שתף קטע נבחר

זהירות: נסיונות פישינג נגד לקוחות "אוצר החייל"

הונאה מסוג פישינג מנסה לקבל מספרי אשראי וסיסמאות של לקוחות בנק אוצר החייל. זהירות ושימוש בדפדפן ותוכנת אבטחה מעודכנת מונעת את הפגיעה

גולשים מדווחים כי היום (ב') משעות אחר הצהריים התקבלו מיילים המתחזים לבנק אוצר החייל, ומנסים להשיג במרמה פרטים וסיסמאות כרטיסי הכספומט של לקוחות הבנק.

 

"לקוח יקר", נכתב במייל המתחזה, "הרישומים שלנו מראים כי הפגישה המקוונת שלך כבר נעולים בשל הסיבה הבאה 1. היכנס ניסיונות עם מידע לא חוקי. 2. עדכון לקוי על חשבון מקוון סמ"ק שלך". בהמשך, המייל מוביל את הגולשים לאתר המתחזה לבנק אוצר החייל, אך עם כתובת אחרת, ובו מתבקשים הגולשים להקשי את מספר כרטיס האשראי, התוקף שלו וסיסמת הכספומט.


האתר המתחזה

 

 

מדובר בהונאה מסוג פישינג, המתרחשת מפעם לפעם, בה הנוכלים מנסים להשיג כמה שיותר פרטים. המייל נשלח גם לאנשים שאינם לקוחות הבנק, באופן אקראי. הנוסח העילג מעיד על כך שככל הנראה מדובר במייל שהופץ בחו"ל ותורגם באמצעות תוכנת תרגום אוטומטית.

 

גירסאות אחרונות של דפדפנים ותוכנות אבטחה מצליחות להתריע כי מדובר באתר נוכל, וכמו כן, חשוב לדעת שהבנקים לעולם לא שולחים מייל ומבקשים להכניס שם וסיסמה, ובטח לא של הכספומט - אותו אף פעם אין להכניס לאתר באינטרנט. אם בכל זאת נפגעתם והכנסתם את הפרטים, פנו מיד לבנק שלכם ולחברת האשראי - ובקשו ליידע למחלקת הבטחון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים