הייתה מהלקוחות האדוקות של המותג הישראלי. הנסיכה דיאנה בבגד ים של גוטקס, 1990

פנתרה: "הכתר" חוזרים אל בגד הים המנומר של גוטקס שלבשה הנסיכה דיאנה

אחת מכוכבות האופנה הגדולות של משפחת המלוכה הבריטית לדורותיה הייתה גם לקוחה נאמנה של מותג בגדי הים הישראלי בעיצוב לאה גוטליב. כך זה נראה בחיים ובצילומי העונה השישית של הסדרה

פורסם:
ביום רביעי הבא תעלה לשידור העונה החמישית של סדרת הדרמה "הכתר", שתתמקד בעשור האחרון לחייה של הנסיכה דיאנה. מדורי האופנה בעולם כבר סימנו מתוכה כמה פריטי מפתח מהמלתחה, שמתכתבים עם הביוגרפיה הסוערת של הנסיכה שהלכה לעולמה לפני 25 שנה בדיוק.
3 צפייה בגלריה
הנסיכה דיאנה, 1994
הנסיכה דיאנה, 1994
הנסיכה דיאנה ב"שמלת הנקמה", 1994
(צילום: AP)

אחת מהם היא "שמלת הנקמה" שלבשה ביוני 1994 בתגובה להודאתו של הנסיך צ'רלס בטלוויזיה כי ניהל רומן עם קמילה פרקר בולס. דיאנה הגיעה לערב גאלה בגלריית סרפנטיין בלונדון כשהיא לבושה בשמלת קוקטייל שחורה, שתיזכר כאחת מהופעותיה האייקוניות של מי שנהרגה שלוש שנים לאחר מכן בתאונת דרכים. הופעות אייקוניות נוספות כבר נחשפו בתמונות מתוך הסדרה, אולם הקהל הישראלי ישמח לגלות כי מחווה אופנתית מפורסמת לא פחות צפויה להופיע בעונה השישית של הסדרה המשודרת בנטפליקס, שצילומיה נמצאים בעיצומם.
אליזבת דביקי בתפקיד הנסיכה דיאנה בצילומי העונה השישית של "הכתר"

השבוע נחשפו תמונות חדשות של השחקנית האוסטרלית אליזבת דביקי, המגלמת את דיאנה הבוגרת, מסצנה שמתוארכת שבועות ספורים לפני מותה של הנסיכה, על היאכטה של בן זוגה לשעבר, דודי אל פאייד. בקרוז שערכו בקיץ 1997 מדרום צרפת לסרדיניה עם שני בניה של דיאנה, הנסיך וויליאם והנסיך הארי, לבשה דיאנה בגד ים שלם בדוגמה מנומרת עם רצועת קולר של מותג בגדי הים הישראלי גוטקס בעיצובה של לאה גוטליב ז"ל. הנסיכה דיאנה הייתה מהלקוחות האדוקות של המותג הישראלי, ונהגה לא אחת ללבוש את עיצוביה של גוטליב לחופשותיה. בגד הים המנומר היה האחרון שלבשה. בכלל, נראה כי הדגמים המנומרים של גוטקס היו חביבים עליה, שכן היא לבשה בגד ים מנומר מוקדם יותר של המותג כבר בחופשה עם ילדיה ב-1990.
בגד הים האחרון שלבשה. הנסיכה דיאנה בדגם מנומר של גוטקס עם הנסיך וויליאם, 1997

הנסיכה דיאנה, בגד הים של גוטקס והנסיך הארי, 1997


הרבה לפני שחברות אופנה הבינו את כוחן של לקוחות מפורסמות בפרסום הבגדים שלהן, גוטליב הייתה שם קודם. היא נהגה לשלוח למפורסמות ולבנות מלוכה כמו המלכה נור, אנג'לינה ג'ולי, ברוק שילדס, מדונה ואחרות בגדי ים של גוטקס, ואז השתמשה בצילומי הפפראצי שלהן לקידום המכירות של המותג – מערכת יחסים שבה שני הצדדים יצאו נשכרים: המפורסמות זכו לבגד ים יוקרתי של מותג נחשק, המותג הסתייע בהן לפרסום ומכירות.
3 צפייה בגלריה
הנסיכה דיאנה ולאה גוטליב בתמונות מתערוכת מחווה לגוטקס
הנסיכה דיאנה ולאה גוטליב בתמונות מתערוכת מחווה לגוטקס
הנסיכה דיאנה ולאה גוטליב בתמונות בדירת הפנטהאוז של מייסדת גוטקס
(צילום: ענבל מרמרי)

בריאיון שערכתי ב-2008 עם גוטליב בדירת הפנטהאוז שלה במגדלי אורי בתל אביב, היא פרסה על שולחן הכתיבה הגדול בסלון מכתב תודה שקיבלה מהנסיכה המנוחה לאחר שהשתיים נפגשו בדוכן של גוטקס בבית הכלבו היוקרתי הרודס בלונדון. "הנסיכה דיאנה רכשה עשרה דגמים", שיחזרה גוטליב בשפה שהורכבה מבליל של אנגלית, עברית והונגרית. "לימדו אותי לקוד קידה לקראת הפגישה איתה ומרוב התרגשות שכחתי לקוד, אבל היא הייתה נחמדה וחייכנית ואמרה שלחיצת יד תספיק".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button