עו"ד דניאל ירון כץ. "בעזרת עבודה קשה והתמקדות במטרות, ניתן יהיה להגיע לתוצאות הרצויות, ולפרוץ קדימה במלוא הכח"

דניאל ירון כץ: "אני מאמינה כי כל דרך מתחילה בשאיפות ומטרות"

שוברות את תקרת הזכוכית - נשות עסקים מצליחות מספרות על הדרך להצלחה. והפעם: עורכת הדין דניאל ירון כץ

מוגש מטעם שוש רוטנברג
פורסם:
דניאל ירון כץ, עורכת דין בתחום דיני המשפחה והמעמד האישי ושותפה במשרד עורכי הדין שבת ירון-כץ
"לקח לי הרבה זמן למצוא את הקול שלי, ועכשיו שיש לי אותו, אני לא מתכוונת להיות בשקט" (מדליין אולברייט, מזכירת המדינה האמריקאית לשעבר)
ספרי לנו על תחילת דרכך
״מאז ומתמיד ידעתי שאעסוק בתחום עריכת הדין ובפרט בתחום דיני המשפחה והמעמד האישי. בילדותי התגרשו הוריי, ומנקודת מבטה של ילדה שהוריה מתגרשים, החוויה הייתה מטלטלת, הליך הגירושין שלהם ליווה ומלווה אותי כל חיי. אחת ההבטחות הגדולות שהבטחתי לעצמי הינה לדאוג בראש ובראשונה לטובת הילדים, בין אם אייצג אשה או גבר. מכאן אך טבעי היה שארשם ללימודי המשפטים ואמשיך בדרך משרד עצמאי בתחום דיני המשפחה והמעמד האישי. כיום אני שותפה במשרד עורכי דין, שבו אני מנהלת את מחלקת דיני המשפחה והמעמד האישי, לצד שותפות בניהול המחלקות האחרות, וביניהן: מחלקת תעבורה, נזיקין, ביטוח לאומי, מקרקעין. הערך המוסף של משרדנו הינו הענקת שירותים משפטיים לקהל החירשים".
הגדירי לנו איזה סוג של אישה את?
"אני מגדירה את עצמי כאשה חזקה, בעלת שאיפות, מכוונת וחדורת מטרה, מכירה את חוזקותיי ואת חולשותיי, ויודעת לנווט סירה במים סוערים. אני מלאת סקרנות, בתוספת חמלה ורגישות״.
מה גורם לך לקום בבוקר ולהתרגש מחדש?
"כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו", אני קמה בבוקר בהתרוממות רוח, תחושת שליחות ורצון עז לסייע בכל כוחי ללקוחותיי ובני משפחותיהם ולשמש להם כעוגן".
כיצד לדעתך יכולות נשים להשתלב בהצלחה, בהיררכיה הארגונית והמקצועית בארגון?
"לטעמי, אין הבדל בין גבר לאישה. אשה המגיעה לעמדת ניהול בכירה בארגון, עושה זאת בצורה טובה ביותר בזכות האמונה העצמית, העבודה הקשה, הדבקות במטרה ובעיקר, הראיה המרחבית והאינטליגנציה הרגשית הגבוהה, שהינם חלק בלתי נפרד מהאישה".
מה לדעתך יתרונות נשים בעמדות ניהול?
"יכולות ניהול, יכולות להיות הן לגברים והן לנשים, אולם היתרון היחסי של נשים בעמדות ניהול בכירות, הינן האינטליגנציה הרגשית ככלל, והראיה המרחבית בפרט, אשר בזכותם יכולה אישה למנף ארגונים, תוך ראיה כוללת, מאוזנת ונכונה".
כאשת מקצוע מנוסה ומקצועית – האם את עדיין מצליחה להיות מופתעת?
"בתחום דיני המשפחה אין תיק דומה למשנהו, וההפתעות, האמוציות והשיח עם הלקוחות משתנה בין לקוח ללקוח, אני מופתעת כל יום מחדש מסיפורי הלקוחות".
איך בכל זאת משלבים בין קריירה לחיים אישיים?
"אני מוצאת את עצמי הרבה פעמים משלבת בין חיי האישיים והמשפחתיים, לבין עבודתי האינטנסיבית במשרד, שלעיתים גולשת לשעות הליל המאוחרות, יחד עם זאת אני מוצאת את נקודת האיזון הנכונה בה אוכל לשלב את שתי הקריירות גם יחד".
מיהי האישה שמעוררת בך השראה?
"מדליין אולברייט" אשר כיהנה כמזכירת המדינה ה-64 של ארצות הברית. היתה האשה הראשונה שהחזיקה בתפקיד, והאשה בעלת הדרג הבכיר ביותר בהיסטוריית המימשל האמריקאי, עד אותה עת".
עצה טובה ממך כיצד ניתן לפרוץ את ה"חומות" ולהצליח בגדול?
"לפני הכל אמונה עצמית, עבודה קשה ללא פשרות והעשרת הידע בתחום המקצועי. אני מאמינה כי כל דרך מתחילה בשאיפות ומטרות אותן את מציבה לעצמך ובעזרת עבודה קשה והתמקדות במטרות, ניתן יהיה להגיע לתוצאות הרצויות, ולפרוץ קדימה במלוא הכח".
מה לדעתך הדבר הכי חשוב בחיים?
"מעבר למשפחה שהינה הדבר החשוב ביותר בעיניי, לכל אחת צריך להיות חלום, אשר יוביל אותה במסלול, אל המקום אליו היא חפצה להגיע".

עו"ד דניאל ירון-כץ, משרד שבת,ירון-כץ | טל: 04-8222823
צילום: שי קדם
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button