שתף קטע נבחר

קו רכבת ממודיעין לנתב"ג

דובר רכבת ישראל, בני נאור, מעריך כי בשלהי שנת 2005 יסתיימו העבודות על הקו הרכבת שיקשר בין שדה התעופה בן גוריון למודיעין; מנכ"ל רכבת ישראל, יוסי שניר מציין כי זמן הנסיעה הצפוי יהיה 26 דקות; וראש עיריית מודיעין "אני שמח"

הקמת מסילת הרכבת בקו נתב"ג-מודיעין יוצאת לדרך. רכבת ישראל החלה לאחרונה בעבודות להקמת המסילה בקטע שבין פאתי מודיעין למודיעין.
העלות הכוללת של קו נתב"ג-מודיעין היא כ- 900 מליון שקלים, אורך המסילה בקטע שבין נתב"ג למודיעין יהיה 14 קילומטרים. דובר הרכבת בני נאור מסר כי סיומו של הקמת הקו, המהווה המשך לקו תל אביב נתב"ג, צפוי בסוף שנת 2005.
מנכ"ל רכבת ישראל יוסי שניר מסר כי "מטרת הקו נתב"ג מודיעין היא לעבות את רשת המסילות כחלק ממערכת להסעת המונים, אשר תחבר את העיר מודיעין למרכז הארץ ותהווה בסיס לקו המהיר תל-אביב – ירושלים". שני הוסיף כי זמן הנסיעה הצפוי ממודיעין לתל אביב יהיה 26 דקות.
פרויקט הקמת קו נתב"ג-מודיעין כולל הקמת קו כפול בין גנות ובין נתב"ג לבין מודיעין. מלבד זאת, כולל הפרויקט הקמת תחנות מודיעין, פאתי מודיעין ותחנת דניאל אשר תשמש כתחנת מעבר לקו ממודיעין לירושלים וביצוע התחברות למסילה המזרחית לכיוון לוד ולכיוון ראש העין.
ראש העירייה משה שכטר: "אני שמח ושלחתי מברק ברכה לשניר. אנחנו ומצפים שקבלן נוסף יתחיל לעבוד וזה מוכיח שבסוף 2004 או תחילת 2005 הרכבת תגיע למודיעין. שניר התקשר אלי ומצא לנכון להודיע לי באופן אישי על התחלת העבודה של הקבלן הראשון. זו אחת הבשורות הטובות לעיר מודיעין ולתושביה".

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
ממודיעין לתל אביב ב-26 דקות
צילום: איי פי
מומלצים