שתף קטע נבחר

תקלה ב-ADSL של 012 קווי זהב

מנויי החברה לא הצליחו לגלוש גם בסוף השבוע האחרון. "מדובר בעומס נקודתי אשר גרם לירידת ביצועים זמנית לחלק מצומצם מלקוחות החברה", נמסר מ-012 קווי זהב

מנויי 012.net, ספק האינטרנט של 012 קווי זהב, שמחוברים לאינטרנט באמצעות שירות ה-ADSL של החברה, מתלוננים בשבועיים האחרונים על תקלות בגלישה.

על פי פניות שהגיעו ל-ynet, מתברר כי התקלה הראשונה הייתה ביום שבת, ה-3.8.2002, ונמשכה מספר שעות. התקלה השנייה התרחשה ביום ו' האחרון וגלשה אל תוך השבת. גולשים שהתקשרו למוקד התמיכה של 012 קווי זהב האזינו לתקליט בנוסח "אנחנו מטפלים בבעיה...". בהודעה האוטומטית לא נמסר מה הסיבה לתקלה והגולשים התבקשו לנסות שוב מאוחר יותר. מנויי החברה שהמתינו למענה אנושי במוקד של 012 קווי זהב זכו לשמוע הסבר מפורט יותר. מקור התקלה בחיבור בין תשתיות ה-ADSL של בזק לרשת של 012 קווי זהב, נאמר להם.

"012 קווי זהב לא טרחו להתנצל", כתב אלן, שפנה ל-ynet באימייל האדום, אנחנו משלמים להם מעל 250 שקל לחודש. אני מאמין שיש עוד הרבה לקוחות כמוני שזועמים על עניין".

"מדובר בעומס נקודתי אשר גרם לירידת ביצועים זמנית לחלק מצומצם מלקוחות החברה", נמסר מ-012 קווי זהב,"העניין נמצא בבדיקה כדי שתקלות כאלה לא יישנו". 012 קווי זהב לא הגיבה לשאלת ynet, אם בכוונת החברה לפצות את המנויים על אובדן זמן הגלישה. שירות ה-ADSL של 012 קווי זהב פועל כעת באופן סדיר, נמסר מהחברה.

 

פורסם לראשונה

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים