שתף קטע נבחר

אמזון: המשלוחים לישראל נמשכים כרגיל

בחברה מבקשים להבהיר בעקבות פרסומים בישראל, כי לא חל כל שינוי במדיניות המשלוח של פריטים לישראל וכי מקור אי ההבנה במכתב שגוי שקיבלו מספר לקוחות ישראלים

המשלוחים של מוצרי "אמזון" לישראל נמשכים כרגיל וללא הפרעה. כך נמסר מאתר האינטרנט, בעקבות פרסומים בישראל בסוף השבוע שלפיהם החנות המקוונת מסרבת לשלוח מוצרים לישראלים על-פי הוראה של הממשל האמריקני. מקור אי ההבנה, על-פי החברה: מכתב שגוי שנשלח בטעות למספר קטן של לקוחות בישראל.
"על-פי בדיקה שערכנו, לקוח אחד או שניים קיבלו הודעה שגויה מנציג שירות לקוחות של Amazon.com", הסבירה פטי סמית ממחלקת קשרי העיתונות ב"אמזון". "התקנות הפדרליות אוסרות עלינו לשלוח מוצרים ללקוחות במקומות כמו קובה, צפון-קוריאה ועיראק. אותו עובד בלבל ככל הנראה בין ישראל לאחת המדינות האלה ולכן שלח את המכתב השגוי. כאמור, מספר קטן מאוד של לקוחות קיבלו את ההודעה השגויה ולא מדובר בתופעה רחבת היקף. אמזון ממשיכה במשלוח של ספרים, מוזיקה ודי וי די לישראל ללא כל הגבלה".
במכתב הסירוב שקיבלו הלקוחות הישראלים של "אמזון" נכתב: "תודה על פנייתכם, אבל לצערנו, עקב תקנות של הממשל הפדראלי, נאסר עלינו לשלוח מוצרים לישראל. אנחנו מצטערים". אבל, כאמור, לא התקבלה לאחרונה כל תקנה האוסרת על עסקים בארה"ב לשלוח מוצרים לישראל - ודף המפרט את מחיר משלוחי המוצרים לארץ לא הוסר מאתר "אמזון".
"אמזון" שולחת לישראל תקליטורים, די וי די, קלטות וידיאו, מוזיקה ותוכנה מסוימת אך לא בגדים, כלי בית ומוצרי אלקטרוניקה.
היקף המכירות של האתר צפוי להסתכם השנה בכארבעה מיליארד דולר, כאשר חלקה של ישראל בהכנסות אלה מוערך בכמה עשרות-מיליוני דולרים.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים