שתף קטע נבחר
 

שרית חדד, קטש ויאיר לפיד בקמפיין לעידוד קריאה

מסע ההסברה לעידוד הקריאה בקרב ילדים ובני נוער יעלה באמצעות בנק הפועלים תחת הכותרת "תקרא - תצליח". הבנק ישקיע בפרויקט 10 מיליון שקל במהלך השנה הקרובה

בנק הפועלים משיק מסע הסברה ציבורי במטרה להעלות את המודעות לחשיבותה של הקריאה בקרב ילדים ובני נוער. הקמפיין יעלה תחת הכותרת והלוגו "תקרא תצליח", יימשך כ- 3 שבועות ויכלול תשדירי טלוויזיה, מודעות בעיתונות הארצית, אינטרנט ושלטי חוצות. את הקמפיין יובילו בהתנדבות שרית חדד, עודד קטש ויאיר לפיד.

 

ההחלטה לפעול לעידוד הקריאה בישראל באה על רקע נתונים לפיהם יש ירידה של יותר מ- 40% בקריאת ספרים בקרב בני נוער. קריאה, על דעת כל המומחים, מעודדת את התפתחות הילד, את כישורי הדמיון והשפה ומהווה מפתח לעיצוב
האישיות.

 

הקמפיין, שעולה באמצעות גיתם BBDO, מבוסס על המסר לפיו ניתן להגביר את ההכרה בחשיבות הקריאה באמצעות הקישור בינה לבין הצלחה בחיים. על מנת לבחור דמויות שיסייעו בהעברת המסר, ערך בנק הפועלים סדרת מחקרים וסקרים בקרב ילדים בגילאי בית ספר יסודי ובקרב הוריהם, שבדקו אילו דמויות נתפסות בעיניהם כמובילות ומצליחות. בעקבות הסקרים נבחרו דמויותיהם של שרית חדד, עודד קטש ויאיר לפיד להוביל את מסע ההסברה.

 

סרטוני הטלוויזיה מציגים סיטואציות בהן הכוכבים קוראים יחד עם ילדים קטעים נבחרים מתוך ספרי ילדים קלאסיים: עודד קטש קורא את "הנסיך הקטן", שרית חדד קוראת את "בילבי" ויאיר לפיד קורא את "לובנגולו מלך זולו". בסיומה של כל סיטואציה מציגים כוכבי הקמפיין את התרומה של הקריאה בספרים לחייהם ולהצלחתם ומעודדים את ילדי ישראל לקרוא ספרים ולהצליח.

 

כך, למשל, מסביר יאיר לפיד שבזכות הספר "לובנגולו מלך זולו" הבין ש"אם אתה רוצה משהו תחפש אותו הכי רחוק שאפשר"; שרית חדד אומרת שבזכות "בילבי" הבינה ש"אם אני אהיה אמיתית אנשים יאהבו אותי", ועודד קטש אומר שלמד מ"הנסיך הקטן" ש"לכל אחד יש את הדרך המיוחדת להגיע לכוכב שלו".

 

הקמפיין כולל גם קריאה לציבור הרחב לתרום ספרי ילדים ולהביאם לסניפי בנק הפועלים – משם ייאספו על מנת לחלקם לספריות ברחבי הארץ. זאת, בנוסף לרבבות ספרים אותם יתרום הבנק לספריות.

 

בסך הכל ישקיע בנק הפועלים בתוכנית 10 מיליון שקל במהלך השנה הקרובה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים