"העשייה האמיתית שלי היא לראות את הקוסמטיקאיות הבוגרות שלי מצליחות. אין דבר שגורם לי יותר לאושר". חוה זינגבוים בדובאי

חוה זינגבוים: "אין עור יפה וזוהר בגוף חולה, זה כלל ברזל"

עם רכבת אווירית של 300 קוסמטיקאיות והופעה בהפתעה של נטע ברזילי, הושק בדובאי פיתוח כחול-לבן חדש של מזעור קולגן כדי שיחדור לעור בלי זריקות. "ישראל מובילה על העולם"

פורסם:
בתזמון מושלם עם עליית קמפיין הפרסום החדש שלה לאוויר בשבוע שעבר, הוטסו 300 קוסמטיקאיות של חוה זינגבוים ברכבת אווירית לדובאי, לארבעה ימים של שיכרון חושים בנסיכות העשירה. הסיבה למסיבה: השקת סדרת Remicronized החדשה בערב גאלה נוצץ, שכלל בשיאו גם הופעה בהפתעה של נטע ברזילי.
זינגבוים, המבינה דבר או שניים בדרמה, עלתה לבמה ככוכבת-על. זוהרת בשמלה שחורה ארוכה, היא פיזזה על הבמה בצעדי ריקוד קצביים לקול תשואות הקוסמטיקאיות הנלהבות, שתלו בה עיניים מעריצות. כן, הערב היא מרגישה מנצחת, אמרה להן, והניצחון שלה הוא גם שלהן. אחרי הכול, לא בכל יום חברה ישראלית מקדימה את תאגידי הקוסמטיקה הגדולים בעולם עם טכנולוגיה חדשנית שלטענתה, מחקה את הגנטיקה הטבעית של העור.
7 צפייה בגלריה
ספיר, בת אל, הודיה ואמונה זינגבוים בדובאי
ספיר, בת אל, הודיה ואמונה זינגבוים בדובאי
חברה משפחתית. הבנות ספיר, בת אל, הודיה ואמונה זינגבוים בדובאי
(צילום: עידו איז'ק)

לצידה על הבמה ניצבו, כתמיד, בעלה מוטי וששת ילדיהם, שארבע מהן (בת אל, ספיר, הודיה ואמונה) עובדות איתם בחברה המשפחתית. בקרוב, היא מגלה ל-ynet, כל זה ישתנה: הם בדרך להפוך מחברה משפחתית לחברה בינלאומית.
מאז השיקה לפני חמש שנים את קרם הפרופוסי, שעורר הדים כמוצר הראשון בעולם שהצליח להחדיר חומצה היאלורונית בקרם ולא דרך הזרקה לתוך עומק העור, היא מחוזרת על ידי תאגידי הקוסמטיקה הגדולים בעולם. זינגבוים מספרת כי קיבלה לא מעט הצעות מפתות לרכישת הטכנולוגיה המתקדמת, שאותה פיתחה במשך כשבע שנים יחד עם פרופ' רחל לוברט ממחלקת הננו-טכנולוגיה באוניברסיטת בר אילן.
7 צפייה בגלריה
חוה זינגבוים ונטע ברזילי בדובאי
חוה זינגבוים ונטע ברזילי בדובאי
חוה זינגבוים ונטע ברזילי
(צילום: עידו איז'ק)

נכון לעכשיו, לדבריה, אף חברה אחרת לא הצליחה לשחזר את טכנולוגיית המזעור של החומצה ההיאלורונית, ואין בכוונתה למכור את הידע. מאידך, היא מוכנה לפתוח את הדלת למשקיעים, במטרה להעניק לחברה שלה אופקים גלובליים חדשים.
הסדרה החדשה רימייקרוניזד, פותחה באותה טכנולוגיית מזעור מתקדמת עם פרופ' לוברט, כשאליהן הצטרף גם פרופ' דרור פיקסלר ממחלקת הביופיזיקה של אוניברסיטת בר אילן. פריצת הדרך המשמעותית, אומרת זינגבוים, הוא מזעור הקולגן במבנה השלם שלו, הדומה לקולגן שיש לנו בעור.
"הקולגן מאופיין במבנה סלילי המורכב משלושה חבלים, מה שמאפשר לו לתת את המוצקות ואת ההידוק לעור הפנים", מסבירה זינגבוים, "עד היום, הקולגן לא היה חדיר. לא בקרמים ולא בבליעה. היו רק את הפפטידים שבקולגן, אבל הם לא יכולים להפוך לקולגן. מה שפרופ' לוברט הצליחה לעשות זה לחתוך לראשונה את הקולגן השלם למקטעים שלמים, הזהים לקולגן שיש לנו בעור. אנחנו משלבים בסדרה גם את החומצה ההיאלורונית הממוזערת, שיש בפרופוסי. בתוך העור נוצרת אינטראקציה מאוד מעניינת בין שתי המולקולות של החומצה ההיאלורונית והקולגן".
7 צפייה בגלריה
סדרת Remicronized
סדרת Remicronized
"עד היום, הקולגן לא היה חדיר. לא בקרמים ולא בבליעה"
(צילום: כפיר זיו)

לדבריה, "התוצאה היא שבעומק העור נוצרת שכבת ויסקו אלסטית ועשירה בלחות, התומכת בעור מבפנים. בסדרה הזו, אנחנו משתמשים בגדלים שונים של חומצה היאלורונית. החומצה הגדולה נשארת על העור מלמעלה וסופחת לחות. אין ספק שבתחום הקוסמטיקה, ישראל מובילה בטכנולוגיות בפער עצום על העולם".
הבחירה בדובאי להשקת הסדרה החדשה, לא הייתה מקרית. עוד לפני הסכמי אברהם, סימנה זינגבוים את הנסיכות כיעד אפשרי לכנס הקוסמטיקאיות שלה. היה לה חשוב להפגין עוצמה נשית ישראלית במעוז החברה הפטריארכלית. בנוסף, היא מסבירה, בין הקוסמטיקאיות שעובדות איתה נמנות גם קוסמטיקאיות מוסלמיות ונוצריות, כך שהכנס מבטא מבחינתה מסר של שלום ודו-קיום. היה לה במיוחד חשוב לחגוג אחרי שנתיים לא קלות עבורן, שבהן מכוני היופי עמדו סגורים בעקבות הגבלות הקורונה. את המשבר, היא מספרת, צלחה יחד איתן, כשסירבה למכור את מוצריה אונליין ישירות ללקוחות, אלא רק דרך קוסמטיקאיות. היא נאמנה להן, והן לה.
רבות מהשמות הבולטים בתחום הקוסמטיקה בישראל, מתברר, היו תלמידותיה. מימי לוזון, קרן ברטוב ויפה מקסימוב, אם להזכיר רק כמה. "הן למדו אצלי והצלחתן מאוד מרגשת אותי", היא אומרת, "העשייה האמיתית שלי היא לראות את הקוסמטיקאיות הבוגרות שלי מצליחות. אין דבר שגורם לי יותר לאושר. הן הבנות שלי".
7 צפייה בגלריה
חוה ומוטי זינגבוים בדובאי
חוה ומוטי זינגבוים בדובאי
"כישורים אפשר ללמד. אישיות אי אפשר להחליף". חוה ומוטי זינגבוים באירוע
(צילום: עידו איז'ק)

עשו ואל תעשו בטיפוח העור, על פי חוה זינגבוים

הכי חשוב בטיפוח: "לשמור על פנים נקיות ולהשתמש בחסם שמש. ואם אפשר גם לישון טוב, לשתות מים ולא לעשן. אם אפשר גם פחות סטרס או לפחות לנהל את הסטרס. זה הבסיס לכול. בגדול, סודות היופי שלי מתבטאים במוצרים שלי. הכול גלוי".
הכי גרוע בטיפוח: "לאכול סוכרים וללכת לישון עם איפור. זה לא מיתוס. זו זוועה. אני מודה, גם אני חוטאת בזה לפעמים ואז מתעוררת באמצע הלילה והולכת לנקות. גם תכשירי טיפוח שלא מתאימים לעור וסותמים נקבוביות, מזיקים. כמובן, גם צריכת אלכוהול וסיגריות במינון גבוה זה רע לעור. המוטו הוא שאין עור יפה וזוהר בגוף חולה. זה כלל ברזל, הכול הולך יחד".
הטיפ הכי טוב בעסקים: "קיבלתי אותו מאבא שלי בגיל מאוד צעיר, בכיתה ג'. וואי, אני לא יודעת איך הוא ידע שיום אחד יהיה לי עסק. הוא אמר לי: 'תוודאי שהצוות שלך רואה אותך כל הזמן. תוודאי שאת שם'".
הטיפ הכי גרוע בעסקים: "קיבלתי אותו מאדם שלא אזכיר את שמו וגם לא את התחום שלו. הוא אמר לי: 'תשמרי דיסטנס, כי את כבר תאגיד. את לא יכולה להיות יותר נגישה לאף אחד'. ניסיתי את זה שנה ופשוט סבלתי. לא היה לי כיף, לא הייתי אני. יכול להיות שזה מתאים לחלק מהאנשים. לי לא".
הרגע הכי טוב בקריירה: "כל רגע שבו אני אותנטית לעצמי. תמיד כשהקשבתי לעצמי ולאמת הפנימית שלי, קיבלתי את ההחלטות הנכונות – גם מקצועית, עסקית וכלכלית".
הרגע הכי פחות טוב בקריירה: "כשבחרתי עובדים או שותפים רק על סמך כישורים, ולא על סמך תכונות אישיות של אותנטיות ויושרה. שם זו תמיד הייתה נפילה. כישורים אפשר ללמד. אישיות אי אפשר להחליף".

  • הכתבת הייתה אורחת חברת חוה זינגבוים בדובאי
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button