שתף קטע נבחר

סלוטייפ שאפשר להקרין עליו טלוויזיה? עדיין לא

תערוכת CES היא לא רק על מסכים ענקיים וטכנולוגיות של חברות ענק. יש גם מקום לחדשנות עם יותר השראה של חברות פחות מוכרות. קבלו הצצה

תערוכת CES היא הזדמנות להראות חדשנות דיגיטלית, לא רק ליצרניות הגדולות כמו שארפ, LG וטושיבה, אלא גם לקטנות יותר. נכון, סרטי התדמית והפרסומות של החברות האלה לא מלוטשים, לפעמים לא בטוח שהמכשיר בכלל יימכר ליותר מקרובי משפחה, אבל יש בהם משהו מאוד מרענן ומלא בהשראה. שהרי עם משאבים בלתי מוגבלים, ברור שניתן ליצור מסך של 80 אינץ' בעובי של סלוטייפ. אבל סלוטייפ שאפשר להקרין עליו טלוויזיה? מממ. הנה רעיון (עוד אין, בטח יהיה). אם כן, ללא שהות נוספת, הנה כמה דברים מדליקים שאספנו מהתערוכה. רוצים עוד? אפשרכאן.

 

מקלידים בלי לראות

מכירים את הקטע שאתם בדיוק שוכבים על הצד מול הטלוויזיה במתח, תוהים אם אביב גפן יסתובב או לא, ופתאום נכנס סמס "ער/ה?" שאתם פשוט חייבים לענות לו? מה תעשו? או. טוב ששאלתם. חברת in10did מציגה את it types, ונראה שזה באמת עובד. חוץ מלכאלה שסתם אין להם כוח לקום, נראה שהגאדג'ט באמת יכול לעזור לאנשים שצריכים לעשות שתי פעולות בבת אחת.

  

 

תלוי בקואלה  

לא כל החברות שהגיעו לתערוכה הפציצו בטכנולוגיה מטורפת. ישנן כאלו, כמו Dockem, שפשוט המציאו מתלה. כן. שני מוטות שנדבקים לקיר. למה התלהבנו? קודם כל, כי זה כן משהו שיכול לעזור, אפילו יותר ממחשב שיודע מתי אתה נרדם ומעביר לפורנו (אין כזה, בטח יהיה), וגם כי הם קוראים למכשיר ''מעמד קואלה'', שזו חיה ממש מוצלחת.

 

 

 

מגן סמארטפון  

כמו שהאדם המודרני חכם לעומת האדם הקדמון אולם חלש ממנו, כך גם הסמארטפונים, חכמים בטירוף, אבל אוי, נזלה לי טיפה על האייפון טיפת ועכשיו הוא נאסף אל בוראו. חברת LifeProof מתמודדת עם העניין הזה בכבוד ובהגזמה. אם להאמין לסרטון, נשים יקרות ויפות מאוד, הסכיתו: יש תוסף סמארטפון שאחרי שתרכשו אותו תוכלו לרוץ עם המכשיר תחוב בתחתונים כדי לשמוע מוזיקה, לזרוק אותו לבוץ כדי לכתוב בפייסבוק ''נפל לי המכשיר בבוץ והוא עדיין עובד'' ולקחת אותו לגלישת גלים כדי לכתוב בטוויטר ''כריש אוכל אותי #מתה מבפנים''.

 

 

 

החיים בתלת מימד

התלת מימד כאן כדי להישאר, ולא רק כתוספת דבילית לסרט ללא תסריט על חייזרים כחולים. התוסף לחיים של חברת Sensics הוא קונספט של משקפיים חכמים מבוססי אנדרואיד שלוקחים את העסק של האדם הממוחשב כמה צעדים קדימה, עם ממשוק טוטאלי של 360 מעלות לכל אפליקציה, משחק או סרט אותם נחליט לחוות. בנוסף: הם ישוו לחובש אותן מראה של רובוטריק.

 

 

מגניב באקסטרים

אם הפיתוחים הטכנולוגים לסלון לא עושים לכם את זה, ואתם צריכים משהו יותר מרגש ופרקטי, אז ה-Trikke הוא בדיוק מה שאתם מחפשים. מדובר במעין תלת גלגל חשמלי, ומהצצה בסרטון בטוח שתרגישו מגניבים עליו (לא בטוח שאלו שיסתכלו עליכם מהצד יסכימו). בניגוד לדוגמן, כדאי שתוותרו על המכנסיים הקצרים והקסדה. או שפשוט תחזרו לקורקינט או לסגוויי.  

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
החיים בתלת מימד
מתוך סרטון תדמית של החברה
מומלצים