שתף קטע נבחר

קניון ארנה מנסה למשוך מבקרים

יוצא במבצע החזר מע"מ ברכישות בחנויות האופנה. בעלי הקניון מגיב לפרסומים על ירידה במספר המבקרים: "בארץ אין רגע שמפרגנים". אני הבעלים של 20 קניונים ויש לי את הידע

קניון ארנה, שנפתח לפני כארבעה חודשים בהרצליה פיתוח, פותח במבצע למשיכת קונים. במסגרת זו, כל הרוכש בחנויות האופנה, הנעליים, התיקים ואביזרי האופנה בקניון ב-300 שקל ומעלה, יקבל החזר בגובה המע"מ (18%). ההחזר יינתן בתלושי כסף ארנה ויוכל לשמש לקניות חוזרות בחנויות המשתתפות במבצע. ניתן להגיע לסכום המינימלי על-ידי קנייה בכמה חנויות באותו יום, בסכומים קטנים יותר.

 

המבצע יהיה תקף מ-23 בנובמבר עד 4 בדצמבר. תלושי הכסף תקפים עד ל-31 בדצמבר. המבצע ילווה בקמפיין פרסומי, בהשקעה של 400 אלף דולר, תחת הסיסמה "אופנה אין, מע"מ אאוט".

 

בעל השליטה בקניון, מוטי זיסר, אמר ל"ידיעות אחרונות", בתגובה לטענות על ירידה במספר המבקרים בקניון ואי-שביעות רצון של בעלי חנויות: "בבעלותי 20 קניונים בארץ ובחו"ל ויש לי כבר את הניסיון. בארץ אין רגע שמפרגנים. הצלחה של קניון לא בודקים אלא שנה-שנה וחצי לאחר הפתיחה. צריך לזכור שארנה פתוח רק 4 חודשים.

 

"החודשים הראשונים התאפיינו במכירות היסטריות ובמספר שיא של 40 אלף מבקרים ביום. ברור שאחרי תקופה יש ירידה במספר הבאים. גם היום מספר המבקרים אצלנו, בממוצע שבועי, גדול מבכל קניון אחר באיזור. כל השטחים בקניון מושכרים, אבל לא כל המתקנים עובדים עדיין. עד הקיץ הכל ייפתח, ואז ארנה יתפוס את מקומו הראוי.

 

"ארנה הוא קניון שונה מהאחרים בכך שכדי להגיע אליו יש להיכנס למכונית ולנסוע, אבל הוא מספק בתמורה יותר מכל קניון אחר. הנחת העבודה שלנו היא שאנשים יבואו ממרחק של עד חצי שעה נסיעה, שפרושו פוטנציאל מבקרים של כ-2 מיליון איש.

 

"עוד לא פתחנו את כל מתקני השעשועים ואת חנות המזון שמעוצבת בסגנון של כפר איטלקי ושתשתרע על שטח של 2,000 מ"ר. יפעלו בה 40 זכיינים מתחום המזון, שמייצגים את המיטב בתחומם. ארנה תפעיל הסעות בצהריים, לשימוש עובדי חברות ההיי-טק והחברות האחרות בסביבה.

 

אבל המגמה היום היא דווקא להוציא רשתות מזון מקניונים.

 

"אני הייתי הראשון שצעק שנגמר עידן הסופרמרקטים בקניונים. אמרתי שאצלי לא תיכנס רשת מזון. כיום, גם עשירים הולכים לרשתות המזון הכי זולות. אף אחד לא רוצה להיות פראייר. אני גר ליד שכונה יוקרתית - נווה מרום ברמת-גן, ובסניף שופרסל השכונתי המחירים יותר יקרים מבסניפים אחרים של הרשת. בארה"ב, שום רשת מזון לא היתה מעזה לגבות מחירים שאינם זהים בכל הסניפים. אבל גם אדם רגיל מרשה לעצמו ללכת למעדנייה מפעם לפעם, ולכן רשתות המזון בארץ יתחלקו לשניים: רשתות זולות ומעדניות. זו המגמה".

 

זיסר מציין, כי "אנחנו מייעדים את קניון ארנה להיות בית מקדש לאופנה. אנשים עוד לא שמים לב שזה לא עוד קניון לקניות, אלא מקום עלייה לרגל לצעירים, שבאים לקנות או לבלות".

 

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים