ליטל שוורץ. "בחתונה של אחותי הגדולה"

ליטל שוורץ: "זו אני בגיל 25. נראיתי לא רע, אז למה לא אהבתי את עצמי מספיק?"

הקומיקאית חוזרת לתמונה מהאלבום, ומנסה להבין איך בנתה קריירה שלמה על זה שהיא לא מספיק יפה, לא מספיק נשית ובעיקר, "לא מספיק"

פורסם:
ליטל שוורץ, קומיקאית, שחקנית ויוצרת. בימים אלה יוצאת במופע משותף עם קובי אפללו:
"ממרומי גיל 46 אני מסתכלת על התמונה הזו שצולמה בחתונה של אחותי הגדולה, ורואה אישה בת 25, די נאה, עם גוף יפה. עשיתי את הקריירה שלי מזה שאני צוחקת על עצמי שאני נראית לא משהו. היום אני מסתכלת על התמונה הזו ואומרת, 'בוא'נה, נראיתי לא רע'. הראיתי לבן הזוג שלי את התמונה ואמרתי לו, 'תראה איך נראיתי פעם'. הוא אמר לי, 'נראית טוב'. עניתי לו, 'נכון?!'. היום אני שואלת את עצמי, 'מה רציתי? למה הייתי כל כך קשה עם עצמי?'. אני לא מבינה למה לא אהבתי את עצמי מספיק. השיח הפנימי שלי אז היה, 'את לא מספיק יפה, את לא מספיק נשית'. ובעיקר, 'את לא מספיק'.
"גדלתי עם אחות נורא־נורא יפה. תמיד השוו בינינו, ומה לעשות? אני נראית פחות טוב. הדיבור היה 'איך את כזו ואחותך כזו?'. המחמאות שקיבלתי היו 'חמודה', 'מקסימה, 'מצחיקה'. הכי גרוע היה 'נחמדה'. זו מילה שזעזעה אותי. לא יכולתי לסבול את זה. מה אפשר לעשות עם קומפלימנט כמו נחמדה?! באיזשהו שלב זה נכנס לך עמוק לראש ואת רואה את עצמך לא משהו.
"אני מגדלת שתי בנות בעידן האינסטגרם והטיקטוק, שבו קריטריון היופי כל כך קשוח. זה מפחיד אותי. אני לא מדברת בבית על משקל, השמנה או דיאטות. אני עצמי עשיתי טיפול שיניים אסתטי כי זה הפריע לי, והיו שנים שרציתי לנתח את האף. זה לא שאין לי פאקים, אבל אני מנסה לא להראות להן את האישיוז האלה. במקום זה אני מנסה להחדיר להן את המסר שחשוב שיהיו שלמות עם עצמן, שלא יהיו קשוחות עם עצמן ושיסלחו לעצמן. מבחינתי, איך שאת רואה את עצמך, ככה רואים אותך. אם תרגישי הכי יפה והכי ראויה, זה מה שיעבור לעולם. אני גם רואה איתן סרטוני טיקטוק, מצביעה על אף של מישהי ושואלת, 'זה ניתוח או פילטר'. הן בגיל תמים, לא מודעות לכך שיש הרבה עבודה על הנראות של מי שמופיעה שם. גיל ההתבגרות זה חתיכת מאבק. לקח לי שנים ארוכות של שינון המנטרה לאהוב את עצמי. רק עכשיו, כשאני כבר מתקרבת לגיל 50, אני יכולה להגיד שאני מתחילה לקבל את עצמי כמו שאני".
2 צפייה בגלריה
ליטל שוורץ
ליטל שוורץ
ליטל שוורץ. "אני לא מדברת בבית על משקל"
(צילום: שי פרנקו)

לכל הזיכרונות במדור "התמונה שבאלבום"
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button