Grass Cocoon

סלינו על כתפינו: האמנית שלובשת את הטבע

שמלה עשויה אצות, חצאית מגבעולי פרחים וצמות מעשביה יבשה, הכירו את האמנית שחוגגת את הקשר שלנו עם עולם הטבע

לי דניאל
פורסם:
1 צפייה בגלריה
Grass Cocoon
Grass Cocoon
Grass Cocoon
(Jeanne Simmons)

כנראה שאין יוצרת שמתאימה יותר לציין את חג הקציר והביכורים ממנה, הכירו את ג'אן סימונס (Jeanne Simmons). בין החופים, היערות והשדות שמקיפים אותה, האמנית האמריקאית הצעירה מביתה בצפון מערב האוקיינוס השקט, שואבת השראה מהנוף הטבעי כמו גם את חומרי הגלם שלה; ענפים, גבעולים, עשבים וקליפות עצים אותם היא אוספת, מלקטת ומשלבת ביצירות שלה. בעזרתם, סימונס ממחישה את הטבע הטבוע בנו ואת היותנו חלק בלתי נפרד ממנו.




היא נוגעת בנושאים הקשורים לאנושות ולכדור הארץ, כשבמרכז היצירה היחסים שלנו עם הטבע והקשר העמוק בינינו לבין הסביבה, שלדבריה נזנח ואותו היא שואפת לטפח ולעורר מחדש. את אותו החיבור לאדמה היא משקפת באופן פיזי, כשהיא קולעת את העשבים והצמחים השונים ושוזרת אותם בגוף האדם ובכך, מטשטשת את הגבולות בין השניים.

כתבות קשורות:

בין העבודות שלה, יצירה בשם 'Grass Cocoon' בה כפקעת, הדוגמנית נראית כאילו נבלעת ומתמזגת בצמחייה סביבה. ביצירה 'Lace Skirt' היא מדגמנת בעצמה מעין חצאית תחרה עדינה שמורכבת מגבעולי פרחים אותם מצאה בדרכה. בעבודה אחרת 'Extensions', היא קולעת את צמתה של הדוגמנית שהולכת וממשיכה אל העשב היבש שעל פני הקרקע וקושרת את הדוגמנית אל הקרקע ללא היכולת לברוח מהסיטואציה.



יש נוכחות נשית חזקה ביצירות, שכן היא רואה במין הנשי את החיבור למקורות ולאמא האדמה והדוגמניות לרוב נטמעות בנוף הפראי. מלבד הנושאים הסביבתיים, מעסיק אותה גם הפער החברתי בקהילות חלשות ומיעוטים והיא רואה קשר ישיר בין היחס שלנו לפלנטה ליחס שבין בני האדם.


חג שבועות שמח!

רוצים להתעדכן בכל פעם שעולה כתבה חדשה? עקבו אחרינו באינסטגרם
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button