שתף קטע נבחר

לקוחות HP מארגנים מרד צרכנים

עשרות ישראלים בעלי מחשבים ניידים מתוצרת HP החליטו לפעול נגד "השירות הקלוקל", שקיבלו במעבדת השירות של החברה בתל אביב, והגישו תלונה למטה החברה באירופה. HP: "מדיניות השירות עומדת בסטנדרטים"

עשרות לקוחות HP בישראל, בעלי מחשבים ניידים, אשר זועמים על השירות הגרוע שהם זוכים לו מצד מעבדת השירות של החברה בארץ, החליטו לארגן מרד צרכנים, ופנו בתלונה למטה HP באירופה, כך מדווח הבוקר (ג') דודי גולדמן ב"ידיעות אחרונות".

 

לדברי רן מלמד, המשמש גם כמשנה למנכ"ל עמותת "ידיד", המפעילה שירותי סיוע משפטי חינם לשכבות החלשות, השירות במעבדת החברה ברחוב נירים בתל אביב בעייתי, העובדים אינם יעילים, והמצב בלתי נסבל. "מזה כ-10 שנים שאני

משתמש במחשבים ניידים של חברת קומפאק (היום בבעלות HP - המערכת), ותמיד אמרו לי שהעיקר שלא אזדקק לתמיכה הטכנית שלהם. לפני שבועיים לא היתה לי ברירה ונאלצתי להגיע לשם", סיפר מלמד.

 

לאחר החוויה הבלתי נעימה, פירסם מלמד את סיפורו במספר פורומים באינטרנט, ו"קיבלתי עשרות תשובות מאנשים, שגם הם נפגעי HP", שבעקבותיהן החליט לארגן מאבק צרכנים נגד "שירותי המעבדה הקלוקלים של החברה". עד כה פנו אליו 23 איש מרחבי הארץ, ביניהם גם א', "לקוח לא מרוצה של HP", שכותב:

 

"אני ואחי קנינו מחשב נייד של החברה, וביקרנו במעבדה שלהם בתל אביב כמה פעמים, עקב תקלות בדיסק הקשיח ובצג המחשב, וכל פעם שלחו אותנו ב'לך ושוב'".

 

לא היחיד

 

בעקבות הדברים הללו שלח מלמד מכתב לקרלי פיורינה, יו"ר HP העולמית, ולדבריו שוחח עם אחד מעוזריה, שהודיע לו כי תלונתו הועברה לטיפולו של מטה החברה באירופה, הממונה על הסניף הישראלי.

 

HP ישראל מסרה בתגובה כי "מעבדת השירות של החברה עומדת לשירות לקוחות החברה בארץ. מדיניות השירות נקבעת על ידי מטה החברה, עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ומחייבת את כלל המעבדות בעולם. אנו מצטערים על כל אי נעימות, ועושים כל שביכולתנו כדי לפצותם את הלקוחות, שהטיפול בהם לקה בחסר".

 

בשבוע שעבר הבאנו ב-ynet את סיפורו של דודו, טכנאי מחשבים, שהמחשב הנייד שלו, מתוצרת HP, סבל מתקלות. המחשב, עדיין תחת אחריות, נשלח לתיקון במעבדות החברה כשלוש פעמים, כשבכל פעם מאשימים אנשי החברה את מערכת ההפעלה בתקלה. רק לאחר אינספור פניות מצידו ומצידנו - הואילה החברה להודות בטעותה, וסיפקה לו מחשב חדש. לפרטים נוספים ניתן לפנות למלמד בדואר האלקטרוני: ran@yedid.org.il.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
HP. "לא להזדקק לתמיכה הטכנית"
מומלצים