שתף קטע נבחר

זהירות, מותגים בדרך

אתה נוסע בפיאט אונו שלך דרך שדרות נוקיה. ברדיו המסוק של פלאפון מדווח על פקקים בכניסה לפארק קולגייט, הרבה מדי וולוואים ומרצדסים מובילים את המון האדם להופעה של הכוכב שנולד זה עתה בסלקום. תרחיש לא דמיוני

התלות שלנו במותגים והרצון שלהם להיכנס לכל פינה בחיינו הופכים אותם לעיתים לבלתי נסבלים. אם נמשיך לתת לזה יד, התרחיש שתקראו בשורות הבאות יהפוך בעתיד הלא רחוק למציאות עגומה. תתחילו לקרוא.

 

אתה נוסע בפיאט אונו שלך דרך שדרות נוקיה. ברדיו המסוק של פלאפון מדווח על פקקים בכניסה לפארק קולגייט, הרבה מדי וולוואים ומרצדסים מובילים את המון האדם להופעה של הכוכב שנולד זה עתה בסלקום. אנשים ממהרים לראות אותו לפני שהתהילה בת השעתיים תחלוף, והכוכב הבא כבר מאיים להיוולד בסגול לפני שההופעה תתחיל.

 

אתה מחליט לשנות כיוון. מביט החוצה מהחלון ורואה את משטרת מקדונלד'ס מכוונת את התנועה למשחק הכדורגל בין מכבי "הונדה" חיפה לבין הפועל "כתר" תל אביב. הרדיו שב ומדווח על תקריות אלימות בגבול הצפון: "פפסי מאיימת להסיר את החסות מצבא סוריה אם היא תמשיך לתמוך בטרור", אומר הקריין העייף.

 

אתה שולף דיסק של "כפר המוסיקה של קוקה קולה" וסותם איתו את החדשות. אצבעותיך מתופפות על ההגה, הדג נחש, שלום חנוך, אביב גפן, היהודים, הערבים, כולם על במה אחת, תחת לוגו אחד, שרים בערבוביה את ההמנון של קוקה קולה.

 

שלטי חוצות מבהילים במימדיהם מבשרים כי איגוד יצרני הדיאודורנטים שלחו משלחת לחלל כדי לסגור חשבון עם החור באוזון. הדיסק של קוקה קולה קופץ לך החוצה והרדיו חוזר. אתה נזכר שחתמת על טופס הוזלה משמעותית במחיר כשקנית את הרדיו דיסק הזה. הסכם שמחייב אותך לשמוע פרסומות.

 

בינתיים ברדיו החלה השעה של סלקום. אמנם בערכי המותג שלהם הם מחפשים עדיין אהבה, אבל זה לא מפריע להם לאיים שאם עד חג האהבה מדינת ישראל לא תחליף את המגן דוד הכחול בדגל לכוכב סגול, הם יסירו את התמיכה שלהם לאלתר. מסתבר שלמרות שמשרד הפרסום שלהם הציע להם ישראליות בליבת המותג הם לא חייבים לשמוע להם, יש עוד מדינות בעולם.

 

אתה עוצר ברמזור. דיילים של תנובה לבושים באדום מכריחים אותך לפתוח את החלון ומאכילים אותך בכפית את הדיאט יופלה עד שתסיים אותו. הסכם חדש שנחתם בינם לבין משטרת מקדונלד'ס מאפשר להם להשתלט על הצמתים. אמנם היה ניסיון הזוי להתערבות מצד הממשלה, אבל אומרים ששר המותגים הנוכחי פשוט חלש מקודמו.

 

הרמזור מתחלף לירוק. אתה בולע את טיפת היוגורט האחרונה, עוצר את הפיאט ויוצא החוצה להתאוורר. גשם עצוב מתחיל לרדת. הגשם בחסות קלאב הוטל מוריה, רשת מלונות בארץ ובעולם.

 

ראו הוזהרתם. 

 

נ.ב

 

לאחר סיום כתיבת שורות אלו התקבלה במערכת ynet הודעה לעתונות מטעם חברת סמסונג, בזו הלשון: "סמסונג סלולר תתן את החסות הראשית למצעד האהבה של תל אביב, שימותג תחת שמה וייקרא Samsung Love Parade". מסתבר כי לפעמים הנבואות מגשימות את עצמן מהר מהצפוי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים