שפתון אדום, הדפס מנומר ומחווה לדגל ישראל: יעל שלביה בהפקת אופנה מיוחדת

איך מלבישים יפהפייה כמו יעל שלביה בטרנדים החמים לאביב־קיץ הקרוב? בוחרים באלמנט קלאסי, וסביבו יוצרים טרנדים נצחיים לצד השראות מהעולם וגם מהדגל שלנו. ואיזה מהלוקים יעל אהבה במיוחד?

״ידיעות אחרונות״
עודכן:
הסטייליסטית דניאלה קפלוטו משתפת בסודות מחדר ההלבשה:
"החלטתי לעשות ליעל הפקה עם מוטיב אחד בולט, שהוא קלאסיקה אייקונית, אבל בעונה הנוכחית מתפקד כטרנד חזק - שפתון אדום", מסבירה קפלוטו. "המאפרת של ההפקה - אל אדידה, חזרה מהשקת השפתון החדש של שאנל בפריז, וקבעה - 'האדום הוא הצבע המנצח של העונה!' ככה החלטתי שזה יהיה הנושא של ההפקה שלנו, וכל הלוקים יהיו סביבו. זה היה מרגש במיוחד מכיוון שמעולם לא שמתי ליעל לוקים עם שפתון אדום, וזה היה חדש ומרענן לראות אותה במראה אחר, סקסי, נשי ואייקוני".


7 צפייה בגלריה
yk13886271
yk13886271
(צילום: שי פרנקו)
"צבע הבורדו, שבשפת האופנה המקצועית נקרא אנקורה, נכנס לחיינו השנה בסערה רועשת ובועטת", מסבירה קפלוטו. "נחשפנו אליו לראשונה על המסלול של בית האופנה הנחשב גוצ'י, שהציגו אותו על מגוון סוגי בדים ובעיקר עור מבריק וקטיפה. היה לי חשוב להציג על יעל את הטרנד, מכיוון שמבחינתי 2024 זו השנה של הצבע הזה, והוא גם צבע שמעולם לא הלבשתי על יעל. התרגשתי לעשות לה לוק שונה ומיוחד".
שמלה: רנואר | נעליים: הלגה עיצובים |עגילים: אוסף פרטי

7 צפייה בגלריה
yk13886272
yk13886272
צילום: שי פרנקו
"טרנד הבלרינות בלט השנה במיוחד על מסלולי האופנה הגדולים בעולם, בהם דיור, מיו מיו ושאנל. אי-אפשר לפספס את נעלי הבלט והבובה שנמצאות בכל החנויות והרשתות, וגם הצבעים של הבלרינות - ורוד בייבי מבד משי, שחור ולבן", מאבחנת קפלוטו ומתוודה, "זה הלוק שהכי אהבתי מכל ההפקה. אני מאוד אוהבת את השילוב של ורוד בייבי ואודם אדום, זה מראה נשי ועדין".
שמלה ונעליים: הלגה עיצובים
7 צפייה בגלריה
yk13872117
yk13872117
צילום: שי פרנקו
"הלוק הזה, הוא מחווה למדינה האהובה שלנו", מספרת בהתרגשות קפלוטו. השנה יותר מתמיד הרגשתי שחשוב לי לשלב את צבעי הדגל באופן איקוני ושיקי, וגם להתחבר לטרנד נוסף העונה - הבגדים השקופים. בד הרשת הדק והשקוף, שנקרא בשפה המקצועית Mesh, מחמיא מאוד שכן הוא אוסף את העור והגוף, אבל עדיין נותן נגיעה של נועזות".
חולצה: הלגה עיצובים. בגד גוף, גרביונים ונעליים: רנואר

7 צפייה בגלריה
yk13872161
yk13872161
המראה שיעל אוהבת במיוחד
7 צפייה בגלריה
yk13872162
yk13872162
צילום: שי פרנקו
"הפרינט המנומר שב לפרונט ומקבל בעונה הנוכחית במה מכובדת אצל פשניסטות ומבינות עניין. אם בעבר הוא היה נחשב פרינט 'פשוט' או 'עממי' כמו הדמות של פגי בנדי מהטלוויזיה, כיום הוא מקבל תפנית בעלילה ונלבש על ידי בלוגריות האופנה החמות ביותר בעולם", מסבירה קפלוטו.
לאחרונה נפטר מעצב האופנה רוברטו קוואלי, שהיה ידוע בעיצובים סקסיים ומחמיאים עם שימוש נרחב בהדפס מנומר. אפשר לומר שזו סוג של מחווה למעצב האגדי".
חולצה וגרביונים: רנואר. נעליים: הלגה עיצובים. עגילים: זארה

7 צפייה בגלריה
yk13886270
yk13886270
צילום: שי פרנקו
"שמלת מיני עם נקודות - פריט אופנה קלאסי ועל-זמני. השילוב של השמלה מבית האופנה הצרפתי הנחשב סלין יחד עם הוורדים האדומים היפהפיים השתלבו על יעל עם האודם במדויק. זו השראה ללוק נהדר וחגיגי לערב החג!"
שמלה: סלין לבוטיק אניגמה. פרחים באדיבות זר פור יו

הפקה: מיכל עמר שוורץ; סטיילינג: דניאלה קפלוטו; ע.סטיילינג: עמית קלדרון; איפור: אל אדידה; ע.איפור: ליל סבר; שיער: אושר סעדון; ע. צלם: גל בומדיל; פרחים באדיבות זר פור יו
פורסם לראשונה: 00:00, 28.04.24
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button