אביב וינברגר מיישמת את מדוזה פוניטייל

מדוזה פוניטייל: התסרוקת הרותחת של הקיץ

מגזין גלאמור הגדיר אותה כתסרוקת הכי נכונה לקיץ, אחרי שכיכבה בפידים של הפאשניסטות הגדולות באינסטגרם והפכה לסופר־ויראלית בטיקטוק. הגיע הזמן שתתחילו להתאמן על ה"מדוזה פוניטייל" שלכן

פורסם:
אחרי שנתיים של קורונה בקיץ הזה אנחנו ושאר העולם מתכננים לחגוג כהוגן, כי מה שלמדנו בשנתיים האלה זה שאי אפשר לדעת מה יהיה מחר ומתי נינעל שוב בבית, אז אם אפשר לחגוג פשוט עושים את זה. בהתאם לכך גם האירועים הפכו מוגזמים יותר, גדולים יותר, חשובים יותר והכל יהיה הקיץ בווליום מאוד גבוהה ולא רק פה גם מעבר לים. בהתאם לכך הערכנו שנצטרך למצוא גם תסרוקות חדשות ומיוחדות להתאים את עצמנו למצב. לכן הסתכלנו בעמודים של האיט גירלז הנוכחיות, בניהן בלה חדיד, רוסליה, קנדל ג'נר ומצאנו תסרוקת אחת שחוזרת על עצמה והבנו שאנחנו הולכות לחרוש עליה כל הקיץ. תכירו את ה-מדוזה פוניטייל שכובשת את הרשת. מגזין גלאמור הגדיר אותה כתסרוקת הכי נכונה לקיץ אחרי שכיכבה בפידים של הפאשניסטות באינסטגרם והפכה לסופר ויראלית בטיקטוק עם עשרות מדריכים לדרכים ליישם אותה.



אז במה מדובר?
תחשבו קוקו גבוה AKA פוני טייל, רק שבמקום שהשיער משוחרר מאחור הוא אסוף בשתיים, שלוש או ארבע צמות. תסרוקת דיי פשוטה שאנחנו פשוט לא מבינות איך לא חשבנו על זה קודם ולגמרי אפשר להבין למה הפאשניסטות נדלקו עליה. אנחנו דיי בטוחות שבקרוב מאוד גם האיט גירלז הישראליות יתחילו ליישם אותה, כי היא פשוט מצוינת לארצנו החמה מהסיבה שהיא טובה נגד החום אבל הרבה יותר יפה ושיקית מסתם קוקו גבוה, וגם היא תשרוד הרבה זמן כפי שהיא לעומת שיער משוחרר שבמוקדם או במאוחר יתחיל להתקרזל ולהתפתל מהלחות הקשה שיש פה.



אז אחרי שהדלקנו אתכן, איך תעשו לעצמכן או לבנותיכן את התסרוקת המדוברת. כמובן שיש הרבה דרכים וסגנונות לעשות אותה, אפשר עם השיער מסורק לאחור, כמו בלה חדיד, עם שביל באמצע כמו קנדל ג'נר, אפשר לעשות את התסרוקת עם שתי קוקיות ושלוש צמות בכל קוקו ויש עוד לא מעט דרכים. נסביר את הבייסיק. מסרקים את השיער לקוקו גבוה וחשוב לוודא שאין כרבולות ושוונצים. לאחר מכן שמים מעט מוס אם רוצים שיראה יותר נפוח וטבעי או ג'ל אם רוצים שיראה יותר מהודק. מסרקים שוב ואוספים את השיער בגומיה לאחר מכן מחלקים את השיער לפי כמו הצמות שרוצים. בשביל שיהיה יותר נוח מומלץ לאסוף את החלקים האחרים של השיער בגומיות כדי שלא יפריעו. ואז כל חלק מחלקים לשלושה וקולעים צמה. פשוט וקל כפי שהבטחנו.

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button