"באמת לא אכפת לי מכל תשומת הלב שאני מקבלת לאחרונה". ג'וליה פוקס וקניה ווסט בתצוגת האופנה של קנזו בפריז

השבוע האופנתי של ג'וליה פוקס בפריז: האם קניה ווסט יוצר כוכבת סטייל נוספת?

יד ביד עם בן הזוג החדש, היא דילגה בין התצוגות בעיר האורות והחליפה שלל מערכות לבוש מושקעות. מבקרי המוזיקאי טוענים כי הוא משתמש בה כבובה אנושית, כפי שעשה עם קים קרדשיאן

פורסם:
זה ללא ספק היה השבוע של ג'וליה פוקס בפריז. בת הזוג החדשה והמדוברת של המוזיקאי קניה ווסט, הגיעה איתו יד ביד לעיר האורות – שם דילגו השניים בין תצוגות הגברים להוט קוטור, שנערכו בזו אחר זו, מחממים כיסאות בשורה הראשונה של קנזו, ריק אוונס, סקיאפרלי ואחרים, כשהם מחליפים מערכות לבוש סוריאליסטיות המעוררות את הבאז, העניין והביקורת שמייצרים השניים. ווסט, מציינים מבקריו, משתמש בפוקס כמעין בובה אנושית שתתאים לחזונו האופנתי, בדיוק כפי שעשה כשהכיר את קים קרדשיאן לפני כעשור. היא הייתה אז כוכבת טראש בהתהוות עם טעם מפוקפק בבגדים, הוא מוזיקאי מחונן וחביב בתי האופנה – יחד הפכו לפאוור קאפל של הוליווד ולדמויות המשפיעות על עולם הסטייל.
4 צפייה בגלריה
ג'וליה פוקס וקניה ווסט לדיזל
ג'וליה פוקס וקניה ווסט לדיזל
החיפושים אחרי מכנסי המגפיים ברשת צמחו מיד. ג'וליה פוקס לובשת דיזל
(צילום: יחצ)

למעשה, אם מסתכלים בארכיון התמונות של השחקנית ג'וליה פוקס לפני שפגשה את ווסט, מגלים אדם אחר לגמרי. פוקס בת ה-31 התפרסמה לפני כשלוש שנים במותחן הפשע "יהלום לא מלוטש" של האחים ספדי, תפקיד שעליו הייתה מועמדת למספר פרסים. מאז הספיקה להופיע בשלושה סרטי קולנוע ובסדרת טלוויזיה, ולהביא לעולם ילד, כיום בן שנה, ממערכת יחסים עם הטייס פיטר ארטמייב. את מזלה כדוגמנית ניסתה פוקס קודם, ובשנת 2015 הופיעה בהפקת אופנה במגזין פלייבוי.
בעבר עבדה גם במשך שישה חודשים כדומינה במסיבות BDSM. לא פלא שהופעתה בשמלת מיני שחורה מעור עגל מבריק של בית האופנה סקיאפרלי ביום שני האחרון, העלתה זיכרונות מעבודתה זו. מראה נוסף המרפרר לכך ניתן היה לראות באחד הדייטים הראשונים של השניים, כשפוקס לבשה מכנסי עור הדוקים בגזרה נמוכה עם חוטיני שמבצבץ מהם (מגמה נוספת שמגיעה אלינו בקאמבק מאופנת ה-Y2K) וחולצת בטן חושפת טורסו של המותג Factory New York.
4 צפייה בגלריה
ג'וליה פוקס וקניה ווסט בתצוגת האופנה של קנזו בפריז
ג'וליה פוקס וקניה ווסט בתצוגת האופנה של קנזו בפריז
ג'ינס מכף רגל ועד ראש. ג'וליה פוקס וקניה ווסט בתצוגת האופנה של קנזו בפריז
(צילום: Getty Images)

בתחילת השנה האזרחית החדשה החלו בעולם פרסומים כי קניה ווסט (44), שנפרד לפני כשנה מקים קרדשיאן, החל לצאת עם פוקס – תגובת נגד לתמונות ולידיעות על כך שקרדשיאן מתנחמת בזרועותיו של הקומיקאי פיט דיווידסון. ב-6 בינואר פרסמה פוקס מאמר במגזין אינטרוויו, שבו סיפרה על שני הדייטים שלה עם ווסט, אשר לוו בהפקת אופנה שבה נראה ווסט מלביש אותה ו"מעצב" את המראה שלה לפי חזונו.
"פגשתי את יה (הכינוי החדש של ווסט, א"י) במיאמי בערב השנה החדשה והיה בינינו קשר מיידי", כתבה פוקס. "האנרגיה שלו כל כך מהנה. הוא הצחיק אותי ואת החברים שלי, רקד וחייך כל הערב. החלטנו לשמור על האנרגיה הזו וחזרנו ביחד לניו יורק לראות הצגה. הטיסה של יה נחתה בשש, ההצגה התחילה בשבע והוא היה שם בזמן. התרשמתי מאוד. לאחר ההצגה הלכנו לאכול באחת המסעדות האהובות עליי".

כל הבגדים בהפקה היו מקולקציית אביב-קיץ 2022 החדשה של מותג האופנה דיזל והמנהל האמנותי הנכנס גלן מרטנז. שבוע לאחר מכן צולמו השניים שוב יחד, הפעם כשפוקס לבשה את דגם 1956-FS1 denim, מכנסי ג'ינס שאליהם מחוברים מגפיים של מותג האופנה. מקריות? אולי. משרדי יחסי הציבור של דיזל בעולם (וגם הנציגות בישראל) מיהרו לשלוח תמונות של השניים, בדומה לסלבריטאים אחרים שנוהגים ללבוש את בגדי המותג.


אתר האופנה האמריקני פאשניסטה חשד, ובצדק, כי מאחורי התצלומים הספונטניים מסתתרת מערכת יחסי ציבור משומנת ששני הצדדים גוזרים עליה קופון, לנוכח רצף התמונות וההתערבות של המותג. האתר בדק ומצא כי גם לפי אפליקציית קניות האופנה Lyst, בתוך 24 שעות לאחר הדייט של השניים, החיפושים של המותג זינקו ב-26 אחוז ומגפי-מכנסי הג'ינס שלבשה פוקס היו המוצר בעל הצמיחה המהירה ביותר של המותג, כשחיפושים אחריהם צמחו ב-86 אחוז. בארץ, לעומת זאת, התעסקו בזה שנועה קירל הצטלמה עם הג'ינס המדוברים יום קודם לכן.

השאלה בדבר הקשר עם דיזל היא לא הבעיה של ווסט ופוקס, שבחודש האחרון הודפים ביקורת על מערכת היחסים ביניהם. פמיניסטיות ברחבי העולם מנצלות את הרשתות החברתיות כדי לבקר את הנראות שלה – עניין בעייתי מבחינה פמיניסטית בפני עצמו – במטרה לבקר בכלל את ווסט, שלדבריהן שינה את המראה של פוקס כמעין בובת פלסטלינה כדי שתתאים לחזון אופנתי מסוים ובניסיון לגרום לקים קרדשיאן לקנא.

במקביל להופעותיה המרהיבות משבוע האופנה בפריז, השבוע גם הגיבה לביקורת נגדה בפודקאסט Forbidden Fruits שלה ושל ניקי טאקש, והתייחסה לטענות שהיא נמצאת איתו בשביל תהילה וכסף. "באמת לא אכפת לי מכל תשומת הלב שאני מקבלת לאחרונה", אמרה. "אנשים אומרים שאני עם יה בשביל תהילה, כוח וכסף. אבל מותק, יצאתי עם מיליארדרים כל חיי הבוגרים. מה שיש ביני לבין קניה הוא אמיתי".
יש גם השוואות לבריטני ספירס וג'סטין טימברלייק

בינתיים, היא פותחת חזית מול האקסית של ווסט, בעוד מדורי האופנה מנסים למצוא דמיון בין ההופעות של השתיים – ויש לא מעט כאלה, כמו אוברול צמוד של ז'אן פול גוטייה שלבשו שתיהן באירועים שונים. דמיון נוסף בלט השבוע, כשפוקס הגיעה לתצוגת האופנה של ריק אוונס עם מגפי ברך כסופים של בלנסיאגה, הדומים לאלו שנעלה קרדשיאן כבר ב-2016.

עוד מוקדם להמר האם הקשר בין ווסט לפוקס יחזיק מעמד, או שבכלל מדובר בגימיק. אם התוכניות של ווסט להפוך את פוקס לאייקון האופנה הבא, בעוד עשור היא עלולה לעמוד בדומה לקים קרדשיאן על הבמה בטקס פרסי הפיפל צ'ויס ולקטוף את פרס אייקון האופנה. "זה כבוד גדול עבורי להיות כאן. התחלתי כמארגנת ארונות וסטייליסטית, אז העובדה שאני זוכה בפרס אייקון האופנה זה רגע כזה של 'תצבטו אותי'. יש לי רגעים כאלה בכל יום כשמעצבים מוכנים לעבוד איתי", אמרה אז קרדשיאן, "ותודה לקניה שבאמת הכיר לי את עולם האופנה".
ג'וליה פוקס בטוטאל לוק שחור של בלנסיאגה עם תיק של המותג
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button