"אעזור להשיק סגנונות חדשים בקולקציה נטולת המגדר של המותג". דארן ברנט לוויקטוריה'ס סיקרט

הגבר הראשון של ויקטוריה'ס סיקרט: דארן ברנט מדגמן בגדים ללא מגדר

מותג ההלבשה התחתונה שבעבר נודע במלאכיות נוצצות ולאחרונה מנסה להציג מיתוג מחודש ורבגוני יותר, מכריז לראשונה על דוגמן מפורסם ממין זכר שגויס לקו Pink

פורסם:
בשנים האחרונות עובר מותג הלנז'רי המפורסם ויקטוריה'ס סיקרט מתיחת פנים ארגונית וחיצונית. מלבד החלפת שדרת הניהול של המותג לאחר תלונות על הטרדות מיניות של בכירים בחברה, עדכנו גם את מודל היופי בעקבות תלונות וביקורת ציבורית. האמזונות תכולות העיניים שהפכו למלאכיות בשר ודם, הוחלפו בדוגמניות רבגוניות – שם קוד הכולל דוגמניות פלאס סייז, טרנסג'נדריות ועם מוגבלויות. בחודש שעבר, לדוגמה, ליהקו שם לראשונה את סופיה ג'ירו, דוגמנית בת 24 עם תסמונת דאון. בין יתר שמות שגרירות המותג הנוכחיות אפשר לפגוש את ולנטינה סמפיו, אדוט אקץ', פריאנקה צ'ופרה-ג'ונס ובלה חדיד.
4 צפייה בגלריה
אדריאנה לימה בתצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט, 2018
אדריאנה לימה בתצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט, 2018
תקופת המלאכיות, לפני שינוי המיתוג: אדריאנה לימה בתצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט, 2018
(צילום: Getty Images)

עכשיו הולכים בוויקטוריה'ס סיקרט עם הליהוק צעד אחד קדימה – או צעד אחד רחוק מדי, תלוי איפה אתם ממוקמים על ציר הציניות – עם ההכרזה על ליהוק לראשונה של דוגמן גבר: השחקן דארן ברנט, כוכב סדרת הטלוויזיה "אמת או חובה" והסרט "מתה לאהוב". ברנט (30) הוא התגלמות הרבגוניות א-לה מגדל בבל: אימו ממוצא שוודי ויפני, אביו ממוצא גרמני וצ'רוקי, שבט ילידים מאמריקה הצפונית. הוא יצטרף למותג כשגריר של הקולקציה הא-מגדרית של קו בגדי הפנאי "פינק" ויקדם במודעות הפרסום בגדי בית כמו מכנסיים קצרים, חולצות טי, אביזרים ועוד.
4 צפייה בגלריה
דארן ברנט לוויקטוריה'ס סיקרט
דארן ברנט לוויקטוריה'ס סיקרט
"מודל חיובי לחיקוי עבור בני נוער וצעירים". דארן ברנט לוויקטוריה'ס סיקרט
(צילום: מתוך האינסטגרם של darrenbarnet)

"אני נרגש להיות חלק מהמותג", מסר ברנט בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו. "אעזור להשיק סגנונות חדשים בקולקציה נטולת המגדר של המותג, תוך תמיכה ביוזמות שלהם להעצמת צעירים והעלאת המודעות לבריאות נפשית. אני אסיר תודה על כך שאני יכול להיות חלק ממטרה טובה. הלוואי שהשיח על בריאות נפשית היה ממוקד יותר כשהייתי נער, והתקווה שלי היא שנוכל להגיע לאותם צעירים שצריכים תמיכה".
"נרגש להיות חלק מהמותג". דארן ברנט

מלבד השינוי התדמיתי, יש כאן גם פנייה שיווקית לגברים – פלח שוק שבמותג לא טיפלו בו עד כה. איימי הוק, מנכ"לית פינק, מסרה בהצהרה של החברה כי ברנט היה בחירה ברורה לתפקיד מכיוון שהוא "מודל חיובי לחיקוי עבור בני נוער וצעירים".
"כאשר אנו מתמקדים בהרחבת הצעות הלבוש שלנו ללא מגדר וממשיכים להתפתח כמותג – אנו רוצים להבטיח שהשותפים שלנו לא רק מייצגים את מגוון הלקוחות שלנו, אלא גם מגלמים אינדיבידואליות וביטחון עצמי", הוסיפה.
4 צפייה בגלריה
דארן ברנט
דארן ברנט
"אני מנסה להבין שלעולם לא אהיה כוס התה של כולם, ולעולם לא אשמח את כולם". דארן ברנט
(צילום: Getty Images)

ברנט הוא אולי לא כוכב בסדר גודל בינלאומי כמו דוגמניות העל הקודמות של המותג, ע"ע אדריאנה לימה או ג'יזל בונדשן, אך נראה כי בניסיון להחזיר לקוחות ולקרוץ לדור ה-Z הצעיר שהפנה עורף למותג, בוויקטוריה'ס סיקרט מחפשים ללהק דוברים בעלי סדר יום הקורץ לאותם צעירים. בריאיון לאתר Yahoo אמר ברנט בחודש שעבר כי "אני מנסה להבין שלעולם לא אהיה כוס התה של כולם, ולעולם לא אשמח את כולם. וזה לא רק עם משחק – זה במערכות יחסים וכל דבר בחיים. אני חושב שהרבה אנשים צריכים ללמוד איך למצוא נוחות בעור שלהם ולאהוב את עצמם, ולא להיות מה שאנשים אחרים מצפים או רוצים שיהיו. אתם לא צריכים לעמוד בציפיות של אף אחד מלבד שלכם".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button