שתף קטע נבחר

לא נזוז מטר

"כנראה נפתרו בעיות החנייה בתל-אביב, ממש אחרית הימים", אומר אייל קיציס, מגיש בטלוויזיה שרוכב על קטנועים ועל אופנועים מגיל 16

"כרוכב אופנוע, יש מקומות ספורים שבהם נתקלתי בחניון מוסדר. זה בטח לא פותר את בעיית החנייה בעיר. משעשע לחשוב על חניון מלא אופנועים במקום מכוניות. במקומות כאלה יהיה גם קל יותר 'להרים' מראות, מאותתים וכו'. כשחונים מתחת לבית, ויש אזעקה, זה אחרת לגמרי. אני לא מאמין שיש רוכב שיזיז את החנייה שלו רחוק יותר אפילו במטר.

 

"יש מקומות בעיר, שבהם נתקלתי בריבועים מיוחדים (חניות) לאופנועים, אבל זה אולי ב-5 אחוזים מהמקרים שבהם אני צריך לחנות. אני לא יודע איך ייראו חיי אם אחזור הביתה בלילה ואחפש חנייה. גם לא הגיוני לצאת מהבית ולחשוב איפה צריך לחפש את האופנוע. קרוב לבית - זה צריך להיות מקומו של הדו-גלגלי.

 

"האופנועים מורידים את הלחץ מהמכוניות, ולכן המטרה צריכה להיות שייסעו בעיר כמה שיותר כלים דו-גלגליים - כמו בכל הערים הגדולות בעולם. צריך ללכת עם הדו-גלגלי ולא נגדו.

 

"לפי ההחלטה, גם האופנועים ייאלצו להחנות על סימון כחול-לבן ואז אני לא מבין איך זה ישפר את איכות חיינו אם גם אופנועים יתחרו עם המכוניות על מקומות החנייה. תמוה שההחלטה היא כל-כך גורפת. במקרה של שליחים על אופנועים שחוסמים מעברים או כניסות לבניינים - אני מבין. הרוכב ילמד לקח, ובפעם הבאה לא יחסום. אבל אם אופנועים לא יחנו לרוחב המדרכה - אז סבבה. מעניין כמה זמן זה יחזיק מעמד. נראה לי שדעת הקהל תתנגד לכך, ושיהיה בלתי אפשרי לאכוף את החוק.

 

"זה ממש נשמע כמו פארודיה ולא כרעיון רציני. זה לא לגיטימי, לא הגיוני ולא מועיל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
איל קיציס. "מה ההיגיון?"
צילום: רפי דלויה
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים