אחמד טיבי: פרטנר סירבה לשלוח נציג שירות לטייבה
ח"כ טיבי טוען: נציגי החברה סירבו לשלוח נציגי שירות לטייבה מ"סיבות בטחוניות". פרטנר: אם נאמרה האימרה היא בניגוד חמור לתקנון החברה וחוקיה, ונפעל בהתאם
האם חברת פרטנר תקשורת מסרבת לשלוח נציגי שירות לטייבה? לטענת ח"כ אחמד טיבי, החברה מסרבת לתקן מתאם סלולרי בלשכתו הפרלמנטרית בעיר. לדבריו, נציגי החברה אמרו לו כי מ"סיבות ביטחוניות" לא יוכלו לשלוח אליו טכנאי של החברה.
בעקבות זאת אמר טיבי, כי "חשוב להזכיר לחברת פרטנר כי טייבה היא עיר בישראל, וסירוב החברה לטפל בתקלה יגרור מצידי קריאה לערביי ישראל להחרים את פרטנר".
מפרטנר נמסר בתגובה, כי "החברה משרתת נאמנה את כל תושבי מדינת ישראל ללא הבדל דת, גזע, מין ולאום. כל לקוחותינו זוכים לתמיכה באהבה מצד כל עובדי פרטנר.
"פרטנר בודקת את תלונתו של חבר הכנסת אחמד טיבי ואם נאמרה האימרה היא בניגוד חמור לתקנון החברה וחוקיה ונפעל בהתאם".
לאחר פרסום הידיעה נמסר מלשכתו של אחמד טיבי כי הבעיה בינו לבין חברת פרטנר נפתרה. בכיר מפרטנר התקשר אל טיבי והודיע לו כי יישלח נציג שירות ללשכתו בטייבה. לדברי טיבי, הבכיר מסר לו כי "המדיניות שלנו היא לספק שירות לכל אזרחי ישראל, ואנחנו נבדוק את אלו שסירבו לשלוח אליך נציג שירות".
עם זאת, טיבי מסר כי "בחברות גדולות רבות עובדים יהודיים מסרבים או חוששים להיכנס ליישובים הערביים, בתירוצים בטחוניים. על החברות הללו להעסיק עובדים ערבים ישראליים שיעשו את העבודה באופן מקצועי".