שתף קטע נבחר

רנו מזמינה את הסניק למוסך

יבואני המותג הצרפתי לישראל מזמינים בעלי רנו סניק לבדיקת מערכת שקיעת דוושת בלם. בכל העולם מדובר ב-190,000 מכוניות, בישראל נמכרו 229 בלבד

יצרנית הרכב הצרפתית רנו קוראת ל-190,000 בעלי סניק II, שיוצרו מ-2003 ועד סוף ינואר 2004, לבדיקה במוסכים המורשים. בין הנקראים לבדיקה נכללים גם 229 לקוחות של קבוצת קרסו, יבואנית רנו לישראל. הסיבה: מנגנון הגנה על רגלי הנהג במקרה של תאונה, הגורם ל"שקיעת" דוושת הבלם כלפי מטה, עשוי להתגלות כלקוי.

 

לפי רנו, יתכן והמנגנון הופעל בטעות במהלך הרכבת המכוניות על פס הייצור, ולכן עלולה דוושת הבלם לשקוע בכשבעה ס"מ שלא לצורך, גם במהלך נסיעה רגילה. לדברי רנו, לא ידוע בינתיים על תאונות או נפגעים כתוצאה מהבעיה.

 

לדברי קבוצת קרסו, לקוחות שרכבם נדרש לבדיקה יוזמנו בימים הקרובים על-ידי מחלקת השרות, ויוכלו לבצעה בכל מוסכי הרשת של היבואן. במסגרת הבדיקה ייבחן המנגנון ויוחלף במידת הצורך. הן הבדיקה והן העבודות הנוספות או החלקים שיידרשו עבור התיקון ימומנו באופן מלא על-ידי היבואן.

 

לדברי קרסו, הבדיקה במוסך תסתיים תוך מספר דקות. במקרה ותדרש החלפת המנגנון כולו, תארך העבודה כשעתיים. מחלקת שירות הלקוחות אצל היבואן עוסקת בשלב זה באיתור ושליחת הודעות מתאימות לבעלי המכוניות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים