אתם מוכנים?

אתם מוכנים? שבוע העיצוב באיינדהובן יוצא לדרך

עם דגש על ניסוי, חדשנות ותמיכה במעצבים צעירים, שבוע העיצוב איינדהובן מיישר מבט אל העתיד

לי דניאל
עודכן:
4 צפייה בגלריה
אתם מוכנים?
אתם מוכנים?
אתם מוכנים?
(באדיבות Dutch design week)

בחודש אוקטובר נוהרים מעצבים ומבקרים רבים אל איינדהובן לקראת שבוע העיצוב ההולנדי בעיר. אתמול זה קרה והמהדורה ה-21 של המאורע החגיגי נפתחה תחת התמה 'Get Set: We're on a mission'. הנושא הנבחר מדבר על הצורך להתכונן לאתגרים העתידים שצפויים לנו ומסמן שינוי באווירה ובמנטליות. האירוע שם את הדגש על תפקיד המעצבים לזהות את המתרחש סביבם, להיות מעורבים והכי חשוב, לפעול.

בכל העיר פרוסות השבוע תערוכות ואירועי עיצוב מסקרנים ותחת אותה התמה הוקמו שבע תערוכות שונות שמציעות נקודות מבט חדשות על העולם המשתנה ומזמינות את המבקרים לחשוב ולדון אודות העתיד לבוא. בין התערוכות, עיצובים שבוחנים את ערך החפצים סביבנו בעולם של צריכת יתר, פרויקטים המציגים איך העולם הווירטואלי שזור בעולם הפיזי, את האופן שבו אנחנו מחנכים את דור העתיד ואיך אפשר לשפר את יחסינו עם הטבע והסביבה.

4 צפייה בגלריה
ראש קריאיטיב שבוע העיצוב, מרים ואן דר
ראש קריאיטיב שבוע העיצוב, מרים ואן דר
ראש קריאיטיב שבוע העיצוב, מרים ואן דר
(Lisa Klappe)

4 צפייה בגלריה
Marjan van Aubel
Marjan van Aubel
Marjan van Aubel
(Martin Dijkstra)

4 צפייה בגלריה
השגרירים, סטודיו Formfantasma
השגרירים, סטודיו Formfantasma
השגרירים, סטודיו Formfantasma
(Blickfanger)

כמדיי שנה, מארגני שבוע העיצוב בוחרים מעצבים, שגרירים שמייצגים את הקולות העכשוויים בעולם העיצוב כיום. השנה, אלה הם צמד היוצרים 'Formafantasma' והאמנית מרג'אן ואן אובל (Marjan van Aubel), שמביאים את הפרשנות הייחודית שלהם לתמה השנתית עם פרויקטים שנתפרו במיוחד לכבוד האירוע.

כתבות קשורות:

הסטודיו של ואן אובל מתרגם אנרגיה סולארית לעיצוב יום-יומי שמשתלב בסביבה שלנו, דרך בניינים וחפצים שמקיפים אותנו. היא מחברת בין קיימות, עיצוב וטכנולוגיה במטרה להנגיש את אנרגיית השמש לכולם ולהסתכל על העתיד באור חיובי. "סטודיו Marjan van Aubel הוא חלוץ אמיתי בתחום העיצוב הסולארי ומביא את הנושא הזה לקדמת הבמה בדחיפות בולטת", מסבירה את הבחירה ראש קריאיטיב שבוע העיצוב, מרים ואן דר (Miriam van der Lubbe). "עבודתה מפגישה בין חדשנות, קיימות, עיצוב וטכנולוגיה. מרג'אן שמה את הפוטנציאל האמיתי של האנרגיה הסולארית על המפה על ידי שילובה בעיצוב המוצר שלה, ובכך מדגימה עד כמה עיצוב יכול להיות חזק. סטודיו Marjan van Aubel מוביל בעיצוב ויזמות שמראים את הצורך בשיתופי פעולה חכמים. מרג'אן היא דוגמה לדורות הבאים: מעוררת השראה, מונעת ושאפתנית".




מאחורי הצמד האיטלקי עומדים המעצבים אנדריאה טרימארצ'י (Andrea Trimarchi) וסימון פארסין (Simone Farresin). על קו מילאנו-רוטרדם, מעיצוב מוצר, עיצוב מרחבי ועד תכנון אסטרטגי, הסטודיו חוקר את הסביבות הבנויות והטבעיות בהן אנו חיים. "'פורמאפנטסמה' יוצרת עבודה ייחודית, חזקה מבחינה רעיונית ולעתים קרובות עושה תרגום פואטי של חזון ליצירה אקספרסיבית ובולטת. עבודתם נכללת באוספים בכל רחבי העולם. אנדריאה טרימרצ'י וסימון פארסין מסוגלים באופן ייחודי לשתף פעולה עם מותגים מובילים המבוססים על רעיונות אוטונומיים משלהם. הם מניעים לפיתוח כישרונות ולא מפחדים להתמודד עם נושאים וסוגיות של דחיפות חברתית", מספרת עליהם ואן דר.

מזמינות אתכם לשטוף את העיניים, לעקוב אחר האירועים ולגלות פרויקטים מעוררי השראה שמחכים שם השבוע.

רוצים להתעדכן בכל פעם שעולה כתבה? עקבו אחרינו באינסטגרם
פורסם לראשונה: 10:00, 24.10.22
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button