ממשיכה את סגנון הלבוש המקורי שלה, ובמקרים מסוימים אף לוקחת אותו לאקסטרים. ריהאנה בטקס האוסקר

מהפכת בגדי ההיריון של ריהאנה ממשיכה: כך היא משנה את היחס לגוף הנשי

עם לא מעט מעילי פרווה מלאכותית, בטן חשופה וחצאיות מיני קצרצרות, הכוכבת משכללת את מתיחת הגבולות גם בהריונה השני ומציגה תלבושות אקסטרווגנטיות שלא מנסות להסתיר אף פרט

פורסם:
תלויה בין שמיים לארץ, חשפה ריהאנה את הריונה השני לעיני מיליוני צופים בהופעתה במחצית הסופרבול מוקדם יותר השנה. תשעה חודשים מאז לידת בנה הבכור, רזא את'לסטון מיירס, עלתה ריהאנה לבושה בסרבל אדום פתוח בעיצוב בית האופנה לואווה, שמתוכו בצבצה בטן קטנה. מתחת לסרבל במראה עבודה, נלבשו חולצת גולף דקיקה ומחוך עשוי ויניל, כשמעל הכול מעיל קצר ונפוח בעיצוב בית האופנה אלאיה. לטיפה אחת רכה על הבטן הספיקה לכל העולם להיכנס לכוננות ספיגה נוספת של מערכות לבוש פורצות דרך של הזמרת בת ה-35.
7 צפייה בגלריה
ריהאנה בהופעה בסופרבול, 2023
ריהאנה בהופעה בסופרבול, 2023
לטיפה אחת רכה על הבטן הספיקה לכל העולם להיכנס לכוננות ספיגה נוספת
(צילום: AP Photo/Adam Hunger)

לא צריך להיות מומחים לאופנה כדי לזהות את המהפכה שעשתה ריהאנה באופן שבו אנחנו מתייחסים להיריון, או נכון יותר, לאופן שבו נשים הריוניות מתלבשות במרחב הציבורי. כפי שכבר כתבנו בהיריון הראשון שלה לפני כשנה וחצי: בניגוד למפורסמות אחרות שנוהגות להסתיר ו"לטשטש" את הבטן בשמלות רחבות, או בוחרות בפריטי היריון ייעודיים, ריהאנה משדרת עסקים כרגיל. את מה שהפנימה בהיריון ההוא, היא משכללת בהיריון השני למגוון רחב של הופעות אקסטרווגנטיות אשר ממשיכות את סגנון הלבוש המקורי שלה, ובמקרים מסוימים אף לוקחת אותו לקצה.
ריהאנה במערכת לבוש של לואווה


"אופנה היא אחד הדברים האהובים עליי", הצהירה במהלך ההיריון הראשון שלה בריאיון ל-Entertainment Tonight, "דרכה אנחנו מתריסים מול מה זה אומר להיות בהיריון". בריאיון נוסף לווג בריטניה לאחר לידת בנה הבכור, בשער משפחתי נפלא וחשוב שבו דיברה על הזהות האתנית שלה, הוסיפה: "היה לי קל להתלבש בזמן ההיריון, אבל אחרי הלידה – מה לובשים? הכול היה קטן מדי או גדול מדי, וצריך לחכות כי אחרת קונים המון בגדים שלא תשתמשי בהם". ההתלבטויות היו קצרות – היא נכנסה שוב להיריון.
7 צפייה בגלריה
ריהאנה בסינמה קון, 2023
ריהאנה בסינמה קון, 2023
ריהאנה בסינמה-קון, 2023
(צילום: Alberto E. Rodriguez/Getty Images for CinemaCon)


עם לא מעט מעילי פרווה מלאכותית, בטן חשופה וחצאיות מיני קצרצרות, מותחת ריהאנה גבולות ומדגימה כיצד אם צעירה והריונית מתלבשת. כל המותגים לבגדי היריון, לרבות האופנתיים, נראים מול התלבושות שלה כמו מחלקת ביגוד לגיל השלישי. לדוגמה, מערכת לבוש שהרכיבה בחודש שעבר וכללה חזייה מרשת דייגים שחורה של המותג Vaquera, מכנסי ג'ינס בגזרת באגי נמוכה של Agolde ומעיל שרלינג בגזרת בומבר של Y/Project – שלושה מותגי-על המפלרטטים עם אופנת רחוב עכשווית. להשלמת המראה הוסיפה מגפיים של טימברלנד ותיק של מיו מיו.


הופעה מוצלחת נוספת הייתה אנסמבל שלם בעיצוב ג'ונתן אנדרסון לבית האופנה לואווה, שכלל חזיית גולף פרוותית, חצאית מיני קצרה מעור ומעיל פרווה מלאכותית בשני צבעים. האנרגיה הזו לא נפקדה גם מהשטיח האדום, זירה שמצריכה חשיבה הוליסטית ואלגנטית יותר. בחודש שעבר הגיעה ריהאנה לגאלה של המטרופוליטן באיחור אופנתי, מכוסה במערכת לבוש לבנה בעיצוב בית האופנה ולנטינו, ומגנטה אליה את כל המבטים. לטקס האוסקר בחודש מרץ בחרה במראה סקסי הרבה יותר, עם תלבושת בעיצוב בית האופנה אלאיה שכללה חזיית עור בצבע חום-שוקולד, חצאית מקסי בדוגמת מעוינים עם שובל ארוך וחלק עליון בגזרת גולף מבד שיפון שקוף שחשף את ההיריון המתקדם.
7 צפייה בגלריה
ריהאנה בגאלה של המטרופוליטן, 2023
ריהאנה בגאלה של המטרופוליטן, 2023
במערכת לבוש לבנה בעיצוב בית האופנה ולנטינו. בגאלה של המטרופוליטן
(צילום: Evan Agostini/Invision/AP)

7 צפייה בגלריה
ריהאנה בטקס האוסקר, 2023
ריהאנה בטקס האוסקר, 2023
תלבושת של בית האופנה אלאיה בטקס האוסקר
(צילום: Jordan Strauss/Invision/AP)


לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button