שתף קטע נבחר

מנכ"ל רשת שוקן נבחר לאיש השיווק של יולי

יוסי ורשבסקי נבחר בשל היוזמה וההפקה של פרויקט "טעם העיר"

יוסי ורשבסקי, מנכ"ל רשת שוקן, נבחר על ידי איגוד המפרסמים לאיש השיווק של חודש יולי.
ורשבסקי נבחר בשל היוזמה וההפקה של "טעם העיר", הפרויקט השיווקי המרכזי של העיתון. בטעם העיר היו השנה 130 דוכני מזון וביקרו בו למעלה מ- 450 אלף איש. על פי ההערכות, הגיע המחזור הכספי של הפעילות לכ-5.5 מיליון דולר.
האירוע השנתי הוא חלק מהפעילות השיווקית של "העיר" למעורבות בקהילה. לדברי ורשבסקי, האירוע ממצב את העיתון כקובע את האג'נדה התל אביבית, והדבר תורם לפרסום ושיווק של העיתון ושל הרשת כולה. לדבריו, הוא רואה הצלחה מיוחדת של טעם העיר בשנה שעברה, בהתחשב במצב הביטחוני שהמשק היה בו.
ורשבסקי (44) התחיל את דרכו ברשת שוקן לפני כ-17 שנים. הוא החל כמפיץ של עיתון "חדשות" ועבר דרך שורה של תפקידי ניהול. ב-9 השנים האחרונות הוא משמש כמנכ"ל רשת שוקן.


לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים