רבל ווילסון. ריהאנה, ג'וליה פוקס, קים קרדשיאן

הטוב, הרע והמכוער: רגעי הסטייל הבלתי נשכחים של 2022

מי היתה המתלבשת המדוברת של השנה, איזו שחקנית אכזבה את לובשות הפלאס-סייז, ומי הכוכבת בת ה-89 שהצטרפה לטרנד הנשים מעל גיל חמישים שמצטלמות בביקיני ולא שמות קצוץ. כל האירועים, התופעות והאנשים שעשו את הסטייל של השנה החולפת

ליאורה שוסטר, אביב וינברגר, מיכל סופר זמרני
פורסם:

השינוי ההיסטורי: ריהאנה מציגה היריון

את השינוי שחוללה השנה ריהאנה באופן שבו אנו תופסות נראוּת של היריון אפשר להשוות למהפכת מי טו: מדובר בטלטלה שהפכה את כל מה שהיה לפניה ללא רלוונטי. מהרגע הראשון ריהאנה התייחסה לבטן ההריונית כאל אקססורי שיש להציג במלוא תפארתו, והיא עשתה זאת בצורה כל כך טבעית, אורגנית ומובנת מאליה – ומיותר לומר, כל כך מהממת - שלא נותרה לעולם ברירה אלא להצטרף. כשנשים נוספות יצאו מהבית עם הבטן בחוץ, כבר היה ברור מי הדוגמה שעומדת לנגד עיניהן.
7 צפייה בגלריה
ריהאנה
ריהאנה
אקססורי מפואר. ריהאנה
(צילום: GettyImages/Mike Coppola)

האירוע המצער: קים קרדשיאן לובשת מרילין

מאיפה להתחיל? מכך שקים הכריזה שהיא השילה שמונה קילו כדי להשתחל לשמלה האייקונית הזו, שנוצרה במיוחד עבור מרילין מונרו ב־1962? או אולי מזה שלאחר שלבשה אותה לגאלה במטרופוליטן, הגיע דיווח על כך שהפריט ההיסטורי נקרע בחלקו האחורי? נראה שכולם מסכימים שעדיף היה לעבור את 2022 בלי המיצג האופנתי הזה.
7 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן
קים קרדשיאן
מיצג מיותר. קים קרדשיאן
(צילום: GettyImages/Dimitrios Kambouris)

האכזבה הגדולה: רבל ווילסון

כמי שקנתה את פרסומה כשגילמה דמות שנקראת, מילולית, "איימי השמנה" (בסדרת סרטי "פיץ' פרפקט"), רבל ווילסון תמיד שמה את המשקל שלה בפרונט. היא הרבתה להתראיין בנושאי בודי פוזיטיב, יצאה כנגד מודל היופי השדוף ואף ציינה כי מבחינתה מבנה הגוף שלה הוא ברכה ומה שהפך אותה למבוקשת בתעשייה. היא גם הוציאה כמה קולקציות של בגדים לנשים גדולות. ואז, לפני כשנתיים, ווילסון השילה מסה מכובדת ממשקלה וגם את כל הערכים שעליהם נישאה אל התהילה. קולקציית הבגדים החדשה שלה, שאותה הוציאה לאחרונה (עם זוגתה, המעצבת רמונה אגרומה), מיועדת לנשים במידה XL ומטה. לאיימי השמנה, הדמות שעשתה אותה מפורסמת, הבגדים לא היו עולים אפילו על רגל אחת. אנחנו, הנשים הגדולות ברחבי העולם, מפרגנות כמובן לרבל על כך שהיא מרגישה נוח עם עצמה וחוגגת את גופה. היינו חוגגות איתה, אבל קצת קשה לרקוד עם סכין ארוכה כל כך נעוצה בגב.
7 צפייה בגלריה
רבל ווילסון
רבל ווילסון
ווילסון ב־2017 (מימין) והיום
(צילום: GettyImages/Bryan Bedder,Kate Green)

הקאמבק המסחרר: גזרה נמוכה

זוכרות את הרגע הזה בתחילת המילניום, שבו לינדזי לוהן, בריטני ספירס ופריס הילטון הסתובבו בג'ינס כל כך נמוך עד שהוא כמעט חשף את תחילת חריץ הישבן שלהן? 20 שנה אחרי, הגזרה הנמוכה חזרה בענק. זה התחיל עם חצאית המיני השערורייתית של מיו מיו שנלבשה על ידי כמעט כל משפיענית בעולם, ומשם קו המותן הנמוך נצפה על אינספור מסלולי תצוגות ואומץ על ידי שלל פאשניסטות וכוכבות. האם זה מחמיא? לא במיוחד, אבל יש בזה משהו שיוצר מראה קול ולא מתאמץ. ב־2023 נראה אם הטרנד פה כדי להישאר או שהוא יסתכם כאפיזודת טבור חשוף קלילה וחולפת.
7 צפייה בגלריה
גזרה נמוכה בתצוגת האופנה של "דיזל"
גזרה נמוכה בתצוגת האופנה של "דיזל"
נמוך מים המלח. מתצוגת דיזל
(צילום: GettyImages/Estrop)

המהפך המרגש: בראד פיט לובש חצאית

בוקר אחד בחודש יולי קמנו להפצצה ארטילרית או בשמה השני – בראד פיט בן ה־58 בחצאית. נכון שחצאיות על גברים מככבות כבר כמה עונות על מסלולי התצוגות ומעטרות את רגליהם של יודעי דבר כמו הראפר קיד קאדי, הזמר ג'יי באלבין ועוד, ועדיין, שוק עולמי השתרר כשפיט החליט ללבוש חצאית פשתן חומה במסע קידום הסרט "רכבת הקליע". מאחורי הלוק עומד מעצב האופנה האנס ניקולס מוט, והחיבור בין השניים יצר עבור פיט מראה משוחרר, קליל ואופנתי בטירוף. האם מאז גברים לובשי חצאית נכנסו למיינסטרים? עדיין לא. אולי ב־2023.
7 צפייה בגלריה
בראד פיט בחצאית בקידום הסרט "רכבת הקליע"
בראד פיט בחצאית בקידום הסרט "רכבת הקליע"
בראד פיט בחצאית בקידום הסרט "רכבת הקליע"
(צילום: GettyImages/Ben Kriemann)

המתלבשת המדוברת: ג'וליה פוקס

"תאהבו את זה או תשנאו את זה, אין ספק ש־2022 הייתה שנת הפוקס" הכריז מגזין האופנה The cut. ואכן, מדובר באחת הדמויות הבולטות מבחינה אופנתית (ואנושית) של השנה. פוקס, שפרצה לתודעה בעקבות זוגיות קצרה עם קניה ווסט, סללה לעצמה סגנון ייחודי שמצליח להפוך את כל מה שמכוער ופרובוקטיבי לאופנתי ויפה. היא הובילה את מראה הגבות המחומצנות והאייליינר שמשתלט על כל העפעף ולבשה טופים קטנטנים עד גיחוך, מכנסיים נמוכים באופן שערורייתי ושלל מראות דנים שהצליחו לסחוף אחריהם כוכבות רבות, ביניהן לא מעט ישראליות. המראות של פוקס הצליחו לגרור שלל טוקבקים שטענו לזילות וחוסר טעם, אבל אני דווקא חושבת שהסגנון שלה חדשני, מרענן ויוצר אסתטיקה חדשה בעולם האופנה.
7 צפייה בגלריה
 ג'וליה פוקס
 ג'וליה פוקס
סגנון ייחודי. ג'וליה פוקס
(צילום: GettyImages/Dimitrios Kambouris)

התופעה המתפשטת: נשים מעל 50 מצטלמות בביקיני

מה משותף לשרון סטון (64), דמי מור (60), אליזבת הארלי (57), קורטני קוקס (58), ג'ניפר אניסטון (53), סינדי קרופורד (56) וג'ואן קולינס (89)? כולן הצטלמו בקיץ האחרון בביקיני קטנטן והעלו לאינסטגרם, והן ממש לא היו לבד. התופעה, שזלגה גם לישראל, מסמנת כי תמונה בביקיני היא הגביע הקדוש החדש, סמל הסטטוס של נשים שחצו את גיל 40 ו־50. לכאורה, זו תמונה תמימה על החוף בחופשה. אבל בעצם הנשים הללו מכריזות שגיל הוא רק מספר, שהן נראות מעולה ושהן עדיין כאן כדי להוציא לנו את העיניים. רצוי על הדק של היאכטה עם קרם הגנה ביד.

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button