שתף קטע נבחר

 

טריילרים חדשים: איך באים ילדים לעולם?

קומדיה חדשה מראה לכם את הצד הוולגרי של הביוץ וטיפולי הפוריות. דני טרחו חוזר וחושף אגרופים, זקן וצלקות. וגם בספרדית: יואן מקגרגור סוחף, כמעט כמו אסון הצונאמי מ-2004

כבר כילדים נחשפנו לספרי הדרכה שונים ומשונים שביקשו להסביר לנו באילוסטרציות משעשעות כאלה ואחרות את התשובות הסבוכות לשאלה "איך מגיעים ילדים לעולם?". בימים אלה, אחרי שכבר מזמן שחטו לנו את החסידה הקדושה, והפיפי של אבא ואמא נחשפו בחוצות העיר והמסכים הגדולים והקטנים, יכולים אולפני האחים וורנר להוציא לאקרנים קומדיה גסה כמו "The Babymakers".

 

צפו בטריילר של הקומדיה "The Babymakers"

 

סרטו של השחקן במאי ג'יי צ'נדראסחאר עוסק בנושאים של ביוץ, פוריות, הזרעה, אבהות ואמהות מהצד המיני והוולגרי שלהם. כבר בפתיחת הטריילר המוגבל לצפיית מבוגרים, עם הופעתם של זוג גיבורי הסרט בעיצומה של ארוחה רומנטית, אומר הבעל (בגילומו של פול שניידר): "אני לגמרי מוכן". אשתו המופתעת (בגילומה של אוליביה מון) תוהה: "אתה מוכן להיות אבא?". ואז מסתבר שמדובר באי הבנה - הוא בכלל התכוון למידת הכשירות שלו למין אנאלי.

 

רוצים לעשות ילדים? מתוך "The Babymakers" ()
רוצים לעשות ילדים? מתוך "The Babymakers"

 

ולמרות אי ההבנה הזאת, השניים מנסים לעשות את הדברים שזוג חפץ ילדים אמור לעשות (מין אנאלי הוא לאו דווקא אחד מהם) ומגלים שהבחור אולי נמרץ, אבל תאי הזרע שלו עצלים למדי. כדי להציל את המצב הוא נדרש לגייס את חבריו בניסיון להונות את בנק הזרע ולשלוף משם תרומה שנתן אי אז בצעירותו. האם הסרט יזקק מהנושא הרגיש הומור מחוכם ולא מתחנף, או שמדובר בעוד קומדיה וולגרית בוטה עם איברי מין חשופים בתור אות לתחילת הצחוקים? נמתין ל-2013. 

 

"The Babymakers" - תאריך יציאה בארצות הברית: לא פורסם

 

דני שובבני

אחרי קריירה קולנועית ארוכה, במהלכה גילם בדרך כלל נבלים, זוכה דני טרחו לעדנה מחודשת עם דמויות ראשיות וחיוביות לשם שינוי. כך קרה ב"מאצ'טה", בו כיכב כסוכן הסמוי שהפך לעבריין נוקם בשירות הצדק, וכך גם ב-"Bad Ass" בו הוא מגלם דמות שנעה בקווים עלילתיים דומים, בסביבה מעט שונה.

 

צפו בטריילר של "Bad Ass"

 

בסרטו של קרייג מוס, טרחו הוא פרנק וגה, יוצא מלחמת וייטנאם, שלא מוצא עצמו באזרחות. אירוע מקרי של ניסיון להדרת זרים באוטובוס שמסתיים בשני סקין-הדס פגועים, מביא לו תהילה מחודשת - לפחות בשכונת מגוריו מוכת הפשע. אולם זה לא ממש עוזר לו כשהוא נדרש לצאת למסע נקם נגד רוצחי חברו הטוב. שוב מכות, שוב דם, שוב שוטרים שסרחו ושוב הפנים המצולקות של טרחו, וגם אלו הלא פרופורציונליות של רון פרלמן. קולנוע מכוער במיטבו.

 

"Bad Ass" - תאריך יציאה בארצות הברית: אפריל, 2012

  

טובעים בספרדית

מה אפשר להגיד על יואן מקגרגור בימים אלה. נראה שסחף התפקידים שהוא מלוהק אליהם גדול מכל כוכב הוליוודי אחר. רק לאחרונה צצו פניו והופיעו שוב בטריילרים של "Perfect Sense" (לצד אווה גרין), "Salmon Fishing in the Yemen" (לצד אמילי בלאנט), וב-"Jack the Giant Killer" (בבימויו של בריאן סינגר), ובקרוב נחזה בועל מסכינו עם המותחן "בגידה כפולה" של סטיבן סודרברג. וזה לא נגמר פה: הינה עוד טריילר (דובר ספרדית) מהסרט "The Impossible" בכיכובו.

 

צפו בטריילר של הסרט "The Impossible"

 

הסרט, בבימויו של חואן אנטוניו באיונה הספרדי, מגולל את סיפור ההישרדות של תיירים מערביים במזרח אסיה בעת אסון הצונאמי ב-2004, שהיה עוצמתי אף יותר משטף תפקידיו של הכוכב הסקוטי.

מקגרגור, נעמי ווטס, ואפילו ג'רלדין צ'פלין משתתפים בהפקה הספרדית, שצולמה בחצי האי האיברי ובתאילנד.

 

מתוך ההתרשמות הקצרה והלא ממצה שמאפשר הטריילר, נראה כי הסרט שמבוסס על סיפור אמיתי - אחד מיני רבים באסון ההמוני ההוא - ינצל את איתני הטבע כדי להכניס יופי פראי ומסוגנן למסך. מקגרגור לא נראה פה, אבל אפשר לראות את ווטס טובעת ונסחפת, וגם אנחנו איתה בציפיה לקרקע המוצקה - בשפה האנגלית.

 

"The Impossible" - תאריך יציאה בארצות הברית: לא ידוע

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אוליביה מון. פול שניידר, תעשה לי ילד
דני טרחו. הפעם עם זקן
נעמי ווטס. טובעת בספרדית
לאתר ההטבות
מומלצים