קמפיין קסטרו מן בעירום נפסל לשידור
הרשות השנייה פסלה לשידור את הקמפיין, בו נראים גברים ונשים עירומים וגם את הגרסה המצונזרת, בה טושטשו חלקי הגוף. החברה החליטה שלא לפנות לבג"ץ ותעלה בערוץ 2 קמפיין טיזרים שיפנה את הקהל לגרסה המלאה ב-MTV ובאתר האינטרנט
חברת האופנה קסטרו מן תעלה מחר (ה') קמפיין פרסום לעונת החורף 2003, בהשקעה של 5 מיליון שקל. הקמפיין, שהופק באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, יעלה באתר האינטרנט של החברה, ב-MTV ובבתי הקולנוע. בערוץ 2 תעלה גרסה מצונזרת של הפרסומת.
הקמפיין, בהשתתפות דוגמן הבית של החברה דודי בלסר, צולם ברומניה. בקמפיין נראה בלסר יוצא מהמים ומסתובב בחוף נטורליסטים בו נמצאים עירומים ועירומות. אף אחד לא מתייחס אליו, עד אשר הוא מתחיל להתלבש בבגדי קסטרו-מן. אז החוף "מתעורר לחיים" והבחורות מסביב מתחילות להסתכל עליו. הסלוגן המוביל את הקמפיין: "גברים מתלבשים, נשים מסתכלות".
לפני תחילת הצילומים הגישה החברה הגישה לרשות השנייה את תסריט הקמפיין לקבלת אישור.
הגרסה הראשונה והמקורית של סרטון הפרסומת לא אושרה לפרסום ע"י הרשות השנייה, בטענה כי יש בו רמיזות מיניות בוטות. החברה הגישה גרסה מצונזרת נוספת, בה טושטשו חלקי הגוף העירומים, אך גם היא לא אושרה לפרסום.
לבסוף הוחלט להעלות בערוץ 2 סרטון טיזרים מצונזר עם הפנייה לקהל לצפות בגרסה המלאה באתר האינטרנט של החברה, בבתי הקולנוע וב-MTV.
גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו, אמר: "כחברה מובילה רצינו לצאת עם סרט פרסומת שישקף את חווית היצירה והמובילות של קסטרו. עשינו סרט פרסומת מדהים, חושני ויצירתי, שעוד לא נראה כמותו בארץ". לדבריו, קסטרו אינה מחפשת גימיקים תקשורתיים ולכן החליטה שאין לה עניין לפנות לבג"ץ.
עוד הוסיף רוטר, "קסטרו לא מתכוונת להתפשר על דרך היצירה, ואנו נמשיך לבטא את האיכויות והיצירתיות. אנחנו מאמינים שלא יהיה אחד בארץ מקהל לקוחותינו שלא ייחשף לפרסומת".