שיר גינדי. "פיית הציצים"

באור הזרקורים: שיר גינדי מעצבת שמלות כלה ל-כ-ו-ל-ן

ראיון עם מעצבת שמלות הכלה שיר גינדי, על תחילת דרכה, שיטת התפירה הייחודית שפיתחה: 'פיסול הגוף' ומדוע מכנים אותה ׳פיית הציצים׳

מוגש מטעם שיר גינדי
עודכן:
מה גרם לך ללמוד לעצב שמלות כלה?
"בראשי דמיינתי את הבדים, את הגזרות ואיך אני רוצה שכלות יתחתנו. תפירה עילית תמיד משכה אותי.
בת דודתי ביקשה שאעצב לה שמלת כלה לחתונתה, בתקופת לימודיי, הופתעתי וקיבלתי את המשימה. בחתונתה, נדהמתי מכמות המחמאות שקיבלה, אנשים עפו עלייה ועל השמלה! משם החלו להגיע הזמנות רבות.
המקצוע הזה ממש בחר בי. הסטודיו קיים כעשור, וכל כלה שבאה חשה אהבה ויופי בממלכה שלי״.
מדוע כלות קוראות לך 'פיית הציצים'?
״כלות במידה גדולה חוששות למדוד שמלות כלה, שמא השמלה לא תיסגר או שלא ימצאו שמלות. לקחתי זאת לליבי, וביחד עם צוות הקוסמות (התופרות), לקח לי מעל 5 שנים לפתח את שיטת 'פיסול גוף' - שיטת תפירה היחודית רק לי.
התפירה מתבצעת עם בדים מחוכיים מיוחדים, נושמים ונוחים, מפסלת את הגוף ואת החזה ומקטינה אותם ויזואלית.
כשכלה מודדת שמלות אשר נתפרו בשיטת פיסול גוף, היא בשוק ורוצה שאתפור לה גם ליום יום (צוחקת). כלה כתבה עלינו המלצה חמה, וכינתה אותי 'פיית הציצים', משם נדבק לי הכינוי״.
"כיף ליצור ONE PIECE שיש רק אצלנו הנתפר בדיוק רב ותפירה עילית בסטודיו״
מה היא גישתך לעיצובי שמלות כלה?
״אני אוהבת להרגיש ולנשום איכות, סטייל וייחוד. חשוב לי כל מ"מ בשמלה, החל מחומרי הגלם והבדים עד לתפירה עילית. בסטודיו יש צוות תופרות היוצרות קסמים, ונותנות לכלה להרגיש מדהים עם גופה, החל ממידה קטנה ועד גדולה. הן הופכות למציאות כל שרטוט וכל חלום שלי. הגזרות בסטודיו מטרתן להדגיש את גוף האישה, לתת לעין דגש על מה שהכלה רוצה להדגיש, כגון: המותן, אורך, ולטשטש אזורים שלא מחמיאים. מדהים מה אפשר לעשות עם גזרה מתאימה, ולהוציא כלה מרוצה ומאושרת מהממלכה שלנו ליומה הגדול, שם נמדדת ההצלחה בעיניי״.
איך נרקמת קולקציה חדשה?
״אני משרטטת רעיונות לאורך כל השנה ושומרת 'במגירה'. כשמגיעה השעה להוציא קולקציה, אני פותחת את האייפד, עוברת על השרטוטים ומסננת, ולאחר מכן מתחילה בחיפוש בדים. אני משתפת גם את התופרות ברעיונות, וביחד אנחנו מדברות על הגזרות, באיזה שיטה לתפור, ומשם כל הקסם מקבל חיים״.
מה הכי מרגש אותך במקצוע?
"השתתפתי בשבוע האופנה, ואף הלבשתי מפורסמים, אבל הכל מתגמד לאותו רגע שהכלה שלי, חוזרת לסטודיו עם אחותה שמתחתנת והן בוחרות בנו שוב. זה הריגוש האמיתי. כיף ליצור ONE PIECE שיש רק אצלנו הנתפר בדיוק רב ותפירה עילית בסטודיו״.

לתיאום פגישה: טל' 051-2024672 | האתרוג 23 ראשל"צ (בתיאום מראש) | אינסטגרם: shir.gindi.official
פורסם לראשונה: 10:55, 04.04.24
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button