הדור ה-3 הושק בפרטנר; היעד - מאות אלפי לקוחות תוך שנה
החברה השיקה את הדור השלישי בפריסה רחבה, כאשר תוך שנה תהיה פריסה ארצית מלאה. דקת שיחת וידאו תעלה כמו דקת שיחה רגילה. עמיקם כהן: אנחנו מקדימים את היעדים שלנו. איריס בק: שמנו לעצמנו יעדים אגרסיביים ביותר לגיוס מנויים
חברת פרטנר השיקה היום (ג') רשמית ומסחרית את שירותי הדור השלישי, לאחר השקה רכה שנמשכה מספר חודשים. ל-ynet נודע, כי היעד של החברה הוא לגייס מאות אלפי לקוחות לשירות בתוך שנה. פרטנר השיקה את הדור השלישי בטכנולוגיית UMTS, כאשר בשלב הראשון הפריסה תהיה מחיפה
ועד יבנה ורחובות, ירושלים וגוש דן, כשמטרת החברה היא להגיע לפריסה ארצית תוך שנה.
עמיקם כהן, מנכ"ל פרטנר, אמר כי "החלטנו להשיק את שירותי הדור השלישי בצורה מסחרית רק לאחר שהיינו בטוחים כי המוצר שאותו אנחנו מוכרים ללקוחותינו הוא מוצר מצוין, המצדיק את המוניטין הגבוה אותו רכשה אורנג' בעמל רב". לדבריו, "מעולם לא הושקה בשוק הצעה חזקה ואטרקטיבית כל כך. אנחנו מקדימים את היעדים שלנו".
איריס בק, סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר, אמרה כי "החל מהיום אנחנו חברת דור שלישי - זהו המוצר המרכזי אותו אנחנו מעוניינים למכור ובו אנחנו רואים את רוב לקוחותינו בעתיד. שמנו לעצמנו יעדים אגרסיביים ביותר לגיוס מנויים לדור השלישי, והדבר בא לידי ביטוי בהצעה שלנו ללקוחות".
מתרכזים בשיחות וידיאו
שירותי הדור השלישי של פרטנר יושקו באמצעות מכשיר הדור השלישי של חברת LG, במחיר של 79 שקלים לחודש למשך 3 שנים כאשר ניתן לרכוש חבילות שונות ולהוריד באמצעותן את מחיר המכשיר.
בפרטנר, אגב, בניגוד לסלקום ופלאפון, רואים במוטיב שיחת הווידאו את האלמנט הראשי של הדור השלישי, בניגוד לשתי המתחרות שלה, פלאפון וסלקום. אצל פלאפון אין כלל את הטכנולוגיה הזו ובסלקום הפריסה הארצית
והתשתית עדיין לא רחבה, לטענת פרטנר. בעניין סלקום אף אמר כהן כשנשאל אם ניתן יהיה לבצע שיחת וידאו בין פרטנר וסלקום, כי "אני לא מאמין שלסלקום יהיה בשנת 2005 דור שלישי שניתן יהיה להתקשר עימו".
מסלקום נמסר בתגובה, כי "החברה השיקה חבילות תוכן לדור השלישי כבר בחודש יוני. תפישת פורטל תוכן דינמי פותחה בסלקום ע"י חברת התוכן שלה – לוגיה ומיושמת בחצי השנה האחרונה. תפיסה זו הועתקה על ידי אורנג'".
מה מציעה פרטנר
לקוחות הדור השלישי של פרטנר יוכלו כאמור לשוחח בינם לבין עצמם, וגם לראות אחד השני באמצעות הסלולרי. בנוסף, השיקה פרטנר פורטל סלולר של הדור השלישי תחת השם obox live. הפורטל ייתן ללקוחות תוכן אינפורמטיבי , תוכן בידורי ותוכן שימושי (צפייה במצב התנועה בנתיבי איילון, הזמנת כרטיסי קולנוע ועוד).
כמה זה יעלה? דקת שיחת וידיאו תעלה כמו שיחה רגילה (61.5 אגורות לדקה). פריטי התוכן יעלו 1.90 שקל להורדה של פריט, מלבד קליפים שיעלו יותר. מעבר לכך, מציעה החברה 5 חבילות דור שלישי ללקוחות, במחיר של החל מ-89 שקל לחודש, ועד 709 שקל בחודש. החבילות כוללות דקות שיחה (וידיאו או קול) וכן שירותי תוכן של הדור השלישי. במדיה שיש חריגה מכמות דקות השיחה שבתוכנית, תעלה כל שיחה 1.19 שקל לדקה.
הלקוחות יוכלו לבחור גם תכנית תעריפים בה התשלום החודשי הוא 25 שקל כשמחיר דקת זמן אוויר יעמוד על 61.5 אגורות לדקה (בתוספת דמי קישוריות), ושיחות בתוך המשפחה יעלו 12 אגורות לדקה. בנוסף, משפחה שתרצה לרכוש שני מכשירים תקבל את השני בחצי מחיר - 39.5 שקל לחודש.
לקוחות הדור השלישי של פרטנר ייהנו גם משירותי נדידה, כך שהם יוכלו לקחת את המכשיר לחו"ל.
המהלך כולו יגובה בקמפיין רחב היקף, תחת הסיסמא: "חוויה בעוצמה שלא הכרתם".
