שתף קטע נבחר

מוקד השידורים של yes הושבת לשעות ארוכות

לקוחות חברת הלוויין לא ראו טלוויזיה החל מהבוקר, עקב תקלת חשמל חמורה. גם מוקד שירות הלקוחות לא עבד

מוקד השידורים של חברת הטלוויזיה בלוויין yes הושבת מהבוקר (ה') ועד לשעות הצהריים בגלל תקלת חשמל חמורה, ולקוחות החברה לא יכלו לצפות בערוצי השידור. על מסך שידורי הלוויין, בכל הערוצים, מופיעה שקופית המודיעה על תקלה טכנית, ומפנה את הלקוחות למוקד השירות של החברה.
אלא שלקוחות שניסו להתקשר לשירות הלקוחות של החברה שמעו הודעה קולית האומרת כך: "לקוחות יקרים, מוקד שירות הלקוחות עמוס כרגע. לשירותכם אתר האינטרנט של יס, ולמקרים דחופים נא לשלוח פקס. למענה נציג שירות בנושאים שונים נא התקשרו מאוחר יותר. תודה על הסבלנות, yes" - ואז השיחה מתנתקת.
ניסינו את אתר החברה - גם הוא קרס. ל-ynet נודע עוד, כי תקלת החשמל גרמה לכך שגם מערכת ה-call center של החברה קרסה, כך שלמעשה שיחות כלל לא מגיעות אל מוקד שירות הלקוחות של החברה.
מ-yes נמסר בתגובה, כי "הבוקר ארעה תקלת חשמל במתקן השידורים של חברת yes. התקלה בחשמל ארעה בסביבות השעה 10.00. מיד עם גילוי התקלה נכנסה לפעולה מערכת הגיבוי האוטומטית של yes. הפעלת מערכת הגיבוי אפשרה להשאיר באוויר את 20 הערוצים החשובים ביותר הכוללים את: הערוצים 1,2, ערוצי הבית של yes: בריזה, yes+ ערוצי הסרטים יסבבה וערוצים 5 ו-5+. מהנדסי החברה טיפלו בתקלה ובשעה 13:00 חזרו השידורים במלואם.
"חברת yes גאה במערכת הגיבוי אשר פעלה ללא דופי ואפשרה לקוחות yes להמשיך ולצפות בערוצים העיקריים כמעט ללא דופי".

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים