שתף קטע נבחר

מצרים: מרד צרכנים של לקוחות הסלולר

הוועדה לזכויות האזרח במצרים קראה ללקוחות הסלולר במצרים, הנאמדים בכ-6 מיליון, להשבית את מכשיריהם למשך 24 שעות במחאה על העלאת תעריפים

"מרד צרכנים" של בעלי טלפונים סלולריים במצרים עקב ייקור התעריפים. סוכנות "רויטרס" מדווחת, כי לקוחות מצריים כיבו את הטלפונים הניידים שברשותם למשך 24 שעות במחאה על העלאת תעריפים.

 

יו"ר הוועדה לזכויות האזרח במצרים, פרידה א-שובאשי, אמרה אתמול ל "רויטרס", כי הוועדה קראה למנויי חברות הסלולר "וודהפון מצרים" ו"מובינייל" לכבות את מכשירי הטלפון הנייד שברשותם למשך 24 שעות מאמש בחצות.

 

מינואר השנה ייקרו שתי חברות הסלולר הללו את תעריפיהן, דבר שהביא לעליית מחירי כרטיסי החיוג. בעקבות לחץ של הוועדה לזכויות האזרח, הפחיתו אמנם החברות את התעריפים, אך לא בשיעור שדרשה הוועדה לזכויות האזרח - להחזיר את רמת התעריפים לזו שהיתה לפני ינואר 2004.

 

יו"ר הוועדה, אמרה כי "אין לנו כל ברירה. הממשלה לא מגינה עלינו. מפלגות (האופוזיציה) לא מגינות עלינו ואנו מחשיבים את פעולתנו כביטוי להגברת המודעות העולמית לחשיבותם של המוסדות שאינם ממשלתיים. אנו מבטאים את רצון הציבור ופועלים להכנתה של תוכנית שתקרא לצרכנים לוותר על הטלפון הנייד".

 

הוועדה החליטה שאם החרם בן ה-24 שעות לא יעזור, היא תרחיב אותו למשך שבוע ואף לחודש.

 

חברת "מובינייל" מסרה בשבוע שעבר כי רווחיה בשנת 2003 הסתכמו בכ-150 מיליון דולר (כ-915 מיליון לירות מצריות), בכ-80 מיליון דולר יותר מאשר בשנת 2002. מספר מנויי שתי חברות הסלולר במצרים מוערך בכ-6 מיליון.

 

 

 

 

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
6 מיליון לקוחות
6 מיליון לקוחות
עלייה במספר המנויים
עלייה במספר המנויים
מומלצים