לא מעודנת ולא מתנצלת. המחווה שלי למייגן פוקס

אייקון מאויר בשבוע: איך הפכה מייגן פוקס ממלכּת הטראש לכוכבת אופנה

עם הרבה עור חשוף, מעט טעם טוב, אמירות פרובוקטיביות וחברות עם בנות קרדשיאן – השחקנית והדוגמנית שיודעת להיראות עירומה גם כשהיא לבושה, יצרה מתדמיתה הבעייתית את הכוח שלה

פורסם:

מייגן פוקס

סליחה, במי מדובר? הדוגמנית והשחקנית האמריקנית, נסיכת הרובוטריקים ומלכת צבי הנינג'ה, סבלה לאורך השנים מתדמית "לא איכותית" – יפה מאוד וחלולה מאוד, שאוחזת בטעם מאותגר בכל מה שקשור לאופנה, לבני זוג ולבחירות קולנועיות. יש מי שהתייחס אליה כגרסה עכשווית וברונטית של פמלה אנדרסון, ולרוב לא כמחמאה.
8 צפייה בגלריה
מייגן פוקס בטקס פרסים של MTV ב-2021
מייגן פוקס בטקס פרסים של MTV ב-2021
מייגן פוקס והשמלה השקופה בטקס פרסים של MTV
(צילום: AP)

את תהילתה היא רכשה בסדרת סרטי הרובוטריקים, בתפקיד שהפך אותה למשאת הלב (והגוף) של אלפי בני נוער שטופי הורמונים. התהילה הייתה קצרת ימים, חייבים לציין, מאחר שהיא פוטרה מהסדרה אחרי שתיארה את העבודה תחת שרביטו של הבמאי (היהודי) מייקל ביי כ"כמו לעבוד אצל היטלר".
תפקידים גנריים נוספים מאותה סוגה בשורה של סרטים כושלים כמו "משחק התשוקה" ו"ג'ונה הקס", קיבעו את תדמיתה כ"הבחורה הסקסית שלא יודעת לשחק". גם בסדרת הטלוויזיה המוערכת יתר על המידה "הבחורה החדשה", היא הצליחה במשימה שנראתה כמעט בלתי אפשרית – לגלם דמות מעצבנת יותר מזו של זואי דשנל.
8 צפייה בגלריה
מייגן פוקס ומשין גאן קלי, 2021
מייגן פוקס ומשין גאן קלי, 2021
יחד הם לא מפסיקים לייצר כותרות ותלבושות. מייגן פוקס ומשין גאן קלי, 2021
(צילום: Getty Images)

כדוגמנית היא הצליחה קצת יותר, עם מספר לא קטן של שערי ירחונים, ודירוגים גבוהים במצעדי "הנשים הכי יפות בעולם" במגזינים שנועדו בעיקר לגברים שלא נוהגים לחשוב בעזרת הראש דווקא.
מייגן פוקס משיקה קולקציית אופנה בעיצובה

למה אייקון? בשנים האחרונות נדמה שפוקס החליטה לאמץ אל לבהּ את התדמית המפוקפקת הזו, ולהפוך אותה לנקודת החוזק שלה. בלי להתנצל, בלי לנסות להתמתן או להתיישר לפי איזה ספר של חוקים מומצאים שמוכתבים על ידי הוליווד השמרנית. וזה עובד לה.
8 צפייה בגלריה
מייגן פוקס ומשין גאן קלי בטקס פרסי בילבורד, 2021
מייגן פוקס ומשין גאן קלי בטקס פרסי בילבורד, 2021
מייגן פוקס ומשין גאן קלי בטקס פרסי בילבורד, 2021
(צילום: Getty Images)

את מה שמחסירה פוקס בכישורי משחק ודוגמנות, היא משלימה ביכולת להישאר במתחם ה-VIP של העין הציבורית בעזרת סגנון חיים סוער, אמירות פרובוקטיביות, בני זוג אטרקטיביים, וכישרון להיראות כמעט עירומה גם כשהיא לבושה.
היא הייתה נשואה לשחקן בריאן אוסטין גרין (לנצח דיוויד מ"בברלי הילס 90210"), הולידה איתו שני ילדים, הודיעה על פרידה, ואז עשתה איתו ילד נוסף. לאחרונה היא מדגמנת מערכת יחסים עם הראפר משין גאן קלי, ויחד הם לא מפסיקים לייצר כותרות ותלבושות.
8 צפייה בגלריה
מייגן פוקס ובריאן אוסטין גרין, 2014
מייגן פוקס ובריאן אוסטין גרין, 2014
בגרסה קצת יותר סולידית. מייגן פוקס ובריאן אוסטין גרין, 2014
(צילום: AP)

לפוקס יש, כאמור, סקס אפיל בכמויות מסחריות, נטייה לפטפט את עצמה לדעת בכל ראיון עיתונאי, וצילומים שבהם היא חושפת כמויות נדיבות מגופה. לי היא מזכירה את האמירה האלמותית של ג׳סיקה ראביט: "אני לא רעה, אני פשוט מצוירת כך".
הסטייל של פוקס עבר מהפך בשנים האחרונות, הרבה בזכות עבודת סטיילינג מאומצת של מייב ריילי, מי שאחראית גם על הנראות התקשורתית של היילי ביבר (שכבר הוכתרה כאן, לא מזמן, כאייקון אופנה). בטקס פרסים של MTV הופיעה פוקס בשמלה של טיירי מוגלר במראה רטוב ושקוף, שעזרה לה להפוך לפיד הכי חם באינסטגרם. גם הריב (המבוים?) סביב "סלפי עם מייגן" של המתאגרף האירי קונור מקגרגור עם משין גאן קלי באותו אירוע, עזר לצבירת הבאז.
8 צפייה בגלריה
מייגן פוקס בתצוגת אופנה של מוסקינו, 2021
מייגן פוקס בתצוגת אופנה של מוסקינו, 2021
בתצוגת אופנה של מוסקינו, 2021
(צילום: Getty Images)

כל זה התרחש חודשים ספורים אחרי שהשניים תועדו מתלקקים בלשון צבועה בשחור וביגוד מינימלי בטקס פרסי הבילבורד. אין ספק שהזוג הזה בא לעבוד, ויודע למקסם את העניין הציבורי שעולם האופנה מגלה בחיבור הוותיק שמפגיש התנהגות פרובוקטיבית עם לבוש זעיר.
כדרכן של מפורסמות שנותנות את ידן בעיצוב אופנה כי "זה קל וכל אחד יכול", גם היא משיקה קולקציה משלה שמיועדת, כנראה, לנשים שעברו את ה-40 ומעוניינות להיראות כמו הגלגול העכשווי של מרילין מונרו.
מייגן פוקס ומשין גאן קלי על שער GQ

למה לא? אין דרך קלה לומר זאת, אבל חייבים – מייגן פוקס היא טראשית. עם הרבה עור חשוף ומעט טעם טוב, היא מפזרת אשפה סגנונית בבגדים שהיא לובשת, בחברויות שהיא מפתחת (סליחה קורטני קרדשיאן, אבל זאת האמת) ובדברים שהיא אומרת. והצילום שלה על שער מגזין GQ כשהיא לובשת כמעט כלום ומכוונת אקדח למפשעתו של משין גאן קלי? ובכן, טראש.
מצד שני, אולי הבעיה היא אצלנו, שמתעקשים לחפש את העידון והאלגנטיות בדמויות שאנחנו מכתירים כאייקונים. פוקס היא ההוכחה שהתהילה נחבאת, לפעמים, בביבים.
מייגן פוקס וקורטני קרדשיאן מדגמנות לסקימס

ובכל זאת? פוקס משדרגת את דרכה לצמרת האופנתית בבחירות סגנוניות שהן אולי שנויות במחלוקת, אך שומרות אותה מדוברת כל הזמן ובכל מקום. ככה מתנהלת מלכה תקשורתית. אין ספק שאת הכתר והשרביט מספק הקמפיין האחרון למותג סקימס שבו היא מככבת לצד חברתה הטובה קורטני קרדשיאן, כששתיהן חולקות גם חיבה לבני זוג פרובוקטיביים, מחשוף גדול ופה גדול. עם תמונות עתירות פילטרים וקעקועים, הן שברו את האינטרנט כמו שרק הן יודעות. וכמו שכתבה פוקס מתחת לתמונתן המשותפת ללא חלק עליון: "קורט, הנצח לא ארוך מספיק".
8 צפייה בגלריה
מייגן פוקס, 2014
מייגן פוקס, 2014
מספקת הצצה לקעקועים. 2014
(צילום: AP)

מה זה אייקון אחד בשבוע?

עולם הזוהר זוכה ממני בדרך כלל להתייחסות ביקורתית וחשדנית (וגם אני רואה בעצמי לפעמים את המבוגר הממורמר), אך אני חייב להודות שיש בו צדדים שמרגשים אותי בכל פעם מחדש. היוזמה "אייקון אחד בשבוע" משלבת שלוש אהבות גדולות שלי – איור, אופנה וסקרנות, או אפילו אובססיביות, לחייהם של מפורסמים.
בכל שבוע אבחר דמות אחת שמבחינתי ראויה לתואר המחייב "אייקון אופנה", מקומי או בינלאומי, שאותה אאייר ואשתף כאן. אתם מאוד מוזמנים להציע הצעות משלכם לאייקונים לאיור, או להתווכח עם הבחירות שלי.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button