שתף קטע נבחר
 

עבודי-נור הסירו שלט חוצות פרובוקטיבי של ערוץ 10

ערוץ 10 הזמין מעבודי נור שלט חוצות בצומת עלית בר"ג בו נכתב: "אשתך בת 50? זרוק את הזקנה וקח רוסיה צעירה!". השלט מוסר בעקבות הפרסום ב-ynet. מנכ"ל עבודי-נור: אני מתנצל באלף התנצלויות

בעקבות הפרסום ב-ynet הסירה חברת שילוט החוצות עבודי נור את השלט הפרובוקטיבי שפורסם היום (ב') בצומת עלית ברמת גן. על השילוט נכתב: "אשתך בת 50? זרוק את הזקנה וקח רוסיה צעירה!". בצד הטקסט הופיעה תמונה של צעירה עם הכיתוב: "בוא נתחתן". מספר הטלפון הוביל למשרד הכרויות פיקטיבי בשם "דף חדש".

 

משרד הפרסום שחתום על השלט היה עבודי נור, מקבוצת מקסימדיה. אבי לנד, מנכ"ל מקסימדיה ועבודי נור,אמר ל-ynet כי "אני מתנצל באלף התנצלויות כלפי כל מי שעלול להיפגע ממסר נלוז זה. שלט הפרסום הוזמן על ידי ערוץ 10 כשלט בודד לצורך צילומו. מערכת הבקרה שלנו לבדיקת מסרים שאינם ראויים כשלה, ועל זה אני מצר. מייד לכשהובא לידיעתי תוכן השלט, הוריתי להסירו - וכך נעשה". 

 

מערוץ 10 נמסר בתגובה, כי "מדובר בפיילוט לתוכנית סאטירה חדשה בשם "הפרובוקטור". אנו שמחים על ערנות הציבור שהבחין בשלט, מקווים שאף אחד לא נפגע".     

 

לפני כשנה, אגב, חברת שילוט החוצות רפיד עשתה פרובוקציה דומה, עם סיסמה שקראה להירשם למועדון חילופי זוגות. הטלפון שפורסם הוביל להודעה קולית כי הרשימה מלאה. לאחר כשבועיים פירסמה החברה הודעה כי "רפיד מודה למאות אלפי ישראלים שבחנו מחדש את הזוגיות שלהם - בזכות שלטי הפרסום..."

 

משדולת הנשים נמסר בתגובה, כי "השדולה נאבקת בפרסום פוגע בנשים מזה 20 שנה, ונסיוננו בשנים האחרונות מראה כי  פרובוקציות מהסוג של הפרסומת הזו - אף על פי שהן גורמות לבאז התקשורתי אותו מתכוון המפרסם ליצור, גורמות בסופו של דבר להפסד למפרסם. זאת משום שהצרכן הישראלי התבגר, ובניגוד לדעתם של המפרסמים, מחרים בעצמו מוצרים הגורמים לו לאי נוחות. בעקבות זה אנו רואים בשנים האחרונות ירידה בשימוש בפרובוקציות מסוג זה, וחבל שעבודי נור בחרה להשתמש בפרובוקציות זולות שגורמות בטווח הקצר לפגיעה במעמד האישה, ובטווח הארוך לאלימות במשפחה".

 

המידע הראשוני התקבל באמצעות האי-מייל האדום.

 


פורסם לראשונה 27/09/2004 11:51

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים