אביב-קיץ 2026 של KNWLS בשבוע האופנה במילאנו
שיתוף פעולה נוסף של נייקי. תצוגת אביב-קיץ 2026 של KNWLS במילאנו
(צילום: REUTERS/Claudia Greco)

בתוך כך, נראה כי בנייקי משנים אסטרטגיה. במקביל להשקת המותג החדש בניו יורק, אמש נחשף שיתוף פעולה אופנתי נוסף שלהם במסגרת שבוע האופנה במילאנו, עם המותג הבריטי KNWLS. המותג שהוקם על ידי המעצבות שרלוט נואל ואלכסנדר ארביס ביסס לעצמו שם בעולם בזכות שילוב של אסתטיקה מחוספסת ולקוחות כמו ביונסה, בלה חדיד וקיילי ג'נר.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button