שתף קטע נבחר

אספקת מוצר חלופי

בצורב התקליטורים שברשותי התעוררה בעיה, ובמסגרת האחריות הוא נשלח למעבדת תיקון. צורב חלופי לא הובא גם לאחר המתנה של כשבועיים. מה פרק הזמן הסביר בו נדרש יצרן להביא מוצר חלופי במסגרת אחריות?

 

עו"ד יעל אונגר משיבה:

 

הדעת נותנת, שמוצר חלופי צריך לספק מייד עם מסירת המוצר המקולקל לתיקון. אחרת אין לשירות זו שום משמעות. למשל, אם יסופק רכב חלופי לנהג 5 ימים אחרי תאונה, וביום השישי תוחזר המכונית מהמוסך אחרי תיקון, הרי שהוא לא יוכל ליהנות כלל מהרכב החלופי. והוא הדין בצורב או בכל מכשיר אחר.

 

 

 

 

 

 

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים