שתף קטע נבחר

תקשור ודיסק שבדרך

עפרה מאירוביץ מציעה לא רק תקשור ("עם הרבה אהבה") וסדנאות שכבר הצילו כמה נפשות תוהות מקשיי החיים, אלא גם עובדת על דיסק. במדיטציה

עפרה מאירוביץ מעניקה ("עם הרבה אהבה", כדבריה) ייעוץ באמצעות תקשור, ומציעה כבונוס גם סדנאות להתפתחות עצמית, יחסים, זוגיות, מדיטציה ואהבה. מאירוביץ: "מטרת הייעוץ היא לחזק את האדם, להוריד חסימות ולכוון אותו לדרך נכונה. אני לא מאמינה בהגדת עתידות כי כל עתיד הוא פוטנציאל ואסור להזיק לבנאדם ולשלול ממנו את זכות הבחירה. אם בחורה שואלת על בן-זוג קיים או עתידי, אני מייד נכנסת לקליטה לגבי האופי ורמת ההתאמה ביניהם, ועל-ידי שאלות מכוונות מנסה להראות איך לשפר או לבנות את היחסים שלהם".

 

אחת הלקוחות של מאירוביץ חשה שהיא אינה ראויה לקבל, וחיבלה בקשר עם בן-זוגה, בעיקר על-ידי הפעלת לחץ ונידנוד בלתי-פוסקים. בן-הזוג הגיב בהתרחקות, שהכניסה את הגברת לחרדות גדולות פי כמה. "אחרי שנכנסתי לתקשור וכיוונתי אותה על-ידי תרגילים, היא מיתנה, בשלבים הדרגתיים, את הלחץ, יצרה אמון ביניהם, יחסיהם השתפרו והפרידה נמנעה".

 

חלק ניכר מלקוחותיה של מאירוביץ מגיעים כשהם על פרשת דרכים - אישית ומקצועית, ומאירוביץ מלבנת איתם את הסיבות לכך. "אני מתמקדת בכשרונות של הלקוח ומגיעה יחד איתו להחלטה".

 

והיו גם פניות מסוג אחר. "קרה שבחורה בת 30 ומשהו התלוננה שאינה יכולה ללדת. חווינו סדרה שלמה של מדיטציות, וגילינו שבחיים קודמים היא היתה אמא לשני ילדים קטנים שטבעו בים ולכן לא הרגישה ראויה להיות שוב אמא. עבדנו על הנושא, היא פנתה שוב לבדיקות רפואיות, הרתה, וכיום היא אמא לילד".

 

ומה עם עניינים כלכליים?

 

"זוג בשנות החמישים שלו רצה לרכוש דירה במרכז הארץ. עשיתי תקשור ועלה לי חיזיון שהדירה כבולה בשרשראות, כלומר, לא פנויה לקנייה. הם היו על סף חתימת חוזה והתפלאו, אבל רצו לברר בטאבו ונדהמו לגלות שהדירה ממשוכנת".

 

מאירוביץ למדה גם הנחיית קבוצות במכון אדלר, והיא מכהנת כמתנדבת באגודה התיאוסופית זה יותר מ-20 שנה. שם היא מכוונת לחינוך נכון של ילדים, מייעצת בענייני בריאות, וגם מצליחה ברוב המקרים למנוע גירושים. "אחת הלקוחות, בחורה בת 29, השתוקקה לזוגיות משגשגת. "לימדתי אותה למגנט לעצמה גבר. על ידי 'עבודת בית' של דמיון מודרך, היא נכנסה למדיטציה, ראתה בן-זוג שעומד להגיע, ואז קיימה פגישה עיוורת עם מישהו שהיום הוא בעלה".

 

מישהי אחרת התייעצה עם מאירוביץ לגבי אביה החולה, שעמד לעבור ניתוח, ונדהמה לגלות שאביה סובל בכלל מבעיות אחרות. ואכן, לבסוף נותח האב בבית-חולים אחר.

 

אה, כן, מאירוביץ גם מוציאה אוטוטו דיסק למדיטציה. רק שתדעו.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שלום בר טל
מאירוביץ. "לא מאמינה בהגדת עתידות"
צילום: שלום בר טל
מומלצים